Internetaansluiting

[quote author=loecky link=topic=8148.msg138746#msg138746 date=1242716234]
ik heb ons aangemeld bij Naked DSL via IINet. De verbinding moet nog worden omgezet bij ons thuis en dat duurt wel erg lang (20 werkdagen). Maar goed met Naked DSL heb je geen vaste telefoonlijn meer nodig en kan je toch gewoon bellen (8 cent/minuut), wel VoIP.

Datalimiet van 8Gb up / 8Gb down

Ik laat wel weten hoe het bevalt.

Cheers,
Loek

[/quote]

We hebben nu 1 week nakedDSL van IInet en het bevalt prima.
Ook het VoIP bellen gaat goed.
Indien je over de down/upload limiet gaat wordt je snelheid teruggeschroeft naar de snelheid gelijkwaardig aan het oude telefooninbellen (volgens mij 56kb).
Opzeggen kan per maand en daar betaal je niks extra's voor.

Maandelijkse kosten is $60 (8Gb Up and 8 Gb down) en dat is inclusief VoIP bel abbonoment.

Cheers,
Loek
 
[quote author=loecky link=topic=8148.msg139453#msg139453 date=1243848810]
We hebben nu 1 week nakedDSL van IInet en het bevalt prima.
Ook het VoIP bellen gaat goed.
Indien je over de down/upload limiet gaat wordt je snelheid teruggeschroeft naar de snelheid gelijkwaardig aan het oude telefooninbellen (volgens mij 56kb).
Opzeggen kan per maand en daar betaal je niks extra's voor.

Maandelijkse kosten is $60 (8Gb Up and 8 Gb down) en dat is inclusief VoIP bel abbonoment.
[/quote]

Dank je voor de update loek. 60$ is bijna even goedkoop als hier in nederland. ( En hier in nederland moet je dan nog een KPN lijn hebben ( tenminste, in ons dorp ) a 14 euro per maand. Die automatische terugschroef is IDEAAL, want ik wil niet 9000$ betalen dadelijk als ik paar gigabytes teveel download :). Ik zal moeten wennen aan die capped limieten, maargoed ik denk dat ik niet over de 8 gigabytes kom per maand, zou me verbazen. ik zal iinet in mijn achterhoofd houden voor als we over een paar maandjes arriveren in Brissie :)
 
Back
Top