Jack's end

Helemaal waar maar ik hou het toch bij de mannelijk definitie van exotisch.
Een definitie waar je 20% je brains gebruikt en 80% ..... de rest :shock: :smile:

Als je in ons geval de mannen een knappe meid op het strand ziet lopen uit ....beter gezegd die vanuit buiten Australia komt dan kun je ook zeggen dat dit door mensen is losgelaten buiten zijn natuurlijke verspreidingsgebied.

Deze laat duidelijk zien hoe mooi zoiets kan zijn en dan kunnen we zeker suggereren van de term definitie van opzettelijke losgelaten

Alhoewel dit exoot niet altijd met opzet is geintroduceerd zie ik het liever dan 1 met de billen op de enkels en triceps die vrolijk in het rond waaien.

Dit met al vind ik deze definitie van exotisch duidelijk beter als die van lieve Kathren.

Of heeft Kathren hier nog iets aan toe te voegen.

Sorry guys on xpdite , ik wilde wel maar het plaatje om het alleen zeer duidelijk te maken van deze exoot die met opzet of niet met opzet los is gelaten op dit parel witte strand maar Xpdite liet het niet toe of ik kom kennis tekort van hoe doe je dat.

Kon het ook op mijn manier vertellen maar dan komt er een slotje. :evil:

CHeers,

Jack :evil:

Helemaal waar maar ik hou het toch bij de mannelijk definitie van exotisch.
Een definitie waar je 20% je brains gebruikt en 80% ..... de rest :shock: :smile:

Als je in ons geval de mannen een knappe meid op het strand ziet lopen uit ....beter gezegd die vanuit buiten Australia komt dan kun je ook zeggen dat dit door mensen is losgelaten buiten zijn natuurlijke verspreidingsgebied.

Deze laat duidelijk zien hoe mooi zoiets kan zijn en dan kunnen we zeker suggereren van de term definitie van opzettelijke losgelaten

Alhoewel dit exoot niet altijd met opzet is geintroduceerd zie ik het liever dan 1 met de billen op de enkels en triceps die vrolijk in het rond waaien.

Dit met al vind ik deze definitie van exotisch duidelijk beter als die van lieve Kathren.

Of heeft Kathren hier nog iets aan toe te voegen.

Sorry guys on xpdite , ik wilde wel maar het plaatje om het alleen zeer duidelijk te maken van deze exoot die met opzet of niet met opzet los is gelaten op dit parel witte strand maar Xpdite liet het niet toe of ik kom kennis tekort van hoe doe je dat.

Kon het ook op mijn manier vertellen maar dan komt er een slotje. :evil:

CHeers,

Zoals het jullie heren zeker niet zal verbazen, reageer ik hier al vrouw zijnde uiteraard op. :twisted:

Gezien mijn bekendheid met het mannelijke brein, het functioneren - en de bijbehorende beperkingen daarvan, sta ik zeker niet te kijken van de definitie zoals die door Jack is aangedragen.

Zelf moet ik uiteraard ook eerlijk zijn....

Als je in ons geval de vrouwen een knappe man op het strand ziet lopen uit ....beter gezegd die vanuit buiten Australia komt dan kun je ook zeggen dat die door mensen is losgelaten buiten zijn natuurlijke verspreidingsgebied.

Alhoewel dit exoot niet altijd met opzet is geintroduceerd zie ik het liever dan 1 met een buik die niet bekend is met de term six-pack, het ontbreken van enig vorm van(een strakke) achterwerk en benen die onder dit geheel risico lopen spontaan in tweeën te breken.

X
Kathren :evil:

Alhoewel dit exoot niet altijd met opzet is geintroduceerd zie ik het liever dan 1 met een buik die niet bekend is met de term six-pack, het ontbreken van enig vorm van(een strakke) achterwerk en benen die onder dit geheel risico lopen spontaan in tweeën te breken.

Nooit gehoord van een dubbele sixpack :angry:
Die ene zit goed geconserveerd onder die andere (Heineken, Amstel, Grosch........)

:twisted:

Bikinimeisjes dagen krokodillen uit

AMSTERDAM - Twee bikinimeisjes hebben met hun leven gespeeld door bij een rivier al champagne drinkend op een krokodillenval te dansen.

De Australische dames lieten zich door hun vriendjes fotograferen terwijl ze op de val in Maningrida (Northern Territory) klommen. De fles gebruikend als nepmicrofoon zongen ze 'I'm Singing in the Rain' en maakten wilde dansbewegingen. vervolgens klommen de vriendjes op de val en maakten woeste rodeobewegingen.

Parkopzichter en krokodillenexpert Garry Lindner reageerde verbijsterd toen hij de kiekjes zag. "Krokodillen worden juist aangetrokken door bewegingen. Hun actie was dus levensgevaarlijk".

Waar blijven de plaatsjes van de exoten??? Vooral die van de mannelijke versie heeft mijn belangstelling!! :rolleyes:

Waar blijven de plaatsjes van de exoten??? Vooral die van de mannelijke versie heeft mijn belangstelling!! :rolleyes:

Dit moet van Dirk afkomen :smile:

Dat nieuws van AlieNL heeft hier de voorpagina van de kranten behaald.

Hier de link met de foto's.
Neem het de crocs niet kwalijk
Wie zou hier geen hapje van willen nemen.
En dat is weer niet exoti.... seksistisch bedoeld.

Op foto 2 is de trap bijna onder water sitting duck hap slik en ze zijn verdwenen.

http://www.ntnews.com.au/article/2009/11/19/102191_ntnews.html

Cheers,

ps; waarom kan ik niet de foto's in the link op deze site brengen.....?!

:grin: :grin: :grin:

ooh ooh , Ik meende dat het over de mannelijke definitie ging.

Sorry Dirk het is ook heet hier in the topend.
Altijd een goed excuus om het weer de schuld te geven :up:

CHeers,

Daarom altijd even een pool light laten installeren.

http://www.ntnews.com.au/article/2008/11/26/18335_ntnews.html

1 metre croc drops in for swim in family pool

ALYSSA BETTS

November 26th, 2008

HANDFUL: Angus Sanderson with the 1m saltie.

LOOK MUM: Angus and sister Rylie keep an eye on the croc.
A METRE-LONG crocodile has been found swimming in a Territory family's backyard pool.

Karen Sanderson, 40, had just jumped into the family's 5m saltwater pool in Darwin's rural area on Monday night, when her husband Steve noticed a dark shape resting on the bottom.

"He was obviously a croc - you could see his teeth hanging out the side of his mouth when he had it shut,'' Mr Sanderson, of Noonamah, said.

This is the third time in about two weeks that salties have been sprung lurking in Top End pools.

One meter isn't really that big but just check out pics of how big this little fella may grow to.

Mrs Sanderson jumped out of the pool pretty quick.

But in typical Territorian fashion, she decided the heat was worse than a bite from the 1m intruder, and got back in.

"She realised he wasn't moving, so ... she had a bit of a swim around for five minutes,'' Mr Sanderson said.

But the beastie was well and truly kicking - as the Sandersons discovered when their eight-year-old son Angus prodded the reptile with a pool broom.

"All of a sudden he did that body bend snap and really banged the pole,'' Mr Sanderson said.

Parks and Wildlife croc handlers arrived to bundle the toothy visitor away.

Ranger Tommy Nichols is urging people to look before they leap and check pools - especially at night - before taking a dip.

"Pools are a good area for (crocodiles) to stay in,'' he said.

"At night, before people go for a swim, put the torch around.''

He said one Bees Creek woman had a lucky escape several years ago, when she nearly went for a dip at night in her plunge pool when the lights were not working.

She opted not to, and found a 2.4m saltie in it the next morning.

Neither the Sandersons or Mr Nichols have any idea where the saltie came from as nearby watercourses are dry.

Cheers,

Dit gelooft niemand, please find photos in attachment........

http://www.ntnews.com.au/article/2009/11/23/103151_ntnews.html

Ik ga mijn haar naar een andere kleur verven....
undecided.gif

Ja, het blijkt een gevaarlijke kleur !
Dye or die, zeg maar...

Wat doet dit dames kransje op Jack's end. :smile:
Zal wel iets mannelijks zijn dat ik er geen ene r... van snap maar welke kleur hebben we het nou..... (nep)Blond.

Ik ga een nieuw bedrijf starten..... :up:
Het is zo goed dat je er van tevoren voor moet tekenen.

.... Wacht vol spanning om een mailtje over je nieuwe bedrijf :evil:

Het verzoek om de foto's kwam trouwens van mij en niet van Dirk, die mag alleen onzin uitkramen onder zijn eigen accountname. Helpen mag hij wel onder de mijne, want anders ziet hij nooit dat er iemand hulp nodig heeft.

Veel plezier met lezen zonder verrekijker :grin:

.... Wacht vol spanning om een mailtje over je nieuwe bedrijf :evil:

Het verzoek om de foto's kwam trouwens van mij en niet van Dirk, die mag alleen onzin uitkramen onder zijn eigen accountname. Helpen mag hij wel onder de mijne, want anders ziet hij nooit dat er iemand hulp nodig heeft.

Veel plezier met lezen zonder verrekijker :grin:

Hahaha, de verrekijker ligt weer in de kast dankzij jullie hulp...again.

Het nieuwe bedrijf heet vertaald in dutch;
Jack's water fun.
Vanwege de aardig toegenomen interesse in fun on the waters/ rivers in the NT.
Hoofdattrakties zijn.

- Waterfietsen
- Kano tripjes , met zijn tweeen of alleen.
- snorkelen recommend........ :up:
- waterskieen
en als laatst maar niet minder
- de banaan , hier kan je met zijn 10-en op.

Dit alles op de mooiste rivieren in the NT.
Prijzen zijn niet te geloven
$10 voor een hele dag FUN.

Borg $250, dit word volledig ingenomen bij het terugbrengen van beschadigd materiaal.
Bij het niet terug brengen word bovenstaande regel ook toegepast
Iedereen is verplicht om zich na het eindigen van "the water fun" persoonlijk af te melden.
Gebeurt dit niet of niet persoonlijk word je borg INGEHOUDEN
De Direktie.

Have Fun,

:surfer: :bye: :bye2: :lmao:
Zal storm lopen Jack! Als je nog ooit wilt uitbreiden naar the sunshinecoast dan moet je het me laten weten :wink:

Back