knuffie1000
New Member
Ik heb net dezelfde situatie gehad bij het aanvragen van mijn visum. Had ook al foto's opgestuurd, vliegtickets, verklaring van hoe we elkaar hadden leren kennen, kopie van onze trouwakte, ... noem maar op, ik had het al opgestuurd. Nadien kreeg ik ook een andere CO en moest ik weer een hoop documenten opsturen om onze relatie aan te tonen (heb toen loonbriefjes op hetzelfde adres, gewone post, gezamelijke bankrekening en garantiedocumenten van oa onze wasmachine opgestuurd).
Ook was er telkens wel iets wat niet goed was. Mijn police checks waren door onze gemeente uitgegeven en moesten blijkbaar van een andere plek komen, ...
En dan kwam gisteren ineens zonder een voorafgaande email of waarschuwing mijn visum en reispas met UPS naar huis. Had een goeie maand geleden nog een email gestuurd naar mijn CO met de vraag of hij nog documenten nodig had, geen antwoord meer gekregen, maar dus nu wel ineens een visum.
Dus zou me niet te druk maken in die extra documenten, is misschien gewoon de procedure als je van CO veranderd?
Veel succes in elk geval!
Ook was er telkens wel iets wat niet goed was. Mijn police checks waren door onze gemeente uitgegeven en moesten blijkbaar van een andere plek komen, ...
En dan kwam gisteren ineens zonder een voorafgaande email of waarschuwing mijn visum en reispas met UPS naar huis. Had een goeie maand geleden nog een email gestuurd naar mijn CO met de vraag of hij nog documenten nodig had, geen antwoord meer gekregen, maar dus nu wel ineens een visum.
Dus zou me niet te druk maken in die extra documenten, is misschien gewoon de procedure als je van CO veranderd?
Veel succes in elk geval!