Jack's end

toerischtisch is voor mij goed, ik ben tattooeerder en heb een goedlopende shop nu in nederland, vandaar die vragen

oh wauw het zou echt mijn droom zijn daar te wonen en werken

toerischtisch is voor mij goed, ik ben tattooeerder en heb een goedlopende shop nu in nederland, vandaar die vragen

oh wauw het zou echt mijn droom zijn daar te wonen en werken

Heel toeristisch Marsha, alleen niet in de wintermaanden heb ik gehoord. Wij wonen er nu vanaf oktober en druk druk druk.We werken in een hostel en de baas zegt dat het na Pasen afgelopen is met de drukte ( vinden wij niet erg!) :smile: Dan beginnen de mensen weer een beetje te komen tegen sept/oktober. Dus moet je rekening houden met die maanden mocht je ooit hier heen komen.
P.s tatoo's.....daar houden de Ozzies niet van joh, ik zie nooit iemand met een tatoo... :evil: :grin:

Marshaha leest langer mee..

:up:

Jack :evil:

ps; welk tattoo zou mij goed staan Marshaha( schouder/ arm).

nee hoor ik heb dit forum pas ontdenkt, maar ik snapte je grapje ;)

welke tattoo je moet nemen? dat is wel een moeilijke vraag, want ik ken je niet

ik houd van grote stukken, die lichaamsdelen bedekken, dat vind ik mooier dan een plaatje,

zelf heb ik veel japans, dan houd ik daarin weer meer van dingen die niet meteen iedereen neemt, zoals een FU-dog, slang, maskers...

en ik heb iets met uilen, dus ik zou zeggen: neem een japanse sleeve met onderin op je onderarm een fudog, die van rotsen naar beneden sluipt, en op je bovenarm een uil die een slang heeft gevangen, of die in gevecht is met een slang :D zo goed? haha

@skippie: ja volgens mij denkt de visumdienst er zo wel over.... stond mijn beroep maar op de lijst!

Wowww. a real artist.
Zag pas een kookabura, had een zeer dikke snavel (recht uit de dinosaurus tijd), pakte een slang van de grond , terug in de boom, 2x schudde met the snake en hij schokte deze slang zo naar binnen.
Lijkt me mooier dan een uiltje.
En onder in het water een wachtende croc...
Coolll.
Weet niet of dat allemaal op mijn rug kan want ik wil niet dat je over mijn kont bips gaat want daar heb ik mijn konijntje al.

Op welk visum ga je het aanvragen?.

Op welk visum ga je het aanvragen?.

dat is een punt... wij hebben hier een eigen bedrijf

maar mij leek het best daar in een bestaande shop te gaan werken, skills kom ik niet voor in aanmerking denk ik

Heb met Rob contact van M2A, zo in een snelle beoordeling werd het moeilijk zei hij, ik ga daar de volledige formulieren nog invullen en dan kijken we verder

Ik wacht even tot zondag dan spreek ik goede kennisen van me hier die zijn ook bezig (ook met eigen zaak), even kijken hoe ver hun staan. grts!

Meen dat het mogelijk is met eigen zaak.
Als ik het goed heb moet je een (veel) eigen vermogen hebben om je "in te kopen" in Australia en elk jaar (voor een aantal jaren( aantonen wat je inkomen zijn.
Zit je boven dit inkomen per jaar zit je goed.

Vraag even verder want dit is alles wat me bijgebleven is.

have a great weekend,

Verkerrde topic, moest het gvd topic zijn haha

Maarja, jenkan altijd een grote vagina op je rug tattoeren :x

Een homo als jij kan ook niet weten wat dat is .....weer een inkopper met mijn ogen gesloten .... :lol:

Maaar dan heb ik nog steeds geen foto flauw hoor :wink:

Denk dan maar dat je er geen heb aangezien jij denk dat ik homo ben, je zult er dan heel ervaren zijn hoe weet je het anders zo goed :up:

Je bent juist heel bijzonder als je geen tatoo hebt hier in Ozzie. Ben kei blij dat de mijne niet opvalt ( nee het is geen konijntje maar zit wel op mun bil )
Jack joh, op jou rug ken veel :wink: maar ik zou het niet doen! Blijf uniek. Uhm....hoop niet dat de tatoo-eerster mee leest :grin:

Je bent juist heel bijzonder als je geen tatoo hebt hier in Ozzie. Ben kei blij dat de mijne niet opvalt ( nee het is geen konijntje maar zit wel op mun bil )
Jack joh, op jou rug ken veel :wink: maar ik zou het niet doen! Blijf uniek. Uhm....hoop niet dat de tatoo-eerster mee leest :grin:

gelezen..........

Back