Iets om rekening mee te houden

Isis said:
Wat ik zou willen weten is, als je je fotoalbums uit veiligheid niet in een container doet, hoe je ze dan in Oz krijgt. Misschien een stomme vraag, maar mijn fotoalbums zou ik dus echt niet kwijt willen raken.
Versturen per vliegtuig ofzo?

Groet, Isis

Een goede vraag! Daar ben ik ook over aan het nadenken, foto's zijn toch wel heel belangrijk. Ik ga in ieder geval de neagtieven en de foto's apart mee nemen, mocht er met het een iets gebeuren dan heb je het andere nog. Ik denk dat ik ze als hand bagage meeneem, dan verlies ik ze ook niet uit het oog :D
 
Wij hebben boeken in container.
Negatieven laten we achter bij schoonmoeder.

En we hebben heel veel ingescand, en op cd's mee in de koffer (en nog op de computers die in de container zitten)


Eng!!! :D
 
Simone said:
Wij hebben boeken in container.
Negatieven laten we achter bij schoonmoeder.

En we hebben heel veel ingescand, en op cd's mee in de koffer (en nog op de computers die in de container zitten)


Eng!!! :D

Nou het hele container idee lijkt me een beetje eng :wink: , nou zal het vast wel meevallen hoor, maar die containers gaan op schepen mee, en ik ben niet zo'n fan van schepen en water :?
 
Amulya said:
Simone said:
Wij hebben boeken in container.
Negatieven laten we achter bij schoonmoeder.

En we hebben heel veel ingescand, en op cd's mee in de koffer (en nog op de computers die in de container zitten)


Eng!!! :D

Nou het hele container idee lijkt me een beetje eng :wink: , nou zal het vast wel meevallen hoor, maar die containers gaan op schepen mee, en ik ben niet zo'n fan van schepen en water :?
Ik snap het!

Onze container komt trouwens maandag al aan!!!
Heb gister met de shipping company aan die kant gebeld! :D
Was weer leuk, Australisch praten!
 
Simone said:
Onze container komt trouwens maandag al aan!!!
Heb gister met de shipping company aan die kant gebeld! :D
Was weer leuk, Australisch praten!

Dus jullie zitten al in Australie?
 
Amulya said:
Simone said:
Onze container komt trouwens maandag al aan!!!
Heb gister met de shipping company aan die kant gebeld! :D
Was weer leuk, Australisch praten!

Dus jullie zitten al in Australie?
Nee! :D

Wij komen donderdag aan.
ALs het goed is duurt het dan nog een week of 2 voordat we de spullen krijgen, moet door customs enz.
En in die tussentijd kunnen wij mooi een huis zoeken!
 
Back
Top