Italie - Australia

Welke team is op de l$lligste manier uit het wk gezet

  • Door de scheids

    Votes: 4 28.6%
  • Door de scheids

    Votes: 1 7.1%
  • eeuhh dankzij de scheids

    Votes: 2 14.3%
  • benadeeld door de scheids

    Votes: 2 14.3%
  • en optie 5 ....door de wereldklasse van de scheids

    Votes: 5 35.7%

  • Total voters
    14
[quote author=lsn link=topic=5032.msg63976#msg63976 date=1151347147]
Tja OZZIE mannen :p :p :p :p :p :p

Maar was hoef je toch niet te strijken!!!!!!
[/quote]

ik wel :lol:

wat zit er nu beter dan gestreken strings zou jij moeten weten jack
 
Hezza... pas op met wat je zegt..

Jack is nuchter vandaag..., dus hij kraamt de meest vreemde dingen uit.


zie topic  new7wonders
 
okee om even terug te komen op de wedstrijd Italie-Australië i.p.v. gestreken strings kan iemand mij vertellen wat de kleuren beteken waarin Australië voetbalt [mijn man kwam gisteren met deze vraag maar helaas kon ik daar geen andwoord op geven]
ik denk zelf geel van de zon en groen van het land?zit ik in de buurt?
 
[quote author=tijtje link=topic=5032.msg64009#msg64009 date=1151397376]
okee om even terug te komen op de wedstrijd Italie-Australië i.p.v. gestreken strings kan iemand mij vertellen wat de kleuren beteken waarin Australië voetbalt [mijn man kwam gisteren met deze vraag maar helaas kon ik daar geen andwoord op geven]
ik denk zelf geel van de zon en groen van het land?zit ik in de buurt?
[/quote]

Zie het volgende topic:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5016.0
 
And justice is done. The Spanjards are sent home as punishment for that stupid biased corrupt Spanish referee that stole our victory  :evil:
 
ja, koste wat van mn spaarcentjes maar het is me gelukt, spanje naar huis en de scheids wat rijker.
plezier kost nu eenmaal geld :-D
hans
 
[quote author=Fletch link=topic=5032.msg64085#msg64085 date=1151441689]
And justice is done. The Spanjards are sent home as punishment for that stupid biased corrupt Spanish referee that stole our victory  :evil:[/quote]

De Australische ploeg had Italie precies waar ze de maffia wilden hebben, onder duim en volledig onder controle.
Italie is een zeer goede ploeg ....zonder meer...maar het was een kwestie van tijd wanneer  de goal voor Australie zou vallen.

Ik heb met veel mensen hierover gesproken ook met mensen die het gezien hadden maar met god niet weten wat de bedoeling van voetbal is .....people like Eerainuh  :-D :up:.

Er was er ook geen een die zei dat het een penalty moest zijn.

Dus de scheids naar huis is bijzaak.
Dat Australie nog in het Wk had moeten zijn is hoofdzaak.

Zeer jammer ..zo uit het Wk gezet te worden is triest.

Jack the ripper is looking for referee Cantalejo  :devil:
 
The socceroos are SO GOOD they were only beaten by the world champion which is quite an achievement  :up:
 
[quote author=Fletch link=topic=5032.msg65133#msg65133 date=1152527000]
The socceroos are SO GOOD they were only beaten by the world champion which is quite an achievement :up:[/quote]

And it cost the Italian "girls" a lot of sweat, to beat the Australian thunder.

We are proud ......

Jack :evil:
 
Well, considering Australia got beaten by the ref, not the Italians, and the Italians are now the world champions, it is obvious that the Socceroos now are officially the best team in the world :)

--football logic, you gotta love it---
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=5032.msg65164#msg65164 date=1152535004]
Well, considering Australia got beaten by the ref, not the Italians, and the Italians are now the world champions, it is obvious that the Socceroos now are officially the best team in the world :)

--football logic, you gotta love it---[/quote]

I love it too :up:
 
Back
Top