Hier een update...
Tijdens de aanvraag bleek dat mn vrouw haar ploiceclearence moest opsturen en een medice test moest doen.
Omdat ze zwanger was wilde ze geen foto laten maken, dat vond men in Berlijn goed!
Toen het toch wel heel lang duurde tot we bericht kregen heb ik maar eens gebeld....
Tot mijn stomme verbazing bleek min caseofficer er niet meer te zijn!! Heb toen gelijk mijn nieuwe caseofficer gesproken.
Die deelde mij mee dat de zaak stil lag omdat er geen thoraxfoto van mijn vrouw was.
Die heeft er direkt een laten maken...
Toen het mij weer te lang duurde voordat we bericht hadden maar even een mailtje gestuurd, wat blijkt, is ook deze CO er even vandoor... hij zou voor een maand weg.
Na die maand een mailtje gestuurd of hij wist hoe lang het nog duurde voordat ik antwoord zou krijgen..
Krijg ik een mailtje terug dat mn vrouws foto er nóg niet was.... Toen heb ik werkelijk alles bijelkaar lopen vloeken!!!!
's nachts toen ik in bed lag en best verdrietig was heb ik besloten dat ik toch tussentijds maar naar Tas zou vertrekken, (ben niet eerder gegaan omdat 1500 euro voor mij toch veel geld is, en ik moet toch flink sparen) ik wil toch wel héél graag mn zoontje zien, en mn vrouw natuurlijk ook. :roll:
Dus ik 's morgens direkt naar het reisbureau reisboeken en betalen...
Ik ben zo'n 3 uur later op het werk op mn paspoort te kopieëren om op te sturen naar het reisbureau voor het visum....
En zo ineens belt mijn CO op dat ik mn paspoort op moet sturen..... m.a.w. IVE GOT IT!!!!' :grin: :grin: :grin:
Toen direkt het reisburea gebelt en gevraagd of ik het ticket nog kon veranderen, dat kon gelukkig nog!
Dus, 10 januarie vertrek ik.... en nu begin ik ineens een beetje zenuwachtig te worden.....