Huisje meenemen of niet?

Vandaag is ons plan om een caravan mee te schepen totaal vd baan! We hebben een nieuw plan en ik snap niet dat we hier niet eerder op gekomen zijn. Nieuw plan: we gaan een safari tent kopen hier of daar, dat moeten we nog uitzoeken. We bouwen een giga vlonder en daar zetten we haar op... Als luxe resorts hier penning zestien voor kunnen vragen kunnen wij er met gemak met luxe in wonen!!! Yeah... als we dit waar kunnen maken, en dit alles ff op een goei plekse neer kunnen zetten hebben we voor zo'n $5000 een super mooi huisje waar we de eerste periode prima in kunnen wonen. MMMMMmmmmmmaaaarrkkwin....hint, hint, lief aankijkend met mijn mooie groene oogjes!;)

Goed idee, je ziet ze inderdaad wel vaker op campground en dan zit er ook alles in. (normaal bed, koelkast, kooktoestel enz..)

In Queensland? Huizen hebben daar ook geen enkele vorm van verwarming... En ja dan is het best fris 's ochtends vroeg. Maar dat is typisch iets van OZ (huizen/caravans/campers/tenten)

MMMMMmmmmmmaaaarrkkwin....hint, hint, lief aankijkend met mijn mooie groene oogjes!;)

Riep iemand mijn naam.....

ps: wist niet dat Ro lieve groene oogjes had.

Cheers,
pppsssss... had jullie een mailtje gestuurd via "windows mail" en "facebook"..Laat effe weten of je iets binne had gekregen.

Riep iemand mijn naam.....

ps: wist niet dat Ro lieve groene oogjes had.

hihihi..

Cheers,
pppsssss... had jullie een mailtje gestuurd via "windows mail" en "facebook"..Laat effe weten of je iets binne had gekregen.

Got the mail send you one back... thanks mate!

Heb volgende week zaterdag een belafspraak met de tentenmaker! Ben benieuwd of hij een tent naar onze wensen kan maken? Heb er een heel goed gevoel over, De safariwoontent word het toekomstige huis van de Familie Martens in The Land Down Under! Het hoe en wat moeten we nog uitvissen, maar tis duidelijk ons huisje nemen we mee!

Is dit wat? :)

tents_jpg_780x368_crop_q85.jpg

Back