Jack's end

Heb je wel eens iemand op zijn kop zien staan?? Zal een foto voor jullie nemen..
naughty.gif
Donttell.gif

Verrekte ... die Sacha!
wall.gif

Heb kindersloten op de keukenkastjes gezet in de hoop dat ze er met haar vingers afblijft.... Helaas, zit is niet zo Blont als ik had gedacht want ze kan ze open krijgen... Ga nu een nieuwe tactiek uitdenken... :evil:

Heb kindersloten op de keukenkastjes gezet in de hoop dat ze er met haar vingers afblijft.... Helaas, zit is niet zo Blont als ik had gedacht want ze kan ze open krijgen... Ga nu een nieuwe tactiek uitdenken... :evil:

Ga naar autobarn en koop een accu.
Zet de accu in het keukenkastje.
2 kabeltjes van de + en - naar de keukenkast handle.
Blond of nepblond, ze zal er voortaan van afblijven.

snif snif , ruik ik aangebrand (nep)blond.... :cool:

Jack :evil:

Ga die tip met de accu zeker gebruiken als mijn schoonmoeder haar neus weer in ons huis laat zien :grin:

Gwen is al weer door gevlogen naar Darwin helaas :-( Kan ze daar misschien nog wat hartjes breken :lol: Zit hier nu met 2 droevige kinderen die Gwen missen en een buurjongen met een gebroken hart... :| Dat laatste is helemaal zijn eigen schuld. MOet hij maar geen meisjes leuk gaan vinden die hier slechts een weekje komen logeren :lol:

Ga die tip met de accu zeker gebruiken als mijn schoonmoeder haar neus weer in ons huis laat zien :grin:

Gwen is al weer door gevlogen naar Darwin helaas :-( Kan ze daar misschien nog wat hartjes breken :lol: Zit hier nu met 2 droevige kinderen die Gwen missen en een buurjongen met een gebroken hart... :| Dat laatste is helemaal zijn eigen schuld. MOet hij maar geen meisjes leuk gaan vinden die hier slechts een weekje komen logeren :lol:

Nou Gwen.. volgens mij is dat visum zo geregeld :lol: :evil:

We hebben al aangeboden om haar als au-pair in huis te nemen, maar ze wil toch liever social worker worden :rolleyes: We zijn nu aan het nadenken hoe we het aantoonbaar kunnen maken dat we een 24/7 social worker in huis moeten hebben.....

We hebben al aangeboden om haar als au-pair in huis te nemen, maar ze wil toch liever social worker worden :rolleyes: We zijn nu aan het nadenken hoe we het aantoonbaar kunnen maken dat we een 24/7 social worker in huis moeten hebben.....
Misschien dat de buurjongen momenteel een beetje suicidal is? :wink:

Bart

Maar daar hebben wij niets aan, alleen de buren. En aangezien die over een paar maanden gaan verhuizen naar Subiaco, moet ik dan nog steeds een heel eind fietsen naar Gwen :-(

Only the strongest rules.......

1CROC_SIDE_IMAGE_300PX_K5302209_149425.JPG

http://www.ntnews.com.au/article/2010/07/05/161091_ntnews.html

I mean : Nice one, Jack

te snel typen en niet nalezen.

Daarvoor heeft Mr. de Louw een "edit" button van $35000 aangeschaft voor op dit forum.
En wat doen ze dan ......ze klikken de "reply" button aan om hun tikfout te corrigeren. :grin:
Gggggrrrrrrrrrrrrrr................
Op dit moment staat Lost tot 10 te tellen :smile: ......voordat hij antwoord gaat geven.

Cheers,

Back