Jack's end

By the stuart Highway........genomen door mijn zoontje van 4.

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg123492#msg123492 date=1218237185]
Nou seg, ik hoor wat geritsel, kijk rond, en zie daar een hele rij spinnen de kamer uit rennen! :-D [/quote]

:grin: :up:, gebruik de foto hier om slangen op afstand te houden.

Cheers,

Jack

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh

Schrik me de tandjes zeg! OK, je bent de wilde haren ook nog niet kwijt  :grin:

Ja ja.. en af en toe een biertje drinken om het goddelijke lichaam in stand te houden!!

[quote author=Jack link=topic=7973.msg123538#msg123538 date=1218281694]
Ik blijf eeuwig jong en knap :grin:

Jack :evil:
[/quote]

Je ziet er nog best  jong uit voor iemand die al 60 is hoor jack .....  :p :lol: :evil:

[quote author=Sacha link=topic=7973.msg123539#msg123539 date=1218281990]
Ja ja.. en af en toe een biertje drinken om het goddelijke lichaam in stand te houden!![/quote]

Jaja Sacha, eerst over mijn kaalheid l%^len en nu over mijn goddelijk lichaam :shock:
maar daar komt toch geen foto van :grin:

Lieve Jack, wat ben ik blij dat je op dit forum zit. Heerlijk om af en toe even slap te oh-en en er heel hard om te kunnen lachen! Blijf dit vooral nog heel lang doen  :up:

[quote author=Sacha link=topic=7973.msg123768#msg123768 date=1218640227]
Lieve Jack, wat ben ik blij dat je op dit forum zit. Heerlijk om af en toe even slap te oh-en en er heel hard om te kunnen lachen! Blijf dit vooral nog heel lang doen  :up:
[/quote]

LACHEN...., Dit was serieus bedoeld :x :x

:smile:

Van NU.NL

Nieuw album AC/DC in oktober
Uitgegeven: 18 augustus 2008 16:30

AMSTERDAM - Het nieuwe album van AC/DC komt op 20 oktober uit. Dat heeft platenmaatschappij Sony BMG maandag bekendgemaakt. Het achttiende studioalbum van de Australische rockgroep krijgt de naam 'Black ice'.

Het laatste album van de formatie, 'Stiff upper lip', stamt uit 2000. In dit jaar ging de groep, die hits scoorde als 'Whole lotta Rosie', 'Highway to hell' en 'Thunderstruck', ook voor het laatst op tournee. 

Eerder dit jaar kondigde de band al aan in oktober aan een achttien maanden durende wereldtournee te beginnen. Welke landen AC/DC daarbij zal aandoen, is nog niet bekend.

Op 28 augustus komt de eerste single van het nieuwe album uit. De track heet 'Rock 'n roll train'.

En dan te bedenken dat ik de laatste dagen zo ontzettend met AC/DC werd achtervolgd. Eerst zo'n grapjas van Veronica die tijdens de Top 1000 allertijden Men at Work (Land Downunder) enthousiast vertelde dat dit te hoogst genoteerde Australische band was.... AC/DC stond echt heel veel hoger.. op 17 nl.... en later een grapjas dei heel hard wist te vertellen dat ze al jaaaaren uitelkaar zijn.....

Waar halen mensen die verhalen vandaan? Vertel jij ze dat soms Jack en geloven ze je dan ook nog?

Bij vele rockbands (Bon jovi, Normaal, .......) word AC/DC als de ultieme rockband gezien.....

Ben zeer benieuwd naar het album. :up:

Met vele dankjes aan ''JOEP''  :up:

The masters are back.

DCCD21.jpg

or

http://www.acdc.com/

Cheers,

Thanks Dijnnas, voor de felicitatie. :up:
Het is een mooie leeftijd :smile:

[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg124580#msg124580 date=1220286671]
Jack, ik las dat je vandaag (in NL nog vandaag) 24 jaar bent geworden
[/quote]

Zou die wel willen, heel toevallig is de tijd van zijn laatste post zijn leeftijd. :grin:

Back