Hyves

Ik ook  :smile:

http://jeanmark1.hyves.net/

Ben ook bezig met een emigreren hyves en wil deze binnenkort als ik tijd  :-( heb eens updaten.
Moet nog wat dingen uit vogelen het staat nu nog een beetje door elkaar.
Voor liefhebbers die leuke of minder leuke ervaringen willen delen tijdens of na het emigreren voel je vrij om te posten op onderstaande link.
Kunnen we jou ook vinden Dijnnas?

http://emigrerennaaraustralie.hyves.net/

Groetjes Markus
PS zit jij ook op hyves Ingriddh?
 
[quote author=Annemiek link=topic=8044.msg104839#msg104839 date=1197643954]
ik zit er ook op, maar mijn profiel is alleen voor vriendjes zichtbaar :)
[/quote]

Jammer. :smile:
 
[quote author=Markus link=topic=8044.msg104840#msg104840 date=1197647597]
[quote author=Annemiek link=topic=8044.msg104839#msg104839 date=1197643954]
ik zit er ook op, maar mijn profiel is alleen voor vriendjes zichtbaar :)
[/quote]

Jammer. :smile:
[/quote]

Heeft er toch een beetje mee te maken dat ik niet vind dat iedereen zomaar ales over me te weten kan komen. Met een beetje goed zoeken kom je sowieso al een heleboel over iemand te weten, maar op hyves komen dagelijk s zo onwijs veel mensen dat ik het toch fijner vind om mijn profiel alleen voor vriendjes zichtbaar te hebben. Enne... als je benieuwd bent, moet je maar vriendjes met me worden ;)
 
Ik ook hoor, tenminste, mijn profiel is zichtbaar, mijn krabbels niet. Ik wil ook mijn hyves niet hier zo neerzetten, omdat niet alom bekend is (lees: bij de baas) dat we gaan vertrekken ;)
Maar iedereen die mijn vriendje wil worden is welkom hoor  :grin:, maar wel via de pm.
 
[quote author=Markus link=topic=8044.msg104838#msg104838 date=1197642976]
Voor liefhebbers die leuke of minder leuke ervaringen willen delen tijdens of na het emigreren voel je vrij om te posten op onderstaande link.
Kunnen we jou ook vinden Dijnnas?

http://emigrerennaaraustralie.hyves.net/
[/quote]

Als ik het op mijn werk bekend heb gemaakt dat we gaan, word ik graag lid van deze hyves  :up:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8044.msg104851#msg104851 date=1197667132]
Als ik het op mijn werk bekend heb gemaakt dat we gaan, word ik graag lid van deze hyves  :up:
[/quote]

Idem; en dat zal dan misschien wel volgende week zijn haha :p

ps... mooie witte slippers heb je  :applaus:
 
[quote author=4np link=topic=8044.msg104855#msg104855 date=1197673250]
ps... mooie witte slippers heb je  :applaus:
[/quote]

Geen idee waar je het over hebt  :wink:
 
[quote author=Annemiek link=topic=8044.msg104845#msg104845 date=1197663071]

Enne... als je benieuwd bent, moet je maar vriendjes met me worden ;)
[/quote]

Misschien een strak plan , maar moet ik je wel kunnen vinden. :wink:
Maar je hebt wel een beetje gelijk en uit moet kijken met wat je post op Hyves.


http://www.nu.nl/news/1354794/50/rss/Hyves_populairste_site_van_2007.html

[quote author=Dijnnas link=topic=8044.msg104851#msg104851 date=1197667132]
[quote author=Markus link=topic=8044.msg104838#msg104838 date=1197642976]
Voor liefhebbers die leuke of minder leuke ervaringen willen delen tijdens of na het emigreren voel je vrij om te posten op onderstaande link.
Kunnen we jou ook vinden Dijnnas?

http://emigrerennaaraustralie.hyves.net/
[/quote]

Als ik het op mijn werk bekend heb gemaakt dat we gaan, word ik graag lid van deze hyves  :up:
[/quote]

Hee Dijnnas  :up:

Ik vind Hyves best interessant ,zo heb ik via Hyves familie leden (oom ,tante,en een nicht) ontmoet die ik 38  :shock: jaar (mijn hele leven) nooit gezien had .
Door scheiding van mijn ouders 36 jaar terug kende ik bijna niemand van mijn vaders kant.
Maar op deze manier sinds een paar maand leuke contacten aan over gehouden. :smile:

Groetjes Markus
 
Ik zelf zit ook op hyves. Alleen heb ik het via de privemail alleen over AU. Ons huis staat nu te koop en de buurt bewoners denken dat we naar het oosten van het land gaan. Ze hoeven nog even niet te weten dat we naar OZ gaan 9in verband met de prijs van het huis, via via kent altijd wel iemand die het huis misschien wil kopen en dat gaat misschien tenkoste van de prijs), als het huis verkocht is dan mag iedereen het weten. En aangezien ik sommige buurtbewoners ook als vrienden op hyves hebt laat ik het even zo.  Vrienden die verder weg wonen weten wel dat we naar OZ gaan, maar op hyves hebben we het er niet over. Dus als het huis is verkocht knal ik los op hyves.
 
Ik ga er niet om heen draaien ,iedereen mag weten (iedereen weet het ook bijna) dat we naar OZ gaan.
Of het invloed heeft op de prijs van je huis betwijfel ik ,als je huis te koop staat is er altijd een reden voor verkoop en of dat nu wegens emigratie of het maandelijks hypotheek niet meer op kunnen brengen of wat voor reden dan ook ,beide keren moet je huis vroeg of laat verkocht.

Wat betreft het nog even voor je houden vanwege je werk kan ik mij wel iets bij voorstellen.
Gelukkig ben ik eigen baas (eigen bedrijf) dus hoef ik niemand voor de gek te houden. :smile:

Groet
 
[quote author=Markus link=topic=8044.msg104879#msg104879 date=1197721487]
[quote author=Annemiek link=topic=8044.msg104845#msg104845 date=1197663071]

Enne... als je benieuwd bent, moet je maar vriendjes met me worden ;)
[/quote]

Misschien een strak plan , maar moet ik je wel kunnen vinden. :wink:

[/quote]

Wat dacht je van pm-en?  :up:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8044.msg105067#msg105067 date=1198007781]
[quote author=Markus link=topic=8044.msg104879#msg104879 date=1197721487]
[quote author=Annemiek link=topic=8044.msg104845#msg104845 date=1197663071]

Enne... als je benieuwd bent, moet je maar vriendjes met me worden ;)
[/quote]

Misschien een strak plan , maar moet ik je wel kunnen vinden. :wink:

[/quote]

Wat dacht je van pm-en?  :up:
[/quote]

We hebben elkaar gevonden. :smile:  :up:
 
http://bezza1.hyves.nl/

Helaas mot je wel mijn vriendje zijn om mijn profiel etc te kunnen zien.  Meld je even aan en zeg dat je van het forum bent + forum naam. Dan kan ik je accepteren... Als er geïnteresseerden zijn dan..  :lol:

Ik denk dat het meeste wel hier op het forum staat en ook op mijn blog. Maar hyves is net ff iets persoonlijker kun je zien wat mijn favo dingen zijn, familie, vrienden etc etc

edit:
typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo
typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo
typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo of typo... of typo. typo... of vriendjes,.. vriendjes.. of typo
 
[quote author=Bear link=topic=8044.msg109238#msg109238 date=1201413606]
Helaas mot je wel mijn vriendje zijn ... Of vriendje.
[/quote]

vriendje of vriendje? hmmmm  :thinking:
 
Het ene vriendje is het andere vriendje niet.

Klint die opmerking van Bear ineens een stuk logischer, niet?
 
Back
Top