Jack is back, alive and kicking........

Ik was je al kwijt......dacht waar is die nu gebleven???? Hoe heb ik je nou kunnen missen in Brisbane? Je bent niet eens langsgeweest!!! Zeker zodra je de lichten van de stad zag de benen(wagen) genomen?

Ik houd van NT en mijn Red Devil rijdt daar opperbest dus mij zie je wel een keer aantuffen......kan altijd Ireen meenemen!!!!! :lol:

Henriette

He Henriette,

Lang niet gezien.....
Men ik heb nog veel over je gehad, je was de laatste dagen toen je nog in NL was niet meer te houden....
Waar hang je uit want Brisbane and surroundings is groot en DRUK....

Ik kwam aan in het hotel Ibis midden in Brisbane en dacht na enkele uren maar aan 3 woorden...gogogo.
Wat is een red devil eigenlijk?  Hummer, Holden, een rode .....?

Dat is de instelling, instappen, en rijden met die bak, heb ik ook gedaan, that's live, wat morgen kan gebeuren zien we morgen wel, Zeg wel tegen Ireen dat hier geen Jas nodig is want die is een beetje NZ gewend op dit moment.....

Keep in touch..

Jack :evil:

Red Devil is de radio naam die mijn rode Nissan Patrol had (heeft)....Ja, ik heb hem weer teruggekocht!
Net nog weekend naar Agnes Waters/Town of 1770 gereden...

Het was heerlijk. Gedoken en gesurfd...wat wil een mens nog meer...!

henriette

VERKOCHT  :? :roll: :shock:
Waar moet jij en Reentje nu mee hierkomen.

Afgelopen Zondag heb ik een rondje Litchfieldpark gehad.
Kun je ook overal zwemmen behalve Wangi Falls daar zat een big fat croc.
Je kunt overal zwemmen op je eigen risico behalve wangi, dat was zo afgezet daar kon nog geen bush turkey in

See ya soon,

Nee Jack, geen zorgen; niet VERkocht, maar teruggekocht. Ze is van verre hoorbaar :-D

Over die jas; doet me even aan vroeger denken: "Mam, mag ik met zonder jas naar school?" Hihi.

En ja, het kan idioot druk zijn in de CBD van Brisbane en de omgeving van B'bane, er zit niks landelijks aan hier. Daarom zullen wij ons huis niet gauw verkopen, wij zitten op een heel rustige berg. Jammer dat jullie niet aangewaaid zijn, ja, zoals Henriët ook al zei. Maar ik snap het tegelijkertijd ook wel; jullie waren on a mission :)

Catch ya later.

Ireen

[quote author=Eerainuh link=topic=2243.msg89299#msg89299 date=1178661090]

Ze is van verre hoorbaar :-D

[/quote]

En te zien: follow the rookpluim!  :lol: :grin:

Henriette

[quote author=henriette link=topic=2243.msg89302#msg89302 date=1178667427]
[quote author=Eerainuh link=topic=2243.msg89299#msg89299 date=1178661090]

Ze is van verre hoorbaar :-D[/quote]

En te zien: follow the rookpluim!  :lol: :grin:
Henriette[/quote]

Net als een oude hippie, het rookt het zuipt en het wipt teveel :roll: :shock: :?
Geen probleem daar kom je gemakkelijk mee tot Darwin, je zult niet opvallen er rijden er hier genoeg van...

Back