Hoe komen we toch op al die namen??

Komt ie

Wij hebben een hond die we alvast laten wennen aan OZ
We hebben hem een pluche krokodil gegeven waarmee hij kan stoeien die noemden we krokkie
Toen ik op XP dite kwam moest ik wat verzinnen (en kees is zo simpel) dus ach waarom niet
Geen diepe achterliggende gedachten dus.

Groetjes Krokkie (kees)
 
Wij hebben een hond die we alvast laten wennen aan OZ
We hebben hem een pluche krokodil gegeven waarmee hij kan stoeien

Is het dan de bedoeling dat die hond in Oz straks ook met krokodillen gaat stoeien :grin:
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=7167.msg91952#msg91952 date=1181125219]
Wij hebben een hond die we alvast laten wennen aan OZ
We hebben hem een pluche krokodil gegeven waarmee hij kan stoeien

Is het dan de bedoeling dat die hond in Oz straks ook met krokodillen gaat stoeien :grin:
[/quote]

:grin:
alligator.gif

beetje dit idee, maar dan met een hond
1chien.gif


groetjes Miran  :wink:
 
Mijn echte naam is eigenlijk Wilhelmus Barthalomeus, maar mijn vrienden, familie en collega's noemen me altijd Joep. Ik weet niet meer precies hoe en waarom dit ontstaan is, maar vandaar mijn nick: Joep.
 
Hier staat Paht3 en dat is eigenlijk verkeerd getypt bij het inschrijven van dit forum. Mijn volledige naam is Patrick Hans dat is dus Pat+ een h Path. En drie is mijn geluks getal er staat paht3 maar moet eigenlijk zijn path3. gegroet
 
huh???? :? :shock: snap je bijna niet pat3 ...eh ... paht3 ... en ik ben niet eens blond..... :wink:
 
bij  het inschrijven ging het ff fout typte ik per ongeluk paht inplaats van path dus eigenlijk is mijn nickname niet goed geschreven. het had gewoon path3 moeten zijn ipv paht3, snap je me nu wel, anders leg ik het gewoon nog een keer uit, geen probleem
gr PATrick Hans met geluksgetal 3
 
hoi ik ben titi.
mijn echte naam is tjitske, maar mijn zusje van 3 noemden me vroeger titi, dus werd ik titi genoemd.
het is kort, en grapig.
dat vond ik een leuke naam. :smile:
 
Al mijn vrienden en familie noemen me Lin.
Behalve hier in Australie, daar noemt iedereen me Linda. :smile:

:bye:
 
Leuk topic is dit!
Mijn naam bestond al als username, dus heb ik hem maar afgekort.

Groetjes,
Marina
 
Mijn nick is al behoorlijk oud, komt uit het motor (Harley) wereldje.
Mijn zwager vond het kort geschoren haar in mijn nek, net een "Tekkelnek".
Dat is in de loop der jaren afgekort naar Tekkel en zo ben ik bij een hoop mensen bekend.

En ik hou helemaal niet van honden, ik ben meer een kattenmens.

Bart
 
En mijn bijnaam MARIEKSKE is gewoon afgeleid van mijn eigen naam, MARIEKE. Maar vond fozzy (is dat hoe je t spelt???) bear, de foto die bij mn naam staat, wel een grappig geval dus vond mariekske wat geiniger klinken! Geen spannende onthullingen dus!
 
Ik heet eigenlijk Jeanine en heb vroeger in Frankrijk gewoond.. Maar daar is mijn naam een échte ´ouwe oma´ naam, zoiets als Greet hier in NL. Toen ontmoette ik iemand tijdens de vakantie die mij altijd Jane noemde.. diegene werd Tarzan genoemd.. vanwege z´n kleine zwembroek haha.. dus vandaar Jane..(en we waren een leuk ´setje´) Die naam is altijd blijven hangen. 1108 is mijn geboortedag. Verder word ik nog Pien of Nine genoemd.. maar Nine wordt dan gauw 9 in het engels...
 
Hi allemaal,

(alweer een tijdje niet getypt en meegelezen --> druk, druk, druk  :oops:)

Bawurra betekent Red Kangaroo.
En aangezien Kangaroos mijn favoriete dieren zijn... :smile:
Overigens heb ik het ooit op een Aboriginal language site gevonden.
Ik weet alleen niet meer welke  :|.
 
Toen ik begon met internet bezoeken (toen ik een stukje kleiner was nog), wilde ik graag een nickname voor op forum enz. Op een gegeven moment zag mijn broer dat Catkin de engelse benaming was voor "geen katje om zonder handschoenen aan te pakken" en dat vond hij wel wat voor mij. Nu ga ik dus al jaren online als Catkin door het leven!
 
Mijn nickname is heeeeeeeeeeeel simpel :roll:  Duiksmurf  hoe ik daarbij kom nou is  :thinking: en nog eens  :thinking: ja ik weet het weer ik duik, kijk ook altijd nog liever naar de tekenfilm de smurfen dan naar bv voetbal, en ik ben duikinstrukteur en heb een kleine duiksmurf op m'n duikbril zitten (is m'n vaste duikmaatje) :grin:

Ik denk dat ik het nu wel voldoende heb toegelicht.

gr Bennie
 
[quote author=jane1108 link=topic=7167.msg93679#msg93679 date=1182683980]
Ik heet eigenlijk Jeanine en heb vroeger in Frankrijk gewoond..  1108 is mijn geboortedag.
[/quote]
Da's gek jij moet nog geboren worden
 
Back
Top