Jack's end

Wil mij graag aanmelden voor het waterskie evenement... maar dan ga ik eerst nog wel even heeel veeeel oefenen zodat ik er niet vanaf val. Dan moet dat toch nog redelijk veillig kunnen..... hoop ik.... :|

Ik mis nog die banden achter een boot aan :evil:

Daar ben ik mee begonnen maar ben ik vanaf gestapt.
Werd een aardig bloederig zooitje.

Effe iets serieus.
Vanochtend reed ik naar mijn werk en stond unleaded op $1.279 per liter.
Deze avond reef ik terug en was het gezakt naar $1.119

WHAT's going on.

Is dit hetzelfde in het Zuiden en Westen.
Dit was trouwens te zien bij alle pompen in the topend.

Jack :evil:

Effe iets serieus.
Vanochtend reed ik naar mijn werk en stond unleaded op $1.279 per liter.
Deze avond reef ik terug en was het gezakt naar $1.119

WHAT's going on.

Is dit hetzelfde in het Zuiden en Westen.
Dit was trouwens te zien bij alle pompen in the topend.

Wat mij opvalt aan de benzine prijzen is; dat ze de laatste weken niet op vrijdag ineens met 15 cent omhoog schieten.
Een paar weken geleden zorgde ik altijd dat ik op vrijdagochtend de tank vol had, voor het weekend. Dat is momenteel niet echt nodig.

Bart

Ik mis nog die banden achter een boot aan :evil:

Daar ben ik mee begonnen maar ben ik vanaf gestapt.
Werd een aardig bloederig zooitje.

Niet alleen bloederig, maar de kosten om zo iets aan te bieden is hoger dan met een banaan. Die bandjes zijn zo lek! Daar bovenop is het niet zo goed voor het wildlife.... al die beest'jes' die er in verstrikt kunnen raken en met zo'n band rond hun nek rondzwemmen. Aan de andere kant dat laatste zou wel eens extra gevaarlijk zijn... denk je dat er een band aan komst drijven wordt je ineens verrast :1schrik: .... nee Jack, daar heb je over nagedacht... :up:

:rotflmao:

Helemaal waar.........

Toch maak ik me niet druk om crocs met een band om hun nek.
Al die mensen ronddrijvend in die anabole fietsbanden met een afgebeten reet.
Zie het plaatje al in the NTnews.

Nieuw startend bedrijf "JACK'S WATERFUN" veroorzaakt afgebeten butts in the NT.

Sacha, voor jullie zonder borg en een speciale vrienden prijs....

Niet echt positieve reclame om naar huis te schrijven.

effe weer serieus.............ja kan Jack soms ook.
Dat van die benzine prijzen net voor het weekend Bart gebeurt hier ook.
Alleen die enorme daling van $127 naar $111 was erg vreemd.
Dit is niet gebeurt in WA , Queensland of verder naar beneden de kou in?.

Wat zijn de prijzen op dit moment in de andere staten?.
Komt er zeker weer iemand met een link van de benzine prijzen in Australia....very funny....

Jack, wat een serieus onderwerp... zijn we niet gewend van je :smile:

Maar voor jouw statistieken:
Momenteel hier in de omgeving heeft de BP een vaste prijs van 1.129 de hele week. De plaatselijke Gulf varieert tussen de 105.9 en 1.129 (zonder kortingsbonnetje) en de rest volgt ook een beetje die trend. Echt grote schommeling zoals we die de eerste maanden zagen (kon soms 20 cent per liter schelen waar je wanneer ging tanken) zie we nu niet echt meer.

Heb ook echt geen idee hoe het komt.

En fijn dat wij voor een vriendenprijs mogen komen...mag wel wat butt kwijt raken :grin:

Als je butt hier er niet word afgebeten dan word je butt er wel afgeblazen......

http://www.ntnews.com.au/article/2009/12/16/109911_ntnews.html

Cyclone Laurence now category five

AAP

December 16th, 2009

cyclone.jpg

THE West Australian coastal community of Kuri Bay is on red alert after Tropical Cyclone Laurence was upgraded to category five status.

The Bureau of Meteorology upgraded Laurence to the highest cyclone category this morning.

Laurence, the first cyclone of the season off the WA coast, formed in the Timor Sea on Sunday and intensified from a category one cyclone to a category three yesterday.

Forecasters expected the cyclone to weaken as it crossed the coast but said there was a small chance it could be pushed out to sea and reform.

The cyclone is small but intense and wind gusts of up to 285km/h have been recorded close to the cyclone's centre.

The Bureau of Meteorology said Laurence was estimated to be 35km west north-west of Kuri Bay, about 370km north of Broome, moving south-west at nine kilometres an hour.

A red alert is in place for people in or near Kuri Bay, who have been told to go to the strongest, safest part of their houses.

A yellow alert is in place for people in or near the communities of Mitchell Plateau, Koolan Island and Cockatoo Island.

Destructive winds were expected this afternoon and evening.

Gales and possibly destructive winds may extend to Derby and Beagle Bay tomorrow morning.

Laurence has dumped heavy rain in the north Kimberley region, which is expected to continue and extend into the western Kimberley this afternoon and tomorrow morning.

The bureau said daily rainfall of more than 100mm was a possibility near the coast.

Dat ziet er niet al te best uit!! (die cyclone bedoel ik..) Succes ermee! Hopelijk richt ie niet al te veel schade aan!

Maar ik dacht Jack gaat beginnen over dat incidentje in Afrika.. maar nee hoor.. over cyclones :wink:

Krokodil bijt Fries in z'n bil

AMSTERDAM - De 26-jarige Marten Mulder uit Leeuwarden is in Malawi bijna doodgebeten door een krokodil.

De Fries werd volgens de plaatselijke politie drie kilometer meegesleurd voordat hij kon worden gered. Het roofdier nam naar verluidt een hap in zijn bil, benen en hand. Mulder reist met twee vrienden in een oranje VW camperbusje door Afrika. Tijdens de reis doen ze allerlei ontwikkelingswerk.

Het drietal, 'the three lefthands' zoals ze zichzelf noemen, waren in Malawi toen het gruwelijk misging. Volgens politierapporten ging de man een stukje zwemmen met zijn hond toen hij werd aangevallen. Mulder werd gered door een omstander die een ijzeren voorwerp naar het dier gooide. In het ziekenhuis kreeg hij twintig hechtingen.

@Jack: We zullen hier voor je duimen dat je veilig zit!

@AlieNL: Arme man, had nog maar 1 hand en die is nu ook al kapot :lol:

Laurence leaves a legacy of wild weather

storm-east-point.jpg

TURBULENT: A storm front rolls in across East Point. Picture: NICK WELSH

December 17th, 2009

TERRITORY weather from north to south is still in a fluster thanks to Cyclone Laurence.

The storm briefly morphed into a Category 5 monster, hovering near the Kimberley coast, before it was downgraded yesterday to Category 4.

Bureau senior forecaster Angeline Prasad said weather swirling around Laurence had created monsoonal-like conditions for Darwin.

Not only that, but some weather models also suggest Laurence could help make Alice Springs' Todd River flow soon.

"It depends on what Laurence - or ex-Laurence - does," Ms Prasad said. She said ex-Laurence could travel to Central Australia as a rain depression and join forces with a cloud band already causing showers in the area.

If that happens, Ms Prasad said it was likely to cause significant rains.

"If a good storm passes over Alice Springs and there's been previous rain, you just need 20mm in a very short span of time (to make the Todd flow)," she said.

The bureau is forecasting Darwin will cop showers and storms each day until the end of the week.

Cyclone could reform
Posted 11 hours 24 minutes ago
Updated 11 hours 23 minutes ago

r488119_2519429.jpg

Cyclone Laurence could reform in the next few days. (Bureau of Meteorology )

http://www.perthnow.com.au/news/western-australia/cyclone-laurence-category-5-lashing-coast-with-285kmh-winds/story-e6frg13u-1225810875196

Map: Kununurra 6743
Weather forecasters say it is likely Tropical Cyclone Laurence could reform and strengthen later in the week despite being downgraded to a category 2 storm.

Tropical Cyclone Laurence was small and intense as it bore down on the remote communities around Kuri Bay yesterday.

But they were spared the brunt of the 285 kilometre an hour winds as the category 5 cyclone made landfall around 100 kilometres north of Derby.

Bureau of Meteorology Forecaster Rabi Rivett says while it is rapidly weakening, there could be a sting in the tail with Laurence looping back over the ocean and reforming for a second assault on the Pilbara.

"The conditions do seem favourable for the cyclone to redevelop, the water is definitely very warm out there," he said.

Authorities report there has been no significant cyclone damage.

Residents in Derby, Koolan Island and Cockatoo Island have been warned to take shelter.

Mijn collega's hebben nog een klusje in Derby.
Ze waren er 2 weken geleden al om de staalconstructie van twee schoolgebouwtjes op te zetten, maar toen bleek de site nog een zandput te zijn.
Ben benieuwd hoe het er nu is :-(

Bart

Mijn collega's hebben nog een klusje in Derby.
Ze waren er 2 weken geleden al om de staalconstructie van twee schoolgebouwtjes op te zetten, maar toen bleek de site nog een zandput te zijn.
Ben benieuwd hoe het er nu is :-(

Bart

Alles is fijn en rustig.

Voor de kouhebbers (heb begrepen dat het rond de -15graden word vannacht) hier enkele foto's om de kou te vergeten.
click even de link aan hierzo benee and get a bottle of rum sitback and relax and enjoy the photos.

http://good-times.webshots.com/slideshow/561847194HAvEJs

Have a nice weekend,

Hele mooie foto's!! Maare.. niet allemaal topend he :evil: Ik dacht ook lennox head te herkennen :wink:
Nee, echt super mooie foto's! Wat voor camera heb je hiervoor gebruikt??

Hele mooie foto's!! Maare.. niet allemaal topend he :evil: Ik dacht ook lennox head te herkennen :wink:
Nee, echt super mooie foto's! Wat voor camera heb je hiervoor gebruikt??

Volgens mij waren de foto's van Brisbane naar Darwin.. Dat stond er boven als ik me niet vergis.

Dat zowiezo niet, want ik zag ook foto's van de three sisters voorbij vliegen (blue mountains). Jack.. wat is 't? :grin:

Dat zowiezo niet, want ik zag ook foto's van de three sisters voorbij vliegen (blue mountains). Jack.. wat is 't? :grin:

Jullie hebben allemaal gelijk :up: :grin: :up:

En de meeste namen staan eronder..
Had enkele nieuwe gedownload maar die staan in het end.

Lennox head, heel goed , Byron bay and Ballina, zeer mooi gebied.
Ik ga nog eens een pub beginnen in Byron bay met knallende rock erin....yeah dude.

ps; Alienl , het is een Panasonic Lumix met een mega O.I.S, dit met een lens van 12x optical zoom , 35mm EQUIV 35-420.
Ga me geen technische vragen stellen maar het is een fijn ding met een 10.000megapixel.

Pps; En het ligt ook aan degene die de foto's neemt <_< :wink: ...hahaha.

1880264.jpg
1880264.jpg
1880264.jpg

3000 ste reply..!!!.. :evil: <_< :evil: :smile: .

Heb het gehaald maar dan ook maar net.
Valt niet mee om altijd goed geconcentreerde berichten te schrijven.
Hoop dat iedereen veel gebruik heeft kunnen maken van al mijn waardevolle informatie.

Meen dat het nu toch de ......ja de 3000ste staat erop.
Op naar de 6000... ja Mr. de Louw ik weet het , je valt nu van je stoel met volle verbazing want zoveel meer zinnige informatie kan dit forum misschien niet aan.
Vraag me niet wat dat woordje "acces" voor moet stellen want dat weet ik ook niet...

69624_access-3000.jpg

Wens iedereen het beste voor 2010.
Dat voor degene die op het visum zitten te wachten 2010 je jaar mag worden.
Voor de rest die nu achter de bbq worsten staan te bakken ergens in Australia een fijne en gezellige nieuwjaars wisseling mag hebben.

Nog even en we knallen de kurken van de champagne flessen,

Cheers,

HAPPY NEWYEAR 2010.....

_MG_8105.JPG

Back