History of Relationship

graagweg

Well-Known Member
Alvast vooruit lopende op aantonen de facto partner, ben ik bezig met opstellen history of relationship. Aangezien wij nergens officieel genoteerd staan als partners, zou hiervoor een statement opgesteld kunnen worden.
Kan iemand mij vertellen of we beiden een eigen statement over history of relationship moeten schrijven (en dsu feitelijk 2x hetzelfde verhaal...) of dat ondertekenen door beiden op 1 statement voldoende is?

Thanks!
 
Mijn vrouw en ik waren toendertijd ook niet getrouwd en hebben dus ook een dergelijk verhaal opgeschreven. Wij hebben ieder ons eigen verhaal geschreven, want je beleving van de historie en je visie tav de toekomst samen is nu eenmaal persoonlijk.
 
Beide een eigen statement hebben wij gedaan. Zijn toch wel wat verschillende stukjes geworden, die van mij wat meer feitelijk en die van hem wat meer touchy-feely :) Ff gecheckt of we geen tegenstrijdige dingen hadden opgeschreven of een datum verkeerd oid, maar dat zat wel goed.
 
Wanneer denken jullie te gaan, anders een samenleving contract afsluiten. En een join bankaccount etc??????
 
Ik heb vorige week idd alvast een en/of rekening met mijn vriend geopend als onderdeel van bewijs van de relatie. Zoiets kun je makkelijk doen als je het nog niet hebt :)
 
Wij hebben gewoon samen een verhaaltje geschreven over onze relatie en allebei ondertekend. Geen enkel probleem.
 
Back
Top