Ik woon nu alweer sinds maart 2006 in Canberra, en we zouden eind 2006 verhuizne naar Perth, maar ik ben blij dat t niet doorgegaan is. We blijven lekker hier. Heerlijk naar mijn zin, als we geen zin hebben in 'saai' Canberra rijden we in 2 uurtjes naar de kust, Batemans Bay enzo, of ff een weekendje naar Sydney. Je kunt hier alle kanten op, afgelopen weekend in wat achtergebleven sneeuw in Corin rondgehuppeld, en sneeuwpopje gemaakt voor op de motorap, :grin: dat deed namelijk iedereen, en ikke, Nederlandse die nooit gek was op sneeuw, moest toch wel even meedoen met die sneeuwgekte. Was echt heel leuk. En regelmatig naar Tidbinbilla, half uurtje van ons vandaan, natuurreservaat waar we vorig jaar etrouwd zijn, en dit weekend was de moeite waard, eindelijk een koala gespot in t park, de platypus waren er weer zoals altijd ,en kookaburras die gezellig over onze schouder keken toen we aan t picknicken waren.
Verder net een huis gekocht in Richardson, geen saai rijtjeshuis, maar mooi huis met 4 slaapkamers, mooie keuken, 3 auto garage ne t leukste megagrote tuin met peren-,appels-vijgen-,pruimen- en citroenbomen. en druivenranken all over de pergola, en mega gave grote ingebouwde bbq.
Overall, een happy duchie in Canberra, ik houd t hier nog wel ff vol.
groetjes Lin-shinji :smile: