We zijn net nieuw op het forum en kunnen onze dagen vullen met het lezen van de topics op deze site. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik moet zeggen dat ik wel geschrokken ben van de hoge huurprijzen in brisbane! Als ik de online krantjes uitpluis word ik daar niet vrolijk van. Ook las ik ergens dat er geen huurbescherming is. Betekent dit dat de landlord je er zo uit kan zetten? Dan zou het wel heel onzeker wonen zijn. Hier in Brunei is dat wel het geval. Als de landlord een hogere prijs kan vangen, mag de huurder vertrekken. Maar hier staan veel huizen leeg, dus kun je makkelijk doorverhuizen en de kosten van een verhuizing zijn laag. Hoe is dat in Brisbane?
Weet iemand misschien of de wijk Brookfield deels blank heeft gestaan door de extreme regenval van de afgelopen tijd? We vinden dit een aantrekkelijke wijk vanwege de rust, ruimte en grote tuinen (erg belangrijk met 5 kids). Ben benieuwd of het mogelijk is daar een huurhuis te vinden. Ik zag wel dat er nu heel veel stukken grond opgekocht worden door projectontwikkelaars, dus daar hebben ze grote plannen.
Groetjes,
Sylke
Weet iemand misschien of de wijk Brookfield deels blank heeft gestaan door de extreme regenval van de afgelopen tijd? We vinden dit een aantrekkelijke wijk vanwege de rust, ruimte en grote tuinen (erg belangrijk met 5 kids). Ben benieuwd of het mogelijk is daar een huurhuis te vinden. Ik zag wel dat er nu heel veel stukken grond opgekocht worden door projectontwikkelaars, dus daar hebben ze grote plannen.
Groetjes,
Sylke