hij valt weer vroeg dit jaar

[quote author=linda link=topic=2712.msg29446#msg29446 date=1127845935]
hebben jullie 'm ook al?
herfstdepressie:
[/quote]ja
 
[quote author=M5 link=topic=2712.msg30014#msg30014 date=1128077513]
[quote author=linda link=topic=2712.msg29446#msg29446 date=1127845935]
hebben jullie 'm ook al?
herfstdepressie:
[/quote]ja

[/quote]
Je slaat de spijker op z'n kop, heel duidelijk en treffent uitgelegt.
Wel een beetje langdradig  :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:
 
Iedere keer als ik "hij valt weer vroeg dit jaar" lees moet ik aan die gekke postcode loterij denken, ben ik de enige  :lol: wordt er gek van.

Willem
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=2712.msg30023#msg30023 date=1128080521]
Wel een beetje langdradig[/quote]

Ja, sommige mensen kunne hier uure over lulle.

  :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:
 
De Postcode Kanjerrrrrrrrrrrrr!!!! :D :D

Ik heb een idee waardoor ik toch de zee een beetje in de buurt kan krijgen, want die mis ik sinds een tijdje heel erg in het oosten des lands.
Ik heb op internet een heleboel mooie foto's gevonden van alles wat met het strand en de zee te maken heeft. Ook allemaal een beetje met dezelfde kleuren. Deze ga ik op een A3 plakken en dan inlijsten in een mooie zilverkleurige of houten lijst. Die kan dan mooi aan de muur in de slaapkamer ofzo :) Toch een klein beetje de zee in de buurt :)
 
Postcodekanjer??? Viel in mijn oude buurt een paar weken geleden. Hij viel dus niet alleen vroeg, maar ook dichtbij :lol:

Heb niet zo'n last van herfstdepressie. Herfst is een prachtig seizoen; is voor mij wel een voorbode voor een periode waar ik meer last van heb: de donkere saaie dagen van januari/februari. Trieste periode, weinig licht, niets goeds over te zeggen. Probeer dat altijd te doorbreken met bijzonder veel sporten of korte tripjes: dit keer: 3 weken Perth!!! Niets te klagen dus begin volgend jaar; laat die maanden maar komen! :sunny:
 
Herfst depressie?? Nee hoor, WINTER DEPRESSIE!!!
20 cm sneeuw vandaag, en het houdt niet op!! Meer dan 700 kilometer files. Helemaal vast tussen Apeldoorn en Arnhem. Files van 55 km. Regen en zware windstoten in het westen.
Vanmorgen wakker geworden met een sneeuwpak.
We gingen vandaag nieuwe kunststof kozijnen plaatsen thuis. Vakantie voor genomen, en de aannemer voor het huis om 8.00 uur vanmorgen. Ok, we gaan ervoor; we proberen twee ramen te plaatsen.
De stellage opgezet (in de sneeuw). Buiten op de stellage (één hoog) het raam eruit (in de Sneeuw!), het hout weggewerkt (in de SNeeuw), nieuw kozijn naar boven gewerkt (in de SNEeuw), kozijn proberen te plaatsen dat niet helemaal pastte (in de SNEEuw), passend gemaakt met zaag en schaaf (in de SNEEUw), het kozijn geplaatst en glas er in (in de SNEEUW).
Eindelijk mocht ik naar binnen, na ruim 2 1/2 uur buiten te hebben gestaan. Ik was blij dat ik een pet met oorbeschermers op had, anders was ik er helemaal onderuit gegaan. Ik mistte alleen een wortel voor mijn neus, anders was ik echt een sneeuwpop geweest.
De aannemer (bless his soul) besloot om toch het andere raam maar niet te plaatsen met dit weer. Misschien morgen.
IK HOOP NIET DAT HET SNEEUWT MORGEN!!!

Als je je dus afvraagt of ik winterdepressies heb of niet, lees het verhaal dan nog maar een keer, en trek je eigen conclusies.

Oh, Australië, waarom duurt het zo lang voordat.............

(een bijna bevroren) Rene
 
Het klinkt misschien wat apart; van winterdepressie heb ook nooit last, maar wel van herfstdepressie  :| . Herfst is zwaar deprimerend en de afgelopen 2 dagen zijn echt verschrikkelijk geweest. Vieze, gore regen; gatverdamme. Dat is voor mij ook echt herfst. In de winter 'hoort' het zo te zijn dat het koud is en dat er sneeuw valt (nou ja; in Nederland....); daar heb ik absoluut geen problemen mee. Heerlijk vind ik het zelfs; ECHTE WINTERS!!! Maar hoe vaak hebben wij die hier.
Het maakt voor mij toch wel een behoorlijk verschil hoor.
 
Dit is de hoeveelheid sneeuw dat viel gisteren. Daar moest ik dus in werken!! :p

Sneeuw22005.jpg

En
Sneeuw12005.jpg


En het bleef sneeuwen!! :x

Wel mooi hoor!!

Rene
 
Inderdaad mooi om te zien en lekker om straks in te wandellen :up: Maar gister was het irritant om 35KM van me werk naar huis te glibberen en dat maar met 50-60km/h door een donkeren polder heen.  Smalle weggetje, 1 stuur foutje en je ligt in de sloot  :lol: in ieder geval beter dan met 2000 man over de snelweg bumper aan bumper...

Leuk om zo met dit uitzicht me eerste bakkie pleur weg te drinken :up: 
sneeuw.JPG

+
sneeuw2.JPG


[size=7pt]Als dit maar niet zo blijft door gaan tot 26 februari  :x :-x[/size]
 
Ik heb welgeteld een paar dagen last gehad van een depresietje...
Ben eigenlijk best wel enorm gelukkig geweest met mezelf in deze herfst ;) Heb een keer op een donderdag een depressie gehad, omdat ik mijn ouders heel erg mistte. Toen ben ik dat weekend gewoon naar m'n ouders gegaan met de trein en toen ik weer terug thuis was, was alles ook weer in orde :)
 
Back
Top