Italie - Australia

Welke team is op de l$lligste manier uit het wk gezet

  • Door de scheids

    Votes: 4 28.6%
  • Door de scheids

    Votes: 1 7.1%
  • eeuhh dankzij de scheids

    Votes: 2 14.3%
  • benadeeld door de scheids

    Votes: 2 14.3%
  • en optie 5 ....door de wereldklasse van de scheids

    Votes: 5 35.7%

  • Total voters
    14
Tja hulde voor Australia, denk dat ik zo ff een fikkie ga steken, zitten hier veer te veel Italiaanse woningen en bedrijven

Iemand nog zin in een DOOR VERFIKTE PIZZA, OVER 2 UUR AF TEHALEN BIJ dOMINO'S. Als de brandweer hem nog kan vinden.
 
[quote author=lsn link=topic=5032.msg63957#msg63957 date=1151342152]
Tja hulde voor Australia, denk dat ik zo ff een fikkie ga steken, zitten hier veer te veel Italiaanse woningen en bedrijven

Iemand nog zin in een DOOR VERFIKTE PIZZA, OVER 2 UUR AF TEHALEN BIJ dOMINO'S. Als de brandweer hem nog kan vinden.
[/quote]
hahahaha, ik denk dat italie het nieuwe duitsland kan worden en dat duitsland eindelijk geaccepteerd gaat worden door europa
 
Duitsland word geaccepteerd door europa.


eeeeeuuuuuuhhhhhh  :? :-o No, I don't thinks so

Isn , ik zorg voor de gasoline

Jack :evil:
 
Ik wil aangifte doen van diefstal.

Deze winst is van ons gestolen door een klein eng Spaans mannetje met een fluit in z'n muil  :x

He's WANTED DEAD OR ALIVE (PREFERABLY THE FIRST)  :evil:
 
[size=30pt] :lol: :lol: :lol: Daar kun je wel een heel erg gelijk in hebben maar wat was dat spreekwoord ook al weer BETER EEN DOOIE .......... IN JE HAND DAN 10 IN HET LAND :lol: :lol: :lol:[/size]
 
Levend is beter kan die hier met de haaien zwemmen, kan die eindelijk een eerlijk gevecht aangaan :cool: :cool: :cool:

Maar ja wat moeten we nu met de WK.

Onee de WK is afgelopen kan ik me eindelijk weer met de dagelijkse zaken bezig houden.
 
[quote author=Fletch link=topic=5032.msg63967#msg63967 date=1151344166]
Sounds like it's time for some DIRTY DEEDS DONE DIRT CHEAP hey Jack  :evil:
[/quote]

Right, make a telephone call...... ,find out were the bastard lives and hang 'm high

:up: :up:

Jack :evil:
 
Dit geeft maar weer eens aan hoe zulke dramatisch slechte scheidrechters er zijn 'geselecteerd' voor dit WK. Wat een aanfluiting  :-o .
Naja; hopelijk doen de socceroos in 2010 weer mee bij het WK in Zuid-Afrika. In ieder geval zijn de kansen ook toegenomen, aangezien ze bij Azie in de kwalificatiepoule komen en dus niet meer tegen veel sterkere landen uit Zuid-Amerika hoeven te spelen.
Eneh; hopelijk gaat het WK in 2014 (of anders in 2018) echt nu eens een keer in Oceanië worden gehouden (lees Australië, maar wellicht ook in Nieuw-Zeeland). Maar jah; dat gaat nog wel ff duren... 
In ieder geval hebben de socceroos een erg goede indruk op dit WK gemaakt en het is al een hele knappe prestatie dat ze de poule zijn doorgekomen :up:
Maar om terug te komen op deze wedstrijd; het blijft toch wel heel zuur om op zo'n manier nog het onderspit te moeten delven :wavecry:
 
Ik hoop er bij te zijn; voor mensen die alvast een slaapplek willen reserveren :

De reserverings lijn voor W.A. staat open :lol:
 
@ Hezza ik dacht dat je al lag te slapen (of was het zo veel rotzooi wat je moest opruimen). Straks wel ff boven Italie naar het toilet gaan he :lol:
 
Hoeveel zou die %$^%#^% scheidsrechter nou gevangen hebben om de wedstrijd zo te fixen?  :x

Het is toch ongelooflijk dat zo'n k.. mannetje alles zo kan verzieken  :x
 
[quote author=lsn link=topic=5032.msg63972#msg63972 date=1151346293]
@ Hezza ik dacht dat je al lag te slapen (of was het zo veel rotzooi wat je moest opruimen). Straks wel ff boven Italie naar het toilet gaan he :lol:
[/quote]


ach ja ..... zo ben ik dus al dagen vanplan t zelfde te doen en vervolgens zit ik dus weer achter de comp. heb wel mn was gestreken! jeuh.... en een klein beetje opgeruimd.... misschien nu maar ff een wijntje of een biertje en dan maar eens richting mn bedje gaan.....

(mn man reageerde nieteens op mn smsje dat ze verloren hadden.... hahaik denk dat ie er niet aan herinnert wilde worden)
 
laat Hezza toch haar tanga's strijken  :up:

enne

[size=19pt]referee[/size] [size=44pt][move]Cantalejo from spain......thanks  :up:[/move][/size]
 
Back
Top