IKEA

edit: laat maar blabla, waar is de delete knop  :thinking:  :)
 
werk al sinds 12 dec voor ikea adelaide, ben er voor over gekomen, als je er wil werken met je naar ikea site gaan om te vrgen of er nog plekken vrij zijn, zover ik weet zijn er niet veel meer.
 
Vraagje: zouden alle vrouwen in een vorig leven Zweeds zijn geweest?? :?  :?

Rob is er namelijk voor de fun nog niet eens met een knuppel naar toe te meppen!

Meestal ga ik dus alleen of in een heeeeeel uitzonderlijk geval samen als ik beloof dat hij alleen dat ene hoeft te bekijken(moet ik wel vooraf uitgezocht hebben waar het artikel staat en of het in voorraad is!).

Maarre zodra we er zijn wil ik wel mee op shop-date bij Ikea hoor!!  :up: :-D En zal ook ff een mailtje sturen naar HM!  :up:

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Syl link=topic=4105.msg51439#msg51439 date=1142131470]
:) What about a H&M  MET Ballenbak, aangezien dat oude IKEA pand vrij komt te staan :up: jaaahaaaaa....

Syl :)
[/quote]

kijk, dit vind ik nou ook een goed idee, dan kunnen de dames de kids meenemen, en kunnen de heren de kroeg in.....  :evil:
 
hey, en how about een Kroeg met een Ballenbak!! Kunnen de heren de kroeg in MET de kinderen en de vrouwens rustig shoppen......

Hm, ben bang dat dat niet helemaal pedagogisch verantwoord is..... :-D
 
O JEE :-( :-(

Ik raak hier bijna in shock!!! geen IKEA in mijn buurt straks in Oz. :cry:

Moet ik alles mee nemen. :-o

De dichtsbijzijnde wordt Perth, da`s toch ook niet naast de deur.
Tja, wel een leuk excuus voor een utstapje  :-D :-D :-D

Jess
:lol:
 
Bij ons is de dichtste in de buurt Brisbane, terwijl we bijna in Cairns zitten (bij wijze van spreken) Nu zit hij zowat in onze achtertuin, dus dat is wel jammer, moeten we op zoek naar een andere soort winkel.
 
Back
Top