Hoe zie je wat je nog in moet vullen na invitation to apply?

Thanks, dat is de link ja. op een of andere manier moest ik mijn wachtwoord veranderen. vaag, ik heb toch echt dat ene wachtwoord 2x ingetypt. Anyway, ik kom er weer in.
Volgende vraag:): weet iemand wat 'evidence of custody' is en wat voor document hiervoor nodig is?
 
Dat is een bewijs dat je de voogdij over je kinderen hebt die je meeneemt. Is dus niet voor iedereen van toepassing dus (maar wel als je bijv gescheiden bent oid).
 
Nu moet ik een verklaring omtrent gedrag laten vertalen, wat een onzin is dat zeg.... Ik krij er langzamerhand genoeg van, 52 pagina's ingescand en geupload, form 80, form 1221..... grrrrrr
 
Nu moet ik een verklaring omtrent gedrag laten vertalen, wat een onzin is dat zeg.... Ik krij er langzamerhand genoeg van, 52 pagina's ingescand en geupload, form 80, form 1221..... grrrrrr


Oh ja, VOG laten vertalen? Da's nieuw voor me. Op je normale VOG staat onderaan (geloof ik) een engels stukje. Daar moeten ze het voor doen hoor normaliter o_O
 
Het is een Police Clearance Certificate uit Duitsland en daar staat geen enkel woord Engels op. Maar het is toch een ambtelijk document, dus ik begrijp niet waarom het vertaald moet worden. Naja, gelijk vanochtend een quote aangevraagd bij mijn huisleverancier.

Ik werd trouwens ook gevraag om een PCC van het midden-oosten in te leveren omdat ik daar een tijd gewerkt heb. Die hoeven ze gelukkig niet te hebben. Ik heb een print-out van de mail van de ambassade gestuurd dat ze zo'n document niet kunnen leveren, daarop moest ik een statutory declaration onderteken als vervanging daarvoor.... zucht....
 
Sounds.... wunderbar!

MAar nu snap ik het, het is dus geen VOG maar een Duitse variant daarop. Klar!
 
Ben ook nog bezig met Form 80. Wat een werk (grote gezinnen, veel nationaliteiten, veel voor werk gereisd). En form 1221? Die ken ik niet.
 
Hoi bovenaan form 1221 staat: this form is to be completed by all applicants ages 18 or over. Heb jij het ook ingevuld, of alleen je partner?
 
Hoi Kahuna, is er bij jou al voortgang? Bij mij gebeurt er niets. Ik ga vannacht bellen. Ik heb onze CO op 12 november(!) gemaild maar nog niets gehoord. Ik had deze vragen (in het Engels natuurlijk) en vroeg me af of jij tegen hetzelfde aan loopt:

-We hebben 22 okt de medische keuring gehad. Tot nu toe is deze niet verwerkt op e-visa. Heeft u de resultaten ontvangen? De arts zegt dat zij alles hebben gedaan om de keuring compleet te maken en dat hij de resultaten via ehealth heeft verzonden.

-Op e-visa staan sommige documenten nog steeds op required. Zoals: Character, Evidence of - Police Clearance, Qualifications - Overseas, Evidence of - Academic Transcript and Work Experience - Overseas, Evidence Of - Letter/Statement - Employer/Business (etc. etc.). Deze zijn echter al wel "attached". Kunt u bevestigen of de aanvraag zo compleet is?
 
Back
Top