Ian & Sandra -> WE GOT IT!!

Sandra

New Member
Volgende week maandag laat ik longfoto's maken en de dag erna de medische keuring. Ik ben erg benieuwd!!

Verder wacht ik op de papieren die mijn man moet invullen/regelen zoals de stat decs e.d. Die moeten vanuit Australië opgestuurd worden. Ook heb ik gisteren een copy van mijn paspoort + begeleidend briefje gemaild omdat ik ook een police clearance van Australië moet hebben.

Ik wil graag zelf naar Berlijn gaan in de hoop mijn visum zo snel mogelijk te krijgen.
 
Ik had gehoopt dat in December te doen, maar ik denk niet dat we dat gaan redden. Omdat er nog papieren uit Australië moeten komen.

Ik wil eerst wat geld overmaken, omdat al ons spaargeld nog hier is. (staat iets beter als de sponsor ook geld in Australië heeft), maar de dollar is nu hoog.

Ik verwacht in Januari te gaan..
 
De dollar is idd wat aan de hoge kant, al is ie de laatste twee dagen wel aan het dalen! 8)
 
Ik had gehoopt de Australische Police clearance te krijgen, maar helaas was de geëmailde copy van mijn paspoort and statement waar ik de police clearance voor nodig had niet voldoende.

Ik moet een formulier invullen, die gaat Ian naar mijn werk faxen. Ik vul hem in, dan scan ik hem in en verstuur weer per email.

Hopen dat ik hem dan wel krijg :?
 
:oops: Kom er net achter dat ik form 1101 moet invullen om die police clearance te krijgen. Formulier van de politie zelf is ook niet voldoende.

Het duurt helaas 30 dagen voordat ie klaar is. Plus zo'n twee weken om te versturen. :(
 
Als je post verstuurd met Federal Express ( http://www.fedex.com/nl ) duurt het gemiddeld maar drie dagen voordat de documenten in Australië zijn. Wellicht een optie?
 
Bedankt voor de tip! Dat scheelt wellicht weer tijd :D

Helaas kan ik niks veranderen aan die 30 dagen 'process' tijd :(
 
Dat is goed nieuws. En nog veel leuker "Het lijstje wordt steeds korter'. :lol:
Nu hopen dat je het snel voor elkaar hebt. !

Succes
 
Het is een beetje stil hier. De papieren die Ian moest invullen/regelen zijn onderweg naar NL en nu is het dus alleen nog wachten op de 'police check' uit Australië. Ik hoor hier allemaal verschillende verhalen over. Het zou zo ongeveer 30 dagen duren.. Maar je weet het niet nu kerst en oud en nieuw er tussen zit. Ik verwacht het in ieder geval eind januari terug..

Ik wil iedereen vast een goede jaarwisseling toewensen en dat al je dromen/wensen in 2005 mogen uitkomen..

Love, peace and happiness to you all!!
 
[quote author=Sandra link=topic=780.msg7635#msg7635 date=1106220769]
Oh... wat duurt wachten toch lang..  :wall:
[/quote]

Zoals ze het in Oz zeggen: No Worries, komt allemaal goed  :roll:


gr

Citavm
 
mijn plannen zijn enigzins gewijzigd. Ik wilde deze week een afspraak maken in Berlijn, maar donderdag vertrek ik naar Australië. Mijn man heeft een ongeluk op zijn werk gehad en ik wil gewoon bij hem zijn.
Ik heb Berlijn gebeld of het mogelijk was om daar mijn aanvraag in te dienen en dat kon.
Ik ga (wel met retourticket) naar Australië en dien mijn aanvraag daar in..
 
[quote author=Sandra link=topic=780.msg7847#msg7847 date=1106675682]
Mijn man heeft een ongeluk op zijn werk gehad en ik wil gewoon bij hem zijn.
[/quote]

Ik hoop dat het niet al te ernstig is. Sterkte!
 
Ojee, Sandra, ik hoop niets ersntig..... Maar ik kan me wel voorstellen dat je graag bij hem wil zijn, want zo zit je ook maar te stressen! Goede vlucht en succes met de aanvraag Down Under!

KC
 
Oh jee, beterschap!!!

Kijk wel even uit dat het langer kan duren via Oz, en duurder is dacht ik..
Ik weet niet hoe lang je er blijft(jij waarschijnlijk ook niet...), maar misschien is het toch handiger om te wachten totdat je weer in NL bent?


Succes in ieder geval!!

gr
Simone
 
Ik hoop dat het niet iets ernstigs is. Sterkte en beterschap!
En natuurlijk veel succes met de aanvraag, maar dat zal wel lukken.

Groet,
Sander
 
Back
Top