Hoe pak je dozen in?

Ik weet niet of dit al iemand heeft gezegt, maar pack alles waterdicht in!
(Waarscheinlijk bij de Duane in Sydney, want alles zat op eens in een andere container) hebben ze dus wat dozen in de regen laten staan. Daaronder was dan juist de einige doos met boeken die we niet in een plastic zakje hadden gedaan. Het resultaat was niet mooi.

En de verhuizer laten inpakken daar hadden we ook slechte ervaringen me. Ze hadden een extern bedrijf ingehuurt en daar zat een man bij, hoe die het heeft gedaan wil je niet weten, hij heeft helemaal niets ingepakt, alleen alles gewoon in de doos gegooit, inclusieve een zelf gemaakt modelschipje!, uit plastic met zeilen en alles. Dat was natuurlijk helemaal kapot! En wij hadden het niet door omdat we van mening waren, als die daar werkt weet die wel waar die mee bezig is, ook al had die al wat dingen laten vallen zonder zich eens te verontschuldingen. En we hadden hem ook per se gevragt om met dit schip voorzichting om te gaan. Dus let goed op!!!! Er zitten soms gekke bij. Er zat ook een erg goed jongentje bij, die was geliukking met de computers bezig, maar ja, volgende keep pakken we alle gevoelige spullen zelf in!
 
[quote author=memswear link=topic=3636.msg51521#msg51521 date=1142191689]
??? :? maar 2 uren om een hele container in te pakken ?? Dat kan toch niet kloppen ,moet je echt je hele huisraad in 2 uurtjes in de container wurmen, ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt.

groetjes Manja :)
[/quote]

Bij ons was het door de verhuizers in 1,5 uur ingeladen. Ik denk dus dat ze daar vanuit gaan, dat het dus te doen is, maar ze vergeten waarschijnlijk dat die erin getraind zijn en wij niet. Een paar sjouwers om de dozen van binnen naar de container te brengen versneld de tijd. Als je dat ook allemaal nog zelf moet doen, ben je ten eerste lang bezig, ten tweede ben je snel moe, want je moet in en uit de container klimmen, en ten derde als je in de container staat en de rest brengt jou de spullen, kan jij ondertussen brainstormen hoe je je spullen als een tetteres spelletje in gaat laden. De verhuizers hebben een speciaal apparaat waarmee ze de banden strak kunnen trekken. Doe je dit alleen maar met touw dan gaat het denk ik wel schuiven. Zo strak trekken met je blote handen lukt niemand.
 
Back
Top