Italie - Australia

Welke team is op de l$lligste manier uit het wk gezet

  • Door de scheids

    Votes: 4 28.6%
  • Door de scheids

    Votes: 1 7.1%
  • eeuhh dankzij de scheids

    Votes: 2 14.3%
  • benadeeld door de scheids

    Votes: 2 14.3%
  • en optie 5 ....door de wereldklasse van de scheids

    Votes: 5 35.7%

  • Total voters
    14

Jack

Well-Known Member
[size=44pt] Italie [/size] [size=55pt] - [/size] [size=44pt]Aust[/size][size=44pt]ralia[/size]


[size=28pt][move]Go Australia Ggoooooo[/move][/size]
 
het is nog 0-0

toch wel spannend......

(niet dat ik de hele wedstrijd kijk hoor)

moet mn huis opruimen en chronische slaap tekort bij gaan werken.... (nog 3 weken en ik slaap weer perfect)
 
@ Hezza, je weet toch wel dat je niet kunt slapen als je de hele wedstrijd niet ziet en het zijn ook een van de vragen van de DIMIA :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :-D :-D
 
He Hezza,

Chronisch slaap tekort , waarvan, toch niet van Australia want die voetballen als wereldkampioenen.

[quote author=lsn link=topic=5032.msg63931#msg63931 date=1151338815]
@ Hezza, je weet toch wel dat je niet kunt slapen als je de hele wedstrijd niet ziet en het zijn ook een van de vragen van de DIMIA :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :-D :-D
[/quote]

That's right Isn , DIMA heeft mij al vragen over het WK ( Australia ) gesteld and I passed..... :up:
Be awared Hezza :-D :-D

[size=22pt]Come on[/size] [size=22pt]Australia[/size]
 
Die scheids is bind of zzou die omgekocht zijn door de MAFIA, Jack wat heb je gedaan man, zo trekken ze je visa weer in hoor :-o
 
[quote author=lsn link=topic=5032.msg63934#msg63934 date=1151339427]
Die scheids is bind of zzou die omgekocht zijn door de MAFIA, Jack wat heb je gedaan man, zo trekken ze je visa weer in hoor :-o[/quote]

Die scheids is bind............ :? :-o
Heb ik al een visa....... :lol:

Isn, ben je aan het drinken tijdens de wedstrijd Italie - Australia ? , foei foei foei.
Enne wat wil je zeggen lieve Isn

Jack :evil:
 
Ik zit na 2 biertjes aan de wijn, heerlijk halucineren met Penicililin Jacky :lol:

Zie ik nu dat de Maffia alweer geel heeft gekregen????

[move][size=40pt] :cool: :lol: :lol: Australie wordt wereld kampioen!!!! :lol: :lol: :cool:[/size][/move]
 
In geen honderd jaar is dat een penalty,

Wat een $$^$^ùµµ van een scheids,
 
Ik vind dat Australie absoluut heeft gewonnen met al die tegen slag van 4 verschillende scheidsrechters.

Bah hoe partijdig kun je zijn
 
ongelooflijk, australie speelt beter en de hele tijd op ita helft en nog sportiever ook.
go...... ku... italianen.
ze moeten het theater in die watjes. ga nooit meer naar italie toe.
sterker nog.....ga mn ducati het water inrijden :x
 
Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge.............

Tsjonge jonge jonge...had ik dat al gezegd.....

Ik heb nu ook wijn en heel wat bier nodig.

Enne mijn Fiat seceinto die rij ik de gracht in ..waarom niet Hans.

Hele tijd beter , prachtig goed voetbal.
Die joker laat zich vallen en die slappe kl$te scheids net zoals al die andere zwakke scheidsrechters trappen erin.

Ik heb frisse lucht nodig

Ga je van Amsterdam naar Australia over Italie....zo ja dan trek ik boven Italie de wc open.....hier Italianen genieten maar..de groeten van Jack

Op zo'n manier uit het wk .... :cry:

Jack :evil:
 
Tja, dit was gewoon heel, heel, heel erg


[move]JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER JAMMER[/move]
 
Tja Jack en anderen, ik heb net mijn (Italiaanse) huisbaas gefaxt dat ik komende week niet wil betalen omdat ik bang ben dat ie het geld meteen weer doorstuurt naar de Maffia. Ik wil de Maffia niet indirect sponsoren.
 
he jack, kunnen we niet een ploegje vinden van mensen met italiaanse zooi?
kunnen we alles tegelijk de fik in steken :lol: :-D
ga gewoon een bmw kopen i.p.v. ducati beter duits dan italiaans
hans
 
Hmmm Hans ik rij als duits, oud duits zelfs 1974, maar ja ik wil liever niet dat de duitsers winnen laat dan Portugal  maar winnen, maken nog goede PORT ook ipv die smerige spiritus :roll:
 
He Isn, breek je huis af en als je even wacht kom ik wel helpen.
Hans , ik ben al druk aan het zoeken.

voor de mannen van het soccerteam [size=16pt]Aust[/size][size=16pt]ralia[/size]

[size=22pt][move]Staande ovatie, grote klasse....[/move][/size]
 
[quote author=lsn link=topic=5032.msg63952#msg63952 date=1151341616]
Hmmm Hans ik rij als duits, oud duits zelfs 1974, maar ja ik wil liever niet dat de duitsers winnen laat dan Portugal  maar winnen, maken nog goede PORT ook ipv die smerige spiritus :roll:
[/quote]
portugezen zijn ook aardige toneelspelers op t veld en duitsland is nog een betje oud zeer.
australie had gewoon moeten winnen :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
 
Back
Top