Jack's end

Haha ben net terug uit Schotland en ben ook bij het Loch Ness centrum geweest en tja.. believe what you want to believe, maar naar mijn inziens is er geen monster..

Ben daar ook geweest Alie, echt een toeristen trekpleister..meer niet.
Maar zeker wel leuk om je fantasie te gebruiken.. :smile:

1 ding is wel zeker.........
Bigfoot bestaat echt. <_<

oja; ben alweer 5 jaar precies aan het ouwhoeren op dit prachtig forum....m.a.w. geef Mr. de Louw al 5 jaar hartkloppingen :cool:
Mr. Louw zal onderhand al grijs zijn.

cheers,

Jack :evil:

Loop ik smorgens naar mijn carretje om naar mijn werk te gaan ligt er deze opgeblazen Gecko voor mijn auto........wat doe je dan!!.....ofcourse je pakt het bij zijn staart en trekt hem aan de kant , je wilt tenslotte het lieve beestje niet per ongeluk over zijn staart rijden , je zou hem wel eens pijn kunnen doen

bigcroc_650.jpg

http://www.ntnews.com.au/article/2010/08/05/169811_ntnews.html

CHeers,

mmmm goed voor de barbie!

ff wat anders Jack, heb je je huis nu onderhand verkocht?Of blijf je toch in humpty dumpty land ( ofziets..)

getypt door Mrs Skippie (as usual.... for your information :wink: )

Volgens mij is Mr de Louw niet de enige die grijs is geworden van je Jack..... :nana:

Jij ook al?.................
Meende toch echt dat madam Kathren blond van zichzelf was.
Hoe is het met je internet gevonden man uit the topend?..
Al bijna getrouwd met deze kanjer :wink:

Cheers,

Tja tussen dat natuurlijke blond komt er wel een hele saaie haarkleur tevoorschijn :shock: dus lang leve haarverf Jack! :donttell:

Over 2 weken is het een man uit het zuiden.... enneh trouwen? Nehhh dat doen we nog maar niet :grin:

Wat is er gebeurd met die kanjer uit Katherine.....?
Beetje opschieten met trouwen want voordat je het weet zeg je "JA" en moeten ze je voortduwen naar het altaar. :gramps: :wheelchair:
Op je trouwfeest;....De eerste dans word ingevuld door de bruid en de bruidegoooo.... eeuhhmm dit slaan we over......we doen wel een stoel-dans.

Kidding..................

rolstoel of geen rolstoel, ze zullen me in ieder geval niet betrappen op grijze haren! :p

Wat is er met die man uit Katherin NT gebeurt of ga je met het komend antwoord er weer overheen lullenbabbelen..... :wink: :grin: :grin:
Of woont deze kanjer nu in het zuiden? :loldevil:

Gein er maar mee, wil je het er niet over hebben dan gewoon niks intikken...cheers

Hey Jack the Man! :evil:

De kanjer verhuist inderdaad naar het zuiden. Maar dit wil niet zeggen dat ik de NT niet kom bezoeken. Laat je wel weten wanneer we goulash kroketten kunnen gaan eten :wink:

Why, interesse.............?
Enjoy.............

http://community.webshots.com/slideshow/577622607FCdkJE

Nee joh, veels te groot huis voor ons tweetjes. En veels te ver uit de buurt van The Sunshine Coast :p Ik kende de fotoś al, daarom juist mijn vraag of het mooie huis nog niet verkocht is.Want mooi, dat is ie.

De kanjer verhuist inderdaad naar het zuiden. Maar dit wil niet zeggen dat ik de NT niet kom bezoeken. Laat je wel weten wanneer we goulash kroketten kunnen gaan eten :wink:

Voor goulash kroketten ben je altijd welkom.
Wat voor spul zullen we die kroketten mee wegspoelen? :grin:..........

Hi Skippies,

Thanks Skippies.
Na dit huissie gaan we ook richting de Sunshine coast.
Ik mis Ikea..... :grin:

Have a good weekend folks,

Jaha... dat is nou het grote nadeel van zover Outback wonen! Geen IKEA. Hoef zelf gelukkig maar 30 minuutjes in de auto te zitten en dan ben ik al in het Zweedse Meubelparadijs! :roll:

Voor goulash kroketten ben je altijd welkom.
Wat voor spul zullen we die kroketten mee wegspoelen? :grin:..........

Need you ask???? :wink:

Hi Skippies,

Thanks Skippies.
Na dit huissie gaan we ook richting de Sunshine coast.
Ik mis Ikea..... :grin:

Have a good weekend folks,

Dan zat ik er inderdaad niet ver naast met mijn gok :lol:

Back