Jack's end

Heb ervoor gekozen om Gwen op mijn eigen manier je sponsoren :evil:

Hahaha inderdaad! De beste sponsoring ever
cool.gif

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat die sponsering is geweest
grin.gif

Nu heb ik net weer een hele facebook sessie gehad (wat buitenlandse studenten proberen te overtuigen dat wadlopen echt geweldig is -en ze daar dan aan te herinneren als ze halverwege beseffen dat het vooral hard werken is :lol: ) en toen las ik dat Gwen nog grootscheepse plannen heeft :up: Sacha heeft besloten dat ze wel een aantal dagen met Gwen opgescheept wil zitten :grin:

'mm volgens mij moeten we dat draadje 'wat mij irriteert..' in de gaten gaan houden :lol: :lol: :up:

maar naar mijn mening zal Gwen tig keer liever zijn dan je schoonmoeder, have fun :up:

Weet niet of je er wat aan hebt.
Weet niet of je het al kent.
Anyway....... http://www.dutchstore.com.au/

Jack :evil:

Wij verheugen ons erg op de komst van Gwennie!!!! Moeten nog wel een paar weekjes wachten, maar dat is niet erg.

Wij verheugen ons erg op de komst van Gwennie!!!!

Haha sorry dat ik je naam in mailtjes telkens fout heb geschreven SaCHa
cheesy.gif
, mijn naam schrijf je met een Y ipv ie
grin.gif

Zo grappig, ik hoor echt bijna nooit meer mijn 'volledige' naam. Hier noemt iedereen me gewoon Gwen. Is Engelser denk ik.
Ps Sas, kijken jullie het WK in Perth?!

@ Kath, haha wat bedoel je daar mee? Wenkah is er niet bij hoor, dus ik kan me best gedragen
rolleyes.gif

Tuurlijk kijken we hier ook voetbal! Mits de wedstrijden gewoon op een normale zender worden uitgezonden....

Even snel gekeken en alles zal inderdaad gewoon op SBS worden uitgezonden, dus kunnen lekker thuis op het grote scherm kijken :grin:

Sacha pas je een beetje op Dirk ) :p

Hoezo??? Heeft ze de neiging om te bijten??? Dan zal ik even een muilkorfje voor haar kopen :lol: Heb tenslotte loslopende kinderen. Dirk kan terug bijten als dat nodig is... :evil:

Sacha pas je een beetje op Dirk ) :p

Hoezo??? Heeft ze de neiging om te bijten??? Dan zal ik even een muilkorfje voor haar kopen :lol: Heb tenslotte loslopende kinderen. Dirk kan terug bijten als dat nodig is... :evil:

Nou nou nou wat een vertrouwen
grin.gif
.

Top dat jullie het WK ook volgen Sas!! Het wordt inderdaad allemaal op SBS uitgezonden. Maar volgens mij hebben is wel Nederlands 3e wedstrijd om 4:30 snachts ofzoiets... De eerste twee 21:30 volgens mij, dus dat is relaxed, maar volgens mij ben ik voor de eerste twee nog in Adelaide.

Dat word vroeg opstaan..... :-( Niet mijn sterkste punt.... Heb dan zelf een muilkorf nodig ivm mijn ochtendhumeur... Of heet het dan een "middenindenacht-humeur"....

Wat fijn om te horen dat vroeg opstaan niet je sterkste punt is. De mijne namelijk ook niet! Ik ben echt zo'n luierkont.. heerlijk om in het weekend tot 1 uur in mijn bed te liggen, haha.
Maaruh, dat WK... irritante tijd he! Dat wordt gewoon gezellig op de bank krullen met een dekentje en een malibutje cola
grin.gif
En daarna weer terug naar bed tot smiddags, hihi

Gelukkig kunnen onze kinderen zich heel erg goed zelf vermaken. TV aan, Barbie DVD opzetten en weer 1,5 uur verder slapen tot de volgende film op gezet moet worden....

Geweldige uitvinding, die electronische oppas. Kan altijd, veel goedkoper dan een levende oppas en zeurt niet als het wat later wordt..... :wink: Wel jammer dat je haar alleen 's ochtends kan gebruiken, 's avonds durf ik dat toch echt niet aan :rolleyes:

Back