Jack's end

Leuk om te horen wat voor beeld de meeste hebben over Darwin.
Heb zelf nog nooit Croc, insekten :grin: gegeten.
Biertjes gaan er alleen in met kerst en nieuwjaar en verder is het een normale gang hier.
1 wetseizoen achter de rug en het valt allemaal wel mee.

Lastig vallen aan de deur met een dubbele loop :smile:

Jack :evil:

Croc sharks in - what's Jaws is mine

http://www.ntnews.com.au/article/2010/01/29/119351_ntnews.html

NICK CALACOURAS

January 29th, 2010

The opportunistic snapper launches himself out of the water in an attempt to snaffle the fisho's prize catch. Picture: Cape Don Experience
FIVE fishermen have fought off a hungry crocodile to defend a prized shark caught on a Territory beach.

A video of the daring battle was posted on YouTube last month by the Cape Don Barramundi Fishing Lodge.

It shows one angler snagging the shark from a boat while one of his mate comments: "Here we go. Another shark is attacking him".

He wrestles with the shark for several minutes before the boat is brought ashore.

As the fisho reels the shark on to the beach, the group's guide catches it with a gaff and drags it on to the sand.

CROCATTEMP_SIDE_IMAGE_300PX_KJ091244_124824.JPG

But the boys soon found they had competition for their prize catch.

A three-metre croc silently swam up to the shore and launched itself towards the captured shark.

Before the croc managed to make a meal out of the shark, the group's guide stepped forward and whacked him on the head.

Defeated, the croc returned to the water, while the victorious fishermen cautiously posed for a photo.

Cheers,

Die manis hier nogal bekend met zijn vis avontuurtjes.
Staat erg veel in de krant met erg grote visjes.
En hij kick erop als hij iets "anders" meemaakt.
Een haai vangen is erg apart voor een europese toerist.
Als er dan ook nog een croc het water uitschiet is dit meer apart en zeker iets om over naar huis te vertellen.

Totdat er eentje van 5 meter het water uitschiet en een toerist van de waterkant pakt.
Maar dat gebeurt alleen bij Jack's never never (coming back)fishing adventure.......

Tsja, dat is ook wat......

Twee criminelen besluiten om 's nachts een overval op een bank te plegen. Ze hebben hun slag zo goed voorbereid dat ze op de bewuste nacht zonder probleem alle alarmsystemen uitschakelen en uiteindelijk in de zaal met de kluizen terechtkomen.
De eerste gangster slaagt erin om één van de kluizen open te maken, maar is zwaar ontgoocheld wanneer hij merkt dat er helemaal geen geld in de kluis zit.
Er staat enkel een pot yoghurt in.
De tweede gangster opent ook een kluis en vindt precies hetzelfde.
Uiteindelijk openen ze alle kluizen, maar ze vinden niets anders dan yoghurt, yoghurt en nog eens yoghurt.
De eerste zegt : 'Dat is hier een gemene streek!
Voila, om hen te plagen gaan we al die yoghurt opeten. Ze zullen nog al een gezicht trekken als ze het morgen merken!'
En onmiddellijk beginnen de twee kerels de potten yoghurt één voor één binnen te schrokken, tot ze bij dageraad een propvolle buik hebben.
De dag erna zitten de twee aan de ontbijttafel.

Leest de ene uit de krant voor :

'ONGELOOFLIJKE INBRAAK IN DE SPERMABANK'..........

<_< <_< Jack :evil:

Bedankt vent.... heb er zo hard om zitten lachen dat er volgens mij een paar hechtingen gesprongen zijn :lol:
Maar was wel weer even nodig :smile:

HAHAHA maar ja als je het over Yoghurt hebt... Ik moet nu meteen aan Van Wilder denken. Film uit 2002 met dit fragment...

Enjoy!

Sorry Sacha, maar na het filmpje gezien te hebben van Stefmar voor Jack geen pudding broodjes meer.

Gadverdamme.....
:grin: :grin:

Eet smakelijk..........

Voor alles een eerste keer... maar hier werd ik dus serieus misselijk van... gadverdamme..... :-(

haha, heerlijk he zo'n puddingbroodje! Nog iemand anders een puddingbroodje van bakker bart?

Maar ook marijn (de mar van stefmar) werd er misselijk van!

Cheers, Stefan.

Gatver!! Ik ga niet snel over mijn nek van iets, maar hier kreeg ik spontaan neigingen van!

EDIT(en nu maar wachten op Jack's reactie.. :evil: )

En ik maar denken valt vast wel mee, op m'n werk gekeken en na de eerste hap maar gouw afgesloten. Zat al gelijk te kokhalsen. :|

Euchhhh,
Ik heb hem na de eerste "hap"ook afgezet en gruwel kokhalzend na ....gadver is denk ik het goorste wat ik ooit heb gezien. bah

Hmm ik ben een te nieuwsgierig persoon om het na al deze 'BAH' berichten toch niet te kijken..
Wish me luck

Wat zijn jullie allemaal toch aan het doen?! :grin: Als er 1 schaap over de dam is.... :roll:

Ik trap er niet in. Ben een kei nieuwsgierig persoon maar ik ga mooi niet kijken! Van jullie berichten wordt ik al misselijk genoeg :p en ik heb straks nog een stuk taart te eten...

Back