HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Nog geenVrijdag, maaaaar heerlijk genoten van de (zoals ze zeggen) laatste geweldige nazomerse dag van 28 graden in Noord-Brabant. Zag een paar vliegtuigen tegen de helderblauwe lucht en in een geluksmomentje zag ik mezelf al zitten, ach een kinderhand is gauw gevuld toch 😘D8640A3C-5B61-4F58-BF85-9A73A3FC5E83.jpeg
 
Nog geenVrijdag, maaaaar heerlijk genoten van de (zoals ze zeggen) laatste geweldige nazomerse dag van 28 graden in Noord-Brabant. Zag een paar vliegtuigen tegen de helderblauwe lucht en in een geluksmomentje zag ik mezelf al zitten, ach een kinderhand is gauw gevuld toch 😘View attachment 1559
Oe, subliminale berichten van Qanon :cool: .
 
En, zijn er al mensen die van nieuwe vrijheden kunnen/gaan genieten dit weekend?
Wij gaan met een club Unimog's op pad (en wat ander gespuis) Weet niet exact hoeveel trucks er komen, maar ik gok dat het een bijzonder gezicht gaat zijn, zo'n rij offroad trucks. Ben benieuwd!

(Wellicht nog belangrijker, heb nu aircon in Matilda the Mog, dus die gaat getest worden met temperaturen van 30 graden voorspeld!)
 
En, zijn er al mensen die van nieuwe vrijheden kunnen/gaan genieten dit weekend?
Wij gaan met een club Unimog's op pad (en wat ander gespuis) Weet niet exact hoeveel trucks er komen, maar ik gok dat het een bijzonder gezicht gaat zijn, zo'n rij offroad trucks. Ben benieuwd!

(Wellicht nog belangrijker, heb nu aircon in Matilda the Mog, dus die gaat getest worden met temperaturen van 30 graden voorspeld!)

Je hebt een unimog??? Dat zijn nou eens mooie apparaatjes. heb je die omgebouwd tot camper?? of heb je die gewoon omdat het kan?
 
Nog geenVrijdag, maaaaar heerlijk genoten van de (zoals ze zeggen) laatste geweldige nazomerse dag van 28 graden in Noord-Brabant. Zag een paar vliegtuigen tegen de helderblauwe lucht en in een geluksmomentje zag ik mezelf al zitten, ach een kinderhand is gauw gevuld toch 😘View attachment 1559

haha, na ons bericht gisteren komen deze fantasieen ook wat vaker voor ;) aim high, dream big zeggen ze toch altijd.
 
Heerlijk, zo'n dikke koeienvanger/bullbar op een toyota busje. Niet te hard remmen want dan komt de kont omhoog :)
 
Je hebt een unimog??? Dat zijn nou eens mooie apparaatjes. heb je die omgebouwd tot camper?? of heb je die gewoon omdat het kan?
Beide zeg maar ;)

Op dit moment is het nog gewoon een hele grote single cab ute. Maar over de komende maanden gaat er wel een kleine leef unit achterop komen. Aangezien het hier meestal warm is gaan we niet voor een volledige camper maar voor een slaap & storage cabine. Dan blijft er nog tray space over voor motorfietsen/inflatable kano/SUP/etc.
 
Beide zeg maar ;)

Op dit moment is het nog gewoon een hele grote single cab ute. Maar over de komende maanden gaat er wel een kleine leef unit achterop komen. Aangezien het hier meestal warm is gaan we niet voor een volledige camper maar voor een slaap & storage cabine. Dan blijft er nog tray space over voor motorfietsen/inflatable kano/SUP/etc.


Ja dat is het leuke speelgoed. gewoon een swag op de bak en gaan. Want heb je nu de huif er nog op dan of echt open bak? Die dingen moet je toch double clutchen? Of heb je moderne motor erin liggen?
Als wij eenmaal daar zijn gaan we toch ook wel echt serieus campeer lifestyle. Onze dochter is graag buiten, nu al, en in de bossen rondrennen vind ze geweldig en wijzelf ook. Dus da komt helemaal goed. Ben op een behoorlijk aantal hele mooie campgrounds geweest in het Australische.
 
Last edited by a moderator:
Ik heb de huif en zijpanelen verkocht, gaat helemaal goed komen.

je hoeft trouwens niet dubbel te clutchen 👍 Het is een grote auto/tractor.
 
Zo, vandaag even vanuit ons huis met 27kg extra gewicht naar het CBD gereden. Dat is maar 20km of zo, maar het viel me vies tegen zo op de fiets met twee kids in stoeltjes.

Op de terug weg de kids dus aan Q gegeven, die was in de stad met de auto.

En daarnet pizza gemaakt en gebakken in onze uuni. Alles goed.
 
Is zo'n uni een beetje te betalen? Aanschaf en het onderhoud?
Aanschaf is 1. Kijk op Gumtree, staan er altijd wel een paar te koop. Door Covid zijn de prijzen omhoog gegaan trouwens.
Onderhoud is pittig zeg maar.
Daarna komt nog; Wat wil je ermee doen? Zo laten, camper bouwen, opknappen enz. Er zijn goedkopere hobbies 😉
 
Hier ook lang weekend in NSW. Ik denk dat het een weekendje Blue Mountains wordt… Nog maar een wandeling en een picknick plannen voor de broodnodige sociale contacten 😂
 
  • Like
Reactions: tum
Hier ook lang weekend. En aangezien ik verwacht dat we wel eens in lockdown zouden kunnen gaan, ga ik de aux battery uit de Rav4 in de Prado zetten, parkeersensoren achter aansluiten (die zijn niet aangesloten) en voor de rest maar eens kijken wat ik kan doen.
 


OFX
Back
Top