Jack's end

Voor alle geinteresseerden die niet de tijd hebben om alle 454 foto's WEER door te akkeren: Klik op my public shoebox en vervolgens staan de nieuwe foto's vanaf pagina 31.

Jack, prachtige foto's, vooral de vogelfoto's en als slagroom op de taart het bouwvakkersdecollete  :up: Ben jij dat?

[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg124860#msg124860 date=1220782503]
Jack, prachtige foto's, vooral de vogelfoto's en als slagroom op de taart het bouwvakkersdecollete  :up: Ben jij dat?[/quote]

Heeeuuuu, welke decollete,
Oooh , die man die aan het waterboren is, Zijn broek was zo nat van het water en modder.
Hij zakte spontaan af :grin:
Wasn't me.

Jack :evil:

[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg124870#msg124870 date=1220784690]
ik dacht dat het topic daarom Jack's end heette...[/quote]

Tsja, waar komt nu ook alweer vandaan?.
Weet het zelf ook al niet meer.

Wanneer kunnen we een foto verwachten ...jij met spiegels en klompen.
Hou het wel netjes, dit topic houden we schoon van rare of vieze ''dinges''.

Cheers,

Nou heeft Dinges het weer gedaan. Die brave man heeft zich net aangemeld en wordt er gelijk bijgesleept.

De echte foto komt misschien wel als mijn baas weet wat de plannen zijn. Tot die tijd zul je het met stand-ins moeten doen  :up:
Maar wees gerust: je mist er niet veel an  :grin:

Ha Jack,

Ik heb je foto's na Dji's aanwijzingen bekeken en dat ziet er wel imposant uit dat waterdrilling. Wat ik me nou alleen afvroeg: zijn die gasten nou bezig om de waterleiding door te trekken naar jouw huis, of om een waterbron aan te boren? In het laatste geval vroeg ik me af hoe jij wist dat die daar zat, maar het zal wel gewoon de waterleiding zijn of niet?

Cheers,
E

Hi E,

Die Gasten hebben een gaatje geboord van 127meter diep.
Met een druk van 3 liter per seconde en zo helder dat je het rechtstreeks kunt drinken.
Hier in the outback is het tever om een waterleiding aan te leggen.
Heb een ''watervinder''  :smile: laten komen die met stokkies kon voelen waar het water zat.
Deze man van 73jaar had nog nooit een punt verkeerd gezet.
Overal zit hier water maar het beste is dat je een kruispunt vind zodat de druk optimaal is.
En weer had de oude man gelijk :up:
Ik had het ook geprobeerd met zijn stokkies maar helaas ik voelde niks.
Zijn polsen en vingers of wat dan ook bewegen niet en toch gaan de stokkies van links en naar rechts.

Cheers mate,

[quote author=Jack link=topic=7973.msg125077#msg125077 date=1221052517]
Hi E,

Die Gasten hebben een gaatje geboord van 127meter diep.
Met een druk van 3 liter per seconde en zo helder dat je het rechtstreeks kunt drinken.
Hier in the outback is het tever om een waterleiding aan te leggen.
Heb een ''watervinder''  :smile: laten komen die met stokkies kon voelen waar het water zat.
Deze man van 73jaar had nog nooit een punt verkeerd gezet.
Overal zit hier water maar het beste is dat je een kruispunt vind zodat de druk optimaal is.
En weer had de oude man gelijk :up:
Ik had het ook geprobeerd met zijn stokkies maar helaas ik voelde niks.
Zijn polsen en vingers of wat dan ook bewegen niet en toch gaan de stokkies van links en naar rechts.

Cheers mate,

[/quote]

127 meter? Het is me wat zeg! En daar zitten verder geen verkeerde bacterien en beestjes e.d. in?

Ik dacht dat die stokkies bij iedereen bewogen. Heb het ook eens gedaan in Australie op een cattlefarm, erg bijzonder. Ze kruisen waar water is, geen idee hoe het werkt, iets met aardstralen geloof ik. Maar blijkbaar zitten de meeste mensen er dus naast (en ik w.s. dus ook op die farm). Knap dat die oude man dan nog nooit een verkeerd punt heeft gezet.

Heb ook weer even in alle rust je nieuwe foto´s bekeken, wil toch wat opmerkingen maken...... :smile:

1. Als het je bedoeling was om mij jaloers te maken met de foto´s van de omgeving van je huis.... dan is je missie geslaagd. Waanzinnig, zo lekker afgelegen, wat heerlijk voor jullie maar ook voor de kids! Zoveel natuur om je heen, geweldig  :up:
2. Ik ben nog op zoek naar een leuke voorkant voor de verhuiskaart. Mag ik daar eventueel jouw foto´s voor gebruiken? In het bijzonder die met 2 voetafdrukken in het zand en Perth met een hart erom?
3. Dat lieve kleine groene kikkertje..... da's zeker een giftig beestje?
4. Volgens .Dirk zit het dak van je huis erop. Waarom nog geen foto van je huis met dak? Ben erg nieuwsgierig!

Groetjes,

Sas

Sorry , was niet de bedoeling.
Mijn zoontje vind het ook geweldig.
Elke foto die je neemtkost je 20 Euro.................kidding, neem wat je wilt zolang er maar geen misbruik word gemaakt.
Dat lieve kikkertje zit hier dagelijks en zet ik zo af en toe op mijn hand enkele uurtjes dan zet ik hem of haar weer terug in de banane plant. enne is niet giftig, ik leef nog steeds ...meen ik :|

Die foto's van het dak komen nog, kolere je lijkt mijn familie wel die roepen ok al om het dak :grin:

Cheers,

Jack

Stilletjes hier.
ik wilde even doorgeven dat er een bandje komt spelen in Cairns, misschien ken je ze......... AC/DC.

Groetjes Jolanda  :up:

[quote author=jolanda b link=topic=7973.msg127125#msg127125 date=1224497573]
Stilletjes hier.
ik wilde even doorgeven dat er een bandje komt spelen in Cairns, misschien ken je ze......... AC/DC.

Groetjes Jolanda  :up:
[/quote]
Dan hoop ik dat de kaartjes daar wat intelligenter verkocht dan hier in NL.
Hier waren ze, om de ticketmaffia te omzeilen, alleen online te bestellen, max. 2 per persoon.
Van verschillende mensen gehoord dat de desbetreffende website plat lag en/of niet goed werkte.
Mijn schoonzus en een vriendin hebben van 9.00 uur tot 14.00 uur ingelogd gezeten.
Verschillende malen uit het systeem gedonderd en dus geen kaartjes kunnen bemachtigen.
Die hebben dus vette pech!

Normale prijs zo'n 60€, bij de online ticket maffia kan je prijzen tot over de 300€ vinden :angry1:

Bart

Joehoe... Jack.... Ben je er nog????
Zit het dak er al op? Moet het huis af voor de baby komt? Laat weer eens wat van je horen, we missen je :smile:

GEFELICITEERD JACK!!!!

ik hoop dat alles goed is gegaan???

(volgens berichten moet het nu gebeurt zijn, toch?)

Hi everybody,

Jimmy, 21 Oktober 2008, 9.47AM, 52cm en 3.89kilo strong and healty boy.
Toen mijn missy en kleine Jimmy uit het hospital kwamen was het huisje net enkele uurtjes klaar om erin te kunnen wonen met alle nodige voorziening.....dat noemen we strakke planning. :up:

All the best for 2009 from the NT of Australia.

Back