Jack's end

Heee Jack

Zo even terug van weg geweest, een hoop weer gebeurd allemaal maar hier ben ik weer. Ik heb even die zeer intressante gesprekken gevolgd hier hahaha, tja erg grappig allemaal. Ik stuur je van de week even een pm.Take care mate.

Cheers Big Ears

Sander

Hmm morgen meet ik een gast die ik 5 jaar geleden keer heb gezien op het wollongong station in nsw en gaan we ik weet niet wat doen die dag.

Meende dat je zei dat je nog nooit in Australia was geweest en dat je nu ging kijken of Australia het land voor je is waar je zolang naar uitkijkt. <_<

Hi Sander,
Dat is zeker effe geleden.
Hier word wat afgerammelt met weinig idee en ergens midden in het verhaal weet de meeste niet eens waar het vandaan komt of waar het over gaat.

Ben altijd benieuwd geweest hoe het is afgelopen met je sloten en deuren.
Hoe is het huissie trouwens geworden,moet iets moois zijn geworden.

Well, See ya shortly,

Jack :evil:

Welcome in the NT, effe heerlijk afkoelen......

SHADYCAMP_TOP_IMAGE_650PX_K4993305_140425.JPG

Croc spot swimmers' death wish

http://www.ntnews.com.au/article/2010/05/07/145411_ntnews.html

Another two photos show a 5m saltwater crocodile near the boat ramp - about 100m from where the men were swimming.
123395.jpg

Have a safe weekend,

Dan nog even wat nieuws uit India:

Studente gedood door krokodil
AMSTERDAM - Een 25-jarige Amerikaanse studente is tijdens haar vakantie in India gedood door een krokodil.

Lauren Failla was op reis met haar vriend toen ze op 29 april tijdens het snorkelen werd gegrepen door het beest. Het ongeval vond plaats aan de kust van de Andaman-eilanden, op zo'n 70 kilometer van een reservaat voor krokodillen.

Het duurde twee dagen voor haar lichaam werd gevonden.

Het is het tweede drama in het gezin Failla. De zus van het slachtoffer kwam namelijk vier jaar geleden ook al om tijdens een vakantie. Zij kreeg een fataal ongeval tijdens het klimmen.

Alie , waar was je mee bezig op de foto?. :drinking: :)
Ziet er ....feestelijk uit.

Jack >:D

Hmm morgen meet ik een gast die ik 5 jaar geleden keer heb gezien op het wollongong station in nsw en gaan we ik weet niet wat doen die dag.

Meende dat je zei dat je nog nooit in Australia was geweest en dat je nu ging kijken of Australia het land voor je is waar je zolang naar uitkijkt. <_<

Okay dat moet ik even opnieuw vertellen..
Ik bedoelde; morgen meet ik een gast op het wollongong nsw station, die ik 5 jaar geleden in Nederland heb gezien.
Snap?
En dat was dus maandag, en erg naar mijn zin gehad!

Hahaha ben blij dat je het even uitlegde aan Jack. Hij is wel erg oplettend he! :grin:

Wat voor wilde plannen heb je nog Gwen?Na Sydney?

Op zijn oer Hollands gezegd noemen we dit een potje goedkoop lullen,

Have a good weekend,

Suck it up Princess!

@ Skip: Ik ga eerste week van Juni een week naar Ceduna (country) om daar een week stage te lopen, en dan na mijn stage nog 3 weekjes reizen, en dan vlieg ik hoogstwaarschijnlijk 11 juli terug ipv 26 juli. Mijn geld houdt het namelijk helaas niet zo lang vol...

Suck it up Princess!

@ Skip: Ik ga eerste week van Juni een week naar Ceduna (country) om daar een week stage te lopen, en dan na mijn stage nog 3 weekjes reizen, en dan vlieg ik hoogstwaarschijnlijk 11 juli terug ipv 26 juli. Mijn geld houdt het namelijk helaas niet zo lang vol...

Jammer! Misschien je ouders vragen of ze je nog een beetje willen lenen dat je later kunt terug betalen?

@ Alie,

Naah het is goed zo. Ik heb al een gigantische schuld bij de IB door deze reis, dus wil niet echt nog meer lenen.
En daar naast kunnen mijn ouders het ook niet zo maar even kwijt.
Maar het is goed zo. 3 weken om nog te reizen vind ik wel mooi
smiley.gif

[/quote]

Mijn geld houdt het namelijk helaas niet zo lang vol...
[/quote]

Dat is balen Gwen..Maar ja geld moet rollen $$$$$$, zeker op vakantie!
Geniet nog maar lekker!
afro.gif

@ Alie,

Naah het is goed zo. Ik heb al een gigantische schuld bij de IB door deze reis, dus wil niet echt nog meer lenen.
En daar naast kunnen mijn ouders het ook niet zo maar even kwijt.
Maar het is goed zo. 3 weken om nog te reizen vind ik wel mooi
smiley.gif

:-D Die sturen graag nog $10.000,00 naar Australia om zeker te zijn dat ze nog enkele maandjes meer van je af zijn.
Misschien kunnen we een collecte pot houden om je ouders te helpen.
transfer wat je kwijt wilt om die lieve ouders van poppie Gwen een plezier te doen...... :lol1: :loldevil: :lol1:

Jack :devil:

Blijkbaar is er niemand die wil dat Gwenny langer in Australia blijft want de giro staat nog steeds op $0....... <_<

1 soort mensen waar je helemaal niks aan hebt zijn ..........realestate agents.

Op zijn Belgisch........kot te koop.

http://www.domain.com.au/Property/For-Sale/House/NT/Humpty-Doo/?adid=2008375687

http://www.homesales.com.au/buy/northern-territory/humpty-doo/rural/hs5274-photo-gallery.aspx

http://www.owner.com.au/phototour/listing_phototour.cfm?listingid=47990

Have a good weekend,

Tja Markwin,
Je hebt het blijkbaar niet goed aangepakt he..
Ik denk dat iedereen mijn ouders het wel toewensen dat ze mij weer kunnen knuffelen
wink.gif

Je kot nog steeds te koop?
embarassed.gif
Dat schiet ook niet op zeg..
Hopelijk wordt het snel verkocht! Ik zal meeduimen.
Dan kunnen jullie snel naar een wat dichtbevolktere plaats verhuizen.

Cheers,
Gwen

Het stond al te koop voordat het gebouwd werd.
Investering mate.
Een bakker gaat ook niet zijn broodjes kopen.

NT is fijn , we hebben geen haast en kunnen doen wat we willen hier. zie foto's.

Ga even mijn boys uit the pool halen want het is bedtijd.

Have a good weekend,

Jack

Tja Markwin,
Je hebt het blijkbaar niet goed aangepakt he..
Ik denk dat iedereen mijn ouders het wel toewensen dat ze mij weer kunnen knuffelen
wink.gif

Je kot nog steeds te koop?
embarassed.gif
Dat schiet ook niet op zeg..
Hopelijk wordt het snel verkocht! Ik zal meeduimen.
Dan kunnen jullie snel naar een wat dichtbevolktere plaats verhuizen.

Cheers,
Gwen

Thanks Steven.

@Gwen, dichtbevolkt.....Nederland..!! <_< neehh daar ga ik niet meer wonen.

Een knuffel van Jack :grin:

Back