hij valt weer vroeg dit jaar

ja hoor, al last van sinds de terugkomst (maart j.l.) uit Perth...
Affijn, nog maar even volhouden...
M.vr.gr.
Perthpete
 
[quote author=perthpete link=topic=2712.msg29682#msg29682 date=1127930640]
ja hoor, al last van sinds de terugkomst (maart j.l.) uit Perth...
[/quote]

Last van herfstdepressies in de zomer???
 
Gelukkig nooit echt last van een herfst cq winter depressie.... Heb er wel zin in. Kan zo mooi zijn al die groenen wei landen wit van de bevroren ochtend dauw. En dat met een opkomenden zon erbij... Winter jas, das om, handschoenen aan. Eindelijk een leeg maïs veld voor de deur dus weer een leuk uitzicht :up: Ja ik heb er zin in.
Krabben, ijzel, sneeuw, pekel, in het donker naar huis, extra files.  Daar zie ik dan weer heel erg tegen op.
 
[quote author=Bear link=topic=2712.msg29804#msg29804 date=1127979626]
Krabben, ijzel, sneeuw, pekel, [/quote]

op de weg, en

in het donker naar huis. Daar zie ik dan weer heel erg tegen op.

Dàt is mijn definitie van een herfst/winter depressie. Dat is voor mij de hoofdreden waarom ik naar Oz wil.

Rene
 
Maar in Oz is het ook vroeg donker... (Wat ik heerlijk vindt trouwens)
Wel heel vroeg licht gelukkig!
 
Ja heerlijk, zo vroeg licht. Kan ik lekker gaan paardrijden om zes uur 's ochtends, net voor het werk.  ...zucht....
 
[quote author=Rene-L link=topic=2712.msg29808#msg29808 date=1127979885]
op de weg, en
[/quote]
.... Laat maar :lol: :up:

[quote author=sarabaes link=topic=2712.msg29819#msg29819 date=1127981415]
Ja heerlijk, zo vroeg licht. Kan ik lekker gaan paardrijden om zes uur 's ochtends, net voor het werk.  ...zucht....
[/quote]

:-D :-D Kan je toch met je paard naar het werk :up:
 
Bear. Ik denk dat je het een beetje verkerd begrepen hebt. Je wordt hier niet 'aangevallen', maar ik denk dat Rene met die "en" de 2 quotes aan elkaar wilde plakken :)

Ik vind de herfst ook erg mooi. Die geuren en kleuren zijn super en ik ben ook jarig midden in de herfst (1 week na het Tilburry-uitje :) ) maar ik kan er niet meer zo goed tegen. Tot een paar jaar terug nooit last gehad van depressies in de herfst en winter, maar zo gauw de maand december in de buurt komt, begint het bij mij. Komt ook, omdat ik 3 jaar geleden in december iets minder leuks heb meegemaakt, dus ik zit echt tegen de 8 december aan te hikken. Als dat voorbij is, dan gaat het wel weer en dan valt het verder ook wel mee.

Sneeuw is echt heerlijk! Vind het enorm leuk om door verse sneeuw te lopen. Dat kraakt zo lekker en nog niemand heeft zijn schoenen op dat stukje sneeuw gezet :)
 
Dan moet je leven in het VoorJAAR of NaJAAR....Er voor heb je er dan waars. geen last van en er NA ook niet.... :lol:
 
:beach: :beach: :beach: :surfer: :surfer: :surfer: :happysun: :happysun: :happysun: :stupid2: :stupid2: :stupid2: :cheer: :cheer: :cheer: :dancing: :dancing: :dancing: :fishing2: :fishing2: :fishing2: :icecream: :icecream: :icecream: :sunny: :sunny: :sunny: :tennis: :tennis: :tennis:

Zo.... even heel wat vrolijke, zonnige en zomerse smiley's bij elkaar gezet :) Vrolijke muziek erbij.... laaalalalalaalala  lala lalalalalalaaaa :D
 
Ja kom op zeg, vrolijk de boel eens op! haha.  :up:
Allen in depressie: denk aan mij: met twee kids op de fiets en dan om 8 uur op je werk moeten zijn! door de wind en regen, das pas leuk!
Geef mij de zomer maar hoor haha!

Niet lang meer, niet lang meer (zucht steun...)
 
miekje kijkt naar Lin en begint bijna te huilen  :cry:
Tegen de tijd dat wij hier allemaal :cold: zit jij lekker  :beach:


Nee hoor.....  :up:  :up: Jullie hebben er bloed, zweet en tranen genoeg voor gehad ;)
 
Komt goed hoor ;) Ik red me wel met de fleecedeken en een grote kop theeeee :)
Ik hoor nu een liedje van Greace op de radio... Weet niet hoe deze heet, maar ik dacht iets van Summer Lovin'  Komt goed uit :)
 
@ BEAR
Klopt helemaal wat Annemiek zei. "Ijzel, sneeuw, pekel op de weg".

[quote author=Annemiek link=topic=2712.msg29875#msg29875 date=1128006266]
Bear. Ik denk dat je het een beetje verkerd begrepen hebt. Je wordt hier niet 'aangevallen', maar ik denk dat Rene met die "en" de 2 quotes aan elkaar wilde plakken :)
[/quote]

Ik kan goed auto rijden, óók met sneeuw en ijzel. "But it still scares the living daylight out of me". Er zal maar een automobilist die niet kan rijden als het glad is. Ben ik wel mijn auto kwijt door total loss.


Even though, even goede vrienden.

Rene
 
Hoi Rene
Sorry voor de botten reactie gewoon ff verkeerd begrepen :up:
groetjes
 
Back
Top