hij valt weer vroeg dit jaar

[quote author=linda link=topic=2712.msg29446#msg29446 date=1127845935]
hebben jullie 'm ook al?
[/quote]

ja
 
hier vallen zelfs groene blaadjes al van de bomen.

laat ze maar lekker opschieten in Berlijn!
 
Het weekend was nog zo mooi en vanaf maandag was het inderdaad in een klap voorbij. Heb nog geen herfstdepressie, maar dat zal inderdaad nog wel komen... en dan te bedenken dat we nog 2 winters in Nederland moeten doorbrengen.

Iemand nog goeie ideeen om er doorheen te komen?
 
ja hoor ik voel het ook al weer aan mijn gemoedsrust!!!
Veel meer slaap nodig en het heel veel koud hebben op het moment.
Evengoed maar gewoon door gaan met spulletjes inpakken je weet maar nooit wanneer alles is rond is he??!!!
We hebben in ieder geval wel allemaal een heerlijk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!! :-D
groetjes Irma
 
grappig dat ik in deze tijd van het jaar mijn ouders meer mis dan normaal. Woon nu 2.5 uur rijden bij ze vandaan en soms mis ik het dat ik niet even bij ze binnen kan vallen.
Minder daglicht is ook funest... Over een tijdje gaan we weer in het donker naar het werk toe en komen we weer in het donker thuis... Gelukkig hebben we een zonnehemel in huis, maar vaak daar onder is ook niet goed. Daarbij komt dan ook nog dat je zo'n vies bruin kleurtje krijgt ;)
 
Nee, gelukkig nooit last van gehad ook  :). Ik kan de herfst best wel waarderen... Lekker op de bank, kaarsjes aan, regen slaat tegen de ramen... Maar oke, dan wordt het weer ochtend en moeten we door die kl*te regen naar ons werk. Kinderen kunnen niet buiten spelen... GRRRRR! Maar depressief gelukkig niet!
Nog 3 weekjes.... :cool:
 
begin september volgend jaar kunnen we weer beginnen met de hele procedure. Hopelijk zijn we hier dan net op tijd weg om aan de 3e winter (vanaf nu) in Nederland te ontsnappen....
 
aaauuuuooohhhh!!!
Ja dus, ook last van. Hopelijk in december naar Berlijn om vervolgens mijn tickets te boeken en heeeeeel erg hopelijk kerst in de zon in Perth door te brengen....
:evil: voelen we ons al beter?????

(gemeen he!)
ik leef mee hoor, misschien moet ik de winter nog uitzitten.... je weet maar nooit....

Groetjes,
Marina
 
Wil niet L..LLIG zijn (doen), maar ik kan de herfsten hier wel appreciëren. (Is dat goed Nederlands???).
Vaak als de bladeren aan de bomen goud/bruin kleuren en dat met een zonnetje er bij, is de natuur wel ontzettend mooi. Als het weer dan goed (en droog is) gaan Paula en ik vaak voor een bos wandeling met onze hond Buddy. Het geeft aan dat er weer een zomer voorbij is.
Maar zelfs met het begin van een natte herfst, blijft mijn motto "We gaan de goede kant op; richting zomer". We moeten dan nog wel even door de winter, maar een mooi pak sneeuw heeft ook zijn bekoring. (Als het maar geen natte slush is!!!)

Dus; Herfstdepressie? Nee eigenlijk niet echt.

[quote author=Lin link=topic=2712.msg29523#msg29523 date=1127892496]
Ik kan de herfst best wel waarderen... Lekker op de bank, kaarsjes aan, regen slaat tegen de ramen.
[/quote]

Zoals Lin al zei..........

Rene
 
De herfst vindt ik ook welmooi,maar het idea dat de winter
zooo dichtbij is vindt naar.
Ik heb het altijd zooo koud.
Maar deze winter mis ik gegarandeerd!!!!!!!!!     :happysun: :happysun: :happysun:
 
Ik ga in januari naar OZ op vakantie om aan de winter(dip) te ontsnappen. en nu maar hopen dat ik vanaf 2006 iedere hollandse zomer kan overslaan
 
[quote author=Rene-L link=topic=2712.msg29547#msg29547 date=1127895322]
Wil niet L..LLIG zijn (doen), maar ik kan de herfsten hier wel appreciëren.
[/quote]

:wall:  Ah doe niet zo lullig man  :bangcomputer:


    :-D

Geef mij maar de zomer, dan kan ik lekker :bike: , of naar the :beach:, golfje meepikken :surfer: en lekker een terrasje pakken en van de :sunny: genieten!

    :cool:
 
[quote author=AJ link=topic=2712.msg29670#msg29670 date=1127927838]
[quote author=Rene-L link=topic=2712.msg29547#msg29547 date=1127895322]
Wil niet L..LLIG zijn (doen), maar ik kan de herfsten hier wel appreciëren.
[/quote]

:wall:  Ah doe niet zo lullig man  :bangcomputer:
    :-D
[/quote]

Ok AJ, gaan we l..llig doen of gaan we l..llig doen?? (de "U" of de "O" mag gebruikt worden dáár waar je het wil gebruiken.
:lol1: :rotflmao:

Rene
 
Back
Top