Hello Cor!Hoi Gwen, Back in town?
Je maakt me nieuwsgierig met je stelling. Kun je mij daar meer over vertellen?
Staat support worker ergens op een lijst?
Hello Cor!
Kwam 'even' kijken ;-)
Ik heb niet gekeken of het op een lijst staat.. Het is volgens mij een tijdelijk werkvisum waarna je pr aan kan vragen. Met de NDIS in Australië voor Disability Support zijn er plots een hoop nieuwe agencies en dus workers nodig, en het is lastig om goede kwaliteit workers in Aus te vinden dus it makes sense dat de bedrijven die kunnen, sponsoren.
Als je meer info wil over WA bedrijf/bedrijven in deze branch die sponsoren dan kan ik wel even rondvragen voor je
Cor welke opleiding was je ook alweer aan het doen?Thanks Gwen!
Cool, dat opent (wellicht) nieuwe en onverwachte mogelijkheden. Mijn opleiding nadert de eindstreep en we zijn weer voorzichtig aan het rondkijken. Maar tot nog toe weinig kansen gevonden. Maar met jouw informatie hebben we ook een andere route om te onderzoeken.
Dank je wel voor je aanbod. Het is nog iets te overhaast om actief te gaan zoeken, maar als je in de wandelgangen wat hoort, dan hoor ik dat graag.
We zijn overigens ook wel benieuwd hoe het met jullie gaat.
HBO Technische bedrijfskundeCor welke opleiding was je ook alweer aan het doen?
Oh geweldig. Zeker mogelijkheden dan.HBO Technische bedrijfskunde
E heeft SPW en werkt al meer dan 10 jaar met verstandelijk gehandicapten, meervoudig gehandicapten, gedragsproblemen. Heeft gewerkt met kinderen, met jongeren, werkt nu op een woongroep voor ouderen.