hoe lang was jullie wachttijd?

TEAM

New Member
Beste Forumleden,

Deze week heeft de TRA onze documenten en betaling ontvangen.
We hebben gekozen voor de STANDARD procedure dus dat is tussen de 3 en 6 maanden wachten.

Wat is jullie ervaring met de wachttijd? Duurt het echt 6 maanden of is het
over het algemeen sneller gegaan?

Nu moeten we de overweging doen of we in de tussentijd alvast het IElTS gaan doen of niet.

Groetjes

Amy
 
Ik heb zelf geen ervaring met de TRA, ik heb mijn skills assessment laten doen door de NOOSR. Bij mij duurde het 8 weken en 3 dagen voordat ik het resultaat had, terwijl de NOOSR normaal gesproken uitgaat van 3 tot 6 maanden. Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt!
 
Vorig jaar hebben wij de TRA extra betaald en zou het 2 maanden duren. Inderdaad net binnen de 2 maanden kregen we bericht dat ze het in behandeling hadden genomen. De uiteindelijke beslissing viel pas 1,5 maand later... :roll:
 
Hoi, ben van plan assesment bij IEaust te doen. Hebben jullie een CDR geschreven? ben er niet zeker van of ik er door kom met B.Sc. chemistry degree. wel 3 jaar ervaring maar geen echte engineering ervaring, meer onderzoek...

Heeft nog iemand tips?
 
Is dat zo Jeroen_1? Ik moet namelijk hetzelfde traject in als jij 8)
Heb je nog goeie tips/suggesties?
 
baz said:
Is dat zo Jeroen_1? Ik moet namelijk hetzelfde traject in als jij 8)
Heb je nog goeie tips/suggesties?

De tip van Jeroen van vandaag is: Huur George Lombard (of een andere migration agent met ruime RPL ervaring).
 
Bedankt voor de tip Jeroen! Echter, ik heb een IT opleiding gevolgd, en 6 jaar ervaring en hoef dus geen RPL aanvraag te doen, maar ga onder de 'normale' skills assessment (group A geloof ik).. :lol: