hulp bij visum SA

Catkin heeft volgens mij de assessment voor welfare worker. Je weet hasr situatie :(
True :(

Maar als jouw vriendin haar verkorte opleiding wordt geaccepteerd, zal deeltijd misschien ook wel geaccepteerd worden. Uiteindelijk krijg je er hetzelfde diploma/certificaat/papiertje mee toch..
 
  • Like
Reactions: FOL
Dat zou inderdaad kunnen. Wij hebben het uitgelegd als:
Het papiertje is precies hetzelfde en...
Ze heeft vrijstelling voor vakken gekregen omdat ze die kennis en kunde al bij haar MBO opleiding heeft gedaan en daar heeft ze veel uur gemaakt.
 
Dat zou inderdaad kunnen. Wij hebben het uitgelegd als:
Het papiertje is precies hetzelfde en...
Ze heeft vrijstelling voor vakken gekregen omdat ze die kennis en kunde al bij haar MBO opleiding heeft gedaan en daar heeft ze veel uur gemaakt.
Precies!

En bij deeltijd doe je ook meteen werkervaring op, dus hartstikke positief..
 
  • Like
Reactions: FOL
Toch leunt de beoordeling van het AASW behoorlijk zwaar op educatie. Vervelende is alleen dat het rond de 600 euro en veel moeite kost om erachter te komen of het goed genoeg is...
 
Toch leunt de beoordeling van het AASW behoorlijk zwaar op educatie. Vervelende is alleen dat het rond de 600 euro en veel moeite kost om erachter te komen of het goed genoeg is...
Nou, zeg dat wel! Gewoon ***..
 
Als welfare worker moet je goed kijken welke visa je dan kan krijgen. Was een stuk beperkter meen ik. (lees: niets)

Mijn vriendin heeft verkort fulltime MWD gedaan in 3 jaar. Dit kon omdat ze al een MBO studie had. Alle andere studenten deden dezelfde opleiding in 4 jaar. Dit werd geaccepteerd door de AASW. Op veel documentatie, inclusief Nuffic, stond 4 jarige opleiding. Dat zal ook wel geholpen hebben :)

Ja voor mij geldt inderdaad hetzelfde als voor jou vriendin, ik kan ook verkort doen omdat ik al mijn MBO heb.
Met documentatie en Nuffic bedoel je diploma's?
Op mijn MBO diploma staat niet hoeveel jaar deze heeft geduurd en geven ze ook geen start en einddatum aan..
Ik moet me maar even gaan oriënteren naar andere mogelijkheden.
 
Back
Top