inburgeringstest

Een mens kan zich afvragen waarom het nou een DUTCH Oven moet zijn.... Australiërs zijn net zo trots op hun scheten!

@ Syl; fysiek gezien zit het wel allemaal bij elkaar in de buurt... Nou ja!  :-D :-D
 
[quote author=Eerainuh link=topic=3723.msg49183#msg49183 date=1140571340]

Hee Fol, problemen met een ezel?   :-D :-D
[/quote]

Mwa :-D
 
[quote author=FOL link=topic=3723.msg49132#msg49132 date=1140528170]

I'm ready to kick some ass and chew bubble gum....but I'm all out of bubble gum :cool:
[/quote]

Da's dus dierenmishandeling! Hihi.
 
Bedoel je te zeggen dat het dierenmishandelen er bij ons al vroeg in gestampt wordt? Is wel zo ja... Hm...
 
Met veel plezier dit topic doorgelezen, prachtig al die Aussie uitdrukkingen. Heb ik ook nog eentje (of eigenlijk twee):

Waar denk je aan bij een 'technicolor yawn'?

En wat ben je aan het doen als je dit doet: 'barking at the lawn'?
 
:-D The first one is vomiting! :lol:

Maar barking at the lawn?  :roll: Nee geen idee.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=3723.msg50795#msg50795 date=1141739815]
Bedoel je te zeggen dat het dierenmishandelen er bij ons al vroeg in gestampt wordt? Is wel zo ja... Hm...
[/quote]

Nee eigenlijk niet, ik had geen idee waar je het over had, maar door mee te praten hoopte ik erachter te komen :D

Maar interessante waarneming... :)
Doet me denken aan de sociale problemen die bij kinderen al wordt aangeleerd in Nederland. Vanaf jongs af aan wordt er vaak gezegd "niet met vreemden praten!". Waarschijnlijk voor ontvoerders, verkrachters etc etc en kinderen zijn weerloos. Maar op oudere leeftijd durft een groot gedeelte van de mensen niet eens meer een gezellig praatje te maken met een onbekende op het station... Ernstige zaak als je het mij vraagt (ohnee, ik ben weer Nederlands bezig :( :D).
Hoe is dat in Australie? (of is dit erg offtopic  :?)
 
Fol, je had het over kicking some ass. Een ASS is een ezel. Arse = kont. Behalve dan in het amerikaans, maar daar hebben we nix mee, dus doortrekken die hap.

Voor de rest... Ach, hier hebben we de drama's over wel of geen mobiele-telefoon-met-camera toegestaan bij een voetbalwedstrijd op de lagere school! Dus ik denk dat die gekte overal wel gebeurt. Toen ik een tiener had, heb ik ook wel 's een potloodventer voor het raam gehad, sja! Die mensen zijn overal, en dat is een goeie manier om te leren hoe daar mee om te gaan.

Ik denk dat dat geen-praatje-maken meer te maken heeft met de drukte die we, vooral in drukbevolkte plaatsen, om ons heen hebben. Mensen worden er gek van! En er lopen ook zoveel lullo's rond!

Eh ja... ik ga nu maar onder zeil...  :-D
 
Ik ben 100% veramerikaniseerd wat betrefd taalgebruik. Ik wist niet eens dat ass=ezel was. Wel dat arse=kont...  Herkennen ze het niet eens dat 'ass' als 'kont' zijnde?

Good night ;)
 
Stimmt genau, 'technicolor yawn', 'barking at the lawn', 'having a chunder' en 'driving the porcelain bus' is allemaal hetzelfde... :)
 
Brrr, moest aan al deze uitdrukkingen denken toen een klein jongetje vandaag in de bus moest overgeven. Oude bus zonder aircon, denk dat je je wel iets bij de lucht kunt voorstellen...  :dizzy: (we hebben geen groen emoticonnetje hier, jammer!)
 
Back
Top