IKEA

Prima winkel Ikea, wij gaan er graag op zijn tijd ook graag shoppen.

Nieuwe winkel in Adelaide, zijn er nog meer Ikea's in Oz.

Gr.

Jack :evil:
 
O leuk, ga meteen kijken of ze nog werknemers zoeken! :wink:

Dat lijkt me wel wat, een stukje "home away from home"...

Tamara
 
Ben er al 3x geweest! :wink:

(Goeie tip, waxinelichtjes zijn over het algemeen wat prijzig hier in Oz, máár niet bij IKEA! Nog geen 4 dollar voor 100 lichtjes!)
 
En, en, en....mijn favouriet....weet niet hoe ze heten maar het zijn van die opvouwbare-met-rits la-indelers?? Je krijgt er een stuk of zes in verschillende maten en ze passen heel handy in de meeste drawers. je kunt ze ook voor sokken en kleingoed gebruiken in de kast.

$15.00 bargain!!!!!!!!!!!! :-D

Syl :)
 
:-D :-D Syl en d'r opvoudbareritsmandjes (Dát met 3x woordwaarde yeah!)

Wanneer gaan we weer? Kan er ook wel weer een paar gebruiken!
 
Wat me trouwens op viel van de Ikea in Brisbane (heb stiekem natuurlijk ons toekomstige huis al tig keer ingericht!) is dat ie toch wel een stukje duurder is dan in A'dam! Helaas, helaas. :x :x
 
:-D Ja hoor daar heb je helemaal gelijk in! Maar ga maar na: hier moet alles vanuit Europa geimporteerd worden!
Tis wel iedere keer een gevoel van herkenning als ik daar loop, ons halve huis was in Nederland door IKEA ingericht!! :-D
 
Ga toch eens een keertje een vergelijkend waren onderzoek houden! :) even googlen naar IKEA Nederland..........
 
Altijd wat doen Lin, altijd!! Maar ik vind IKEA juist altijd zo betaalbaar :-D Maar goed ik ben al meer dan 10 jaar niet in een Ned. IKEA geweest.

Groetjes
Syl
(wanneer gaan we weer naar IKEA??? :-D)
 
Omdat op dit moment onze keuken in puin ligt zijn we al tot twee keer toe bij de Ikea wezen happen :lol: voor nog geen 15 euro hebben we beiden goed te eten en niemand kijkt er van op als je in je stoffige werk-kleren binnen komt rollen...
 
:-D :-D de Zweedse gehaktballetjes???

p.s. wat een mooie foto's op jullie site :up:

Groetjes
Syl
 
Back
Top