Herfst depressie?? Nee hoor, WINTER DEPRESSIE!!!
20 cm sneeuw vandaag, en het houdt niet op!! Meer dan 700 kilometer files. Helemaal vast tussen Apeldoorn en Arnhem. Files van 55 km. Regen en zware windstoten in het westen.
Vanmorgen wakker geworden met een sneeuwpak.
We gingen vandaag nieuwe kunststof kozijnen plaatsen thuis. Vakantie voor genomen, en de aannemer voor het huis om 8.00 uur vanmorgen. Ok, we gaan ervoor; we proberen twee ramen te plaatsen.
De stellage opgezet (in de sneeuw). Buiten op de stellage (één hoog) het raam eruit (in de Sneeuw!), het hout weggewerkt (in de SNeeuw), nieuw kozijn naar boven gewerkt (in de SNEeuw), kozijn proberen te plaatsen dat niet helemaal pastte (in de SNEEuw), passend gemaakt met zaag en schaaf (in de SNEEUw), het kozijn geplaatst en glas er in (in de SNEEUW).
Eindelijk mocht ik naar binnen, na ruim 2 1/2 uur buiten te hebben gestaan. Ik was blij dat ik een pet met oorbeschermers op had, anders was ik er helemaal onderuit gegaan. Ik mistte alleen een wortel voor mijn neus, anders was ik echt een sneeuwpop geweest.
De aannemer (bless his soul) besloot om toch het andere raam maar niet te plaatsen met dit weer. Misschien morgen.
IK HOOP NIET DAT HET SNEEUWT MORGEN!!!
Als je je dus afvraagt of ik winterdepressies heb of niet, lees het verhaal dan nog maar een keer, en trek je eigen conclusies.
Oh, Australië, waarom duurt het zo lang voordat.............
(een bijna bevroren) Rene