Hyves

We hebben wel een hyves, maar ik ben dus heel selectief.
Op mijn eigen naam zal je me daar niet vinden!
Ik ben niet op zoek naar 299 of meer "vrienden".
De mensen die belangrijk zijn voor mij zijn bevriend op hyves en via vriendjes van vrienden heb ik er al een heleboel geweigerd.
Alles is alleen voor vrienden zichtbaar en een nietszeggend profiel voor meer mensen, anders kan ik zelf niet gluren bij de buren  :evil:

Probeer eens wieowie.nl, dan zie je meteen waar je naam allemaal naar voren komt.
Hierdoor weet ik nu al waar ik me af ga melden.
 
Hylarisch, heb dat wieowie een geprobeerd: Sta niet in de telefoongids (gelukkig), sta wel op Hyves en Schoolbank, maar vooral erg veel in Google......Heb de zelfde naam als een bekende schoenenzaak en dat gecombineerd met een kleur als achternaam...... :grin:
Maar heb wel gelijk op Schoolbank vermeld dat ik niet vindbaar wil zijn! Dank voor de tip!

Sacha (Shoes)
 
ik heb ook dat wie o wie geprobeerd, leuk is dat.

van mij ook google!!, maar das wel o.k, daar ben ik alleen maar trots op.  :serenade:
 
[quote author=lizzyhas link=topic=8044.msg122603#msg122603 date=1217156860]
ik heb ook dat wie o wie geprobeerd, leuk is dat.

van mij ook google!!, maar das wel o.k, daar ben ik alleen maar trots op.  :serenade:


[/quote]

Wie o Wie is Lizzyhas...zangeres misschien?  :wink:
 
Heb m'n hyves eens opgeschoond en heb de "vriendjes" eruit gegooid waar ik het laatste jaar geen contact mee heb gehad. Ook mensen waarmee ik in het eggie ook bevriend was, maar die nu veranderd zijn in kennissen of bekenden. Ben van 177 naar 121 gegaan :)
Ik heb er wel wat mensen mee terug gevonden en heb via hyves nog redelijk veel contact met de heren waarmee wij in Nederland vaak doken. Tot op zekere hoogte is het denk ik een superleuke site, maar ik voeg ook echt niet iedereen toe ;)
Ik had een keer een aanvraag van een vriend van een neef van me. Hij wilde me toevoegen, omdat hij me een mooie meid vond. Heb em natuurlijk niet toegevoegd, omdat ie niet goed wijs was :D
 
wat ik alleen niet begrijp v hyves is  dat je aanzoeken krijgt van wildvreemde heren, ik weet wel dat n profielfoto te zien is en daar krijg ik dan ook ego boostende teksten op , maarrrrr, hoe komen die heren erbij, is dat lukkraak plaatjeszoeken en " hee, ik zie daar wat blonds ff een commentaartje "  of zijn er zoekfuncties waar ik niet vanaf weet??:
Ik voeg die ook niet toe natuurlijk, hoe mooi ze me ook vinden  :evil:
 
[quote author=lizzyhas link=topic=8044.msg122631#msg122631 date=1217181920]
slimmerik
[/quote]

Wilde gok ;)


Nah, dat verbaasde mij nou ook zo. Ik in mijn naiviteit nog gevraagd waar ik de heer van ken en ben nog met suggetsies gekomen waar we elkaar misschien van zouden kennen  :blond: Was zo'n kerel die op mooiemensen.com stond en daar ook mee te koop liep. Hoe zielig ben je dan.

Er zijn geen zoekfuncties waar je niet vanaf weet; je geeft per slot van rekening ook je lichamelijke kenmerken niet op wanneer je lid wordt.
 
EN ik maar denken dat het een grapje was... mooiemensen.com  :lol:
Dat kan toch niet, je moet 2 foto's opsturen om gescreend te worden, de arrogantie druipt er vanaf, bah, zielig hoor, die mooie mensen  :grin:

Geef mij dan maar Hyves, gezellig en kan een foto van mijn tuinmuis als foto gebruiken, maart niemand uit!
 
Nee hoor, geen grapje. Ik ben natuurlijk ook lid, maar wat wil je: goddelijk lichaam, mooi gezichtje, dan kun je gewoon niet anders dan lid worden.  :grin:

Nee, inderdaad gewoon ZIE-LIG!
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8044.msg123028#msg123028 date=1217629050]
Nee hoor, geen grapje. Ik ben natuurlijk ook lid, maar wat wil je: goddelijk lichaam, mooi gezichtje, dan kun je gewoon niet anders dan lid worden. 

[/quote]

Je maakt ons wel nieuwschierig.  :grin:
 
[quote author=Markus link=topic=8044.msg123037#msg123037 date=1217650715]
[quote author=Dijnnas link=topic=8044.msg123028#msg123028 date=1217629050]
Nee hoor, geen grapje. Ik ben natuurlijk ook lid, maar wat wil je: goddelijk lichaam, mooi gezichtje, dan kun je gewoon niet anders dan lid worden. 

[/quote]

Je maakt ons wel nieuwschierig.   :grin:
[/quote]

okee, okee, geheel tegen mijn principes in (blijf graag anoniem) hier dan toch een foto:
jessica_biel_before.jpg


I WISH  :grin: :lol:
 
wat een rot streek zeg om mijn foto te plaatsen, ik denk toch dat ik mijn hyves maar opgeef.










:wink: :lol:
 
Ik heb zelf wel hyves, alleen weten veel mensen die op mijn hyves staan nog niet dat ik met een hernieuwde aanvraag bezig ben. Hyves en australie is dus gescheiden...
 
Back
Top