IKEA

[quote author=Syl link=topic=4105.msg51090#msg51090 date=1141898488]
:-D :-D de Zweedse gehaktballetjes???[/quote]
Misschien iets voor YaLiShanDa, ik zelf ben niet zo'n vleeseter.

p.s. wat een mooie foto's op jullie site :up:
Dank, dank! Ik heb ze ook kamerbreed als wallpaper op mijn twee 21"-monitoren, steeds weer andere, om 'het gevoel van' zo lang mogelijk te kunnen blijven vasthouden... er wordt trouwens nog hard gewerkt aan de site, veel van de pages hebben nu nog een rijtje standaardfoto's maar moeten nog specifiek toepasselijke plaatjes krijgen...
 
Het is hier zeker ietsie duurder en ze hebben lang niet alles. Op de site van ikea Australie kun je de winkel van je keuze aanklikken en kun je zien hoeveel artikelen ze in het assortiment hebben. Op zich hebben ze in Brisbane nog aardig wat. Weet je waarom het zo duur is: al die dingen worden in Azie gemaakt, naar Zweden verscheept, stempeltje erop en naar Brisbane  :-D :-D :-D Of dat willen ze ons doen geloven! Volgens mij komt het gewoon rechtstreeks hier heen. Maar ik ben heel blij dat we zo dichtbij een ikea hebben. Kon ik mooi een tafel vinden die helemaal bij de rest van ons ikea interieur past. Ik was rond wezen kijken in andere winkels. De enige leuke tafel (naast de ikea) was iets van 500 dollar. Hadden we het er niet voor over, helemaal van glas...  :roll: dat gaat niet werken met mij in huis  :cool: gelukkig weet ik dat van mijzelf  :up:. Misschien toch maar weer eens richting Ikea crossen  :? zeker als ik mijn eerste salaris binnen heb en Martijn in Florida is  :up:.
 
Misschien iets voor YaLiShanDa, ik zelf ben niet zo'n vleeseter.
zit er vlees in dan? :-D

naar Zweden verscheept, stempeltje erop en naar Brisbane 
Echt?? Hihi.......dus de IKEA spulletjes zijn het zweedse equivalent van de Italiaanse Parma-ham??  :)

Groetjes
Syl

P.s. JufBek is het weer eens tijd om H&M een mailtje te sturen?? :up:
 
Jaah Dat zou echt geweldig zijn! Een H&M in OZ!
Die mis ik zeker wel hier!

JufBek: niet wachten tot Tinus in Florida is! Gewoon gaan! Zodra wij weer wat centjes te spenderen hebben, trap ik daar ook weer een deurtje in!
 
Wat leuk dat je bij IKEA werkt.

Is dat hier in Adelaide of nog in Nederland?
Als het nou hier is, kun je misschien een goed woordje doen....ben nog op zoek naar een baan en bij de IKEA werken lijkt me heel leuk :lol:.

Groetjes Nicole
 
Hee Syl, weet je nog dat we laatst over de snelweg reden, langs Springwood en dat jij vroeg 'hee, wat zijn ze daar aan het bouwen' (aan de linkerkant van de weg, op dat moment)? Dat is dus de nieuwe IKEA. Was ik even vergeten :) Wordt magazijn en winkel in 1.

Ohhhh, the anticipation!

P.S. misschien hebben ze dan voor de verandering wèl 's iets in stock...
 
Echt?? En wordt die oude IKEA dan omgetoverd in een H&M??? How nice........... :)

Groetjes
Syl
 
Gotta love the ikea en hun samenwerking met de H&M  :roll: I hope  :up:. Ja, we kunnen de H&M mailen dat er een leuk pandje is vrijgekomen  :cool:.
 
Ohw ja! Doen doen! Misschien helpt het als we met zijn alleen een mail sturen! :roll:
 
De laatste keer dat ik de H&M heb geprobeerd te overtuigen van een winkel in Brisbane zagen ze nog niet helemaal het nut ervan in  :-(. Ik snap er niets van. Alle europeaanse kinderen op mijn werk lopen in H&M kleren (voor zolang ze het nog passen  :?) dus waarom niet een winkel openen? Ik niet snap niet  :-o.
 
Nee absoluut niet... De kinderkleertjes van H&M zijn geweldig! Zelfs mijn schoonzusje in Canada kleedt haar kiddies in H&M. (Stuurt mijn moeder op)
Gelukkig komt mijn moeder over 2 weken, en ze neemt weer kleertjes mee!
 
Hey JufBek, heb je dat Email address nog? Misschien kunnen we gewoon met zijn allen mails gaan sturen met "verzoek-nummers". :) :up:

:) What about a H&M  MET Ballenbak, aangezien dat oude IKEA pand vrij komt te staan :up: jaaahaaaaa....

Syl :)
 
Ik heb in juni 2005 een mailtje gestuurd en kreeg een reactie van info.se@hm.com dus daar kun je je wensen naartoe sturen. Ik kreeg toen de volgende, zeer uitgebreide  :roll: reactie:

Hello. Thank you for your mail.
At the moment threr are no plans for opening stores in Australia.

Best regards
Håcan Andersson
H&M Sweden

Dus ik hoop dat ze met wat meer verzoekjes wat meer uithaald!
 
Back
Top