Jack's end

Hey Marshaha, hoe oud moest je nu ook alweer zijn om een tattoo te mogen in Nl. met toestemming van ouders, 16 toch??

Dat is hier dus 18, officiel,maar er zijn er wel die het doen beneden 18, da vink raar.
wat is het nou, mag het nou wel of mag het niet?

Mijn dochter is net 16 geworden en die wil graag een tattoo, dus het is behoorlijk zoeken.

Heb er zelf drie, vandaar dat ik er geen moeite mee heb en bovendien is die wel uitgegroeid , mag ik hopen met 1.82 :lol: :lol:

Ik hou geloof ik ook van grote plaatjes Marsh, mijn hele onderrug is bedekt:)

godverdomme (anders ben ik off topic)
o nee, ik zit in jack's end, huh dat klinkt wel raar en gaat jack op inkoppen wedde?

Jack gaat niet inkoppen....niet deze keer.

Heb niks tegen tattoos, heb er zelf weleens over nagedacht om een persoonlijke tattoo te zetten.
Iets wat me aan mijn hart gaat, zoals het verlies van mijn grote vriend Diego of mijn 2 grote vriendjes, mijn trots van 7 en 3 jaartjes. (Jack en Jimmy).

"" Een tattoo van een....??!! zomaar een leuk plaatje op je lichaam , wat heb je eraan.
Maar zoveel verschillende mensen zoveel verschillende wensen. ""

Zelfde moment draag ik ze allemaal in mijn hart elk moment van de dag en heb ik eigenlijk geen tattoo nodig om hier aan herinnert te worden.misschien als ik ouder en dement word <_<

On the other side lady Liz,
Plant eens een foto van je tattoo die op je onderrug staat want volgens mij sta je een potje te lulle.

Cheers met een g^%$dver&^*me from Byron bay NSW,

Jack :evil:

nou hier in nederland moet je officieel 12 zijn (!!!!!!!!!!!!!!!) met toestemming van de ouders, maar de meeste shops, zo ook die van mij, houden hun eigen regels aan.

Bij mij in de shop onder de 16 GEEN tattoo, van 16-18 als een van de ouders mee komt met paspoort en een handtekening zet,
en vanaf 18 mag je zelf komen dus

Hoe dat in australie zit weet ik (nog) niet

En ik moet jullie wel gelijk geven hoor, tegenwoordig ben je bijna origineler als je geen tattoo hebt, dan wanneer je een plakplaatje neemt
Dus ik heb tegen mezelf gezegd: GO BIG or don't GO!

Maar niet tegen de rest van de wereld zeggen he, anders heb ik niks meer te doen

en dat zou dan weer Marsha's end zijn, om het weer een beetje naar het topic toe te trekken

Liz, Persoonlijk zou ik jouw dochter nog eens heeeel erg hard laten nadenken over een tattoo. Ik vind dat je dit soort beslissingen gewoon op je 16e nog niet wel overwogen kunt maken. Mijn dochters weten dat ik mijn tattoo pas heb laten zetten toen ik 30 jaar was en ik zal mijn dochters dus ook aanraden om het niet eerder te laten zetten, 16 jaar is gewoon echt te jong om de consequenties te overzien voor later.

Liz, Persoonlijk zou ik jouw dochter nog eens heeeel erg hard laten nadenken over een tattoo. Ik vind dat je dit soort beslissingen gewoon op je 16e nog niet wel overwogen kunt maken. Mijn dochters weten dat ik mijn tattoo pas heb laten zetten toen ik 30 jaar was en ik zal mijn dochters dus ook aanraden om het niet eerder te laten zetten, 16 jaar is gewoon echt te jong om de consequenties te overzien voor later.

Daarom moet je die kleuters van 16 jonkies gewoon heen laten doen.
Kun je eens goed lachen als je ze ziet met zo'n plakplaat.
Staat er misschien wel een plakplaat van "LOVE Johnny" op haar reet...of iets wat over 10 jaar volledig niet past met haar karakter/ keus die ze dan heeft.

"Wie is Johnny", vraagt haar boyfriend als ze 26 is.
"Tsja dat was mijn boyfriend toen ik 16 was.
Kei leuk , vind je niet, mooi heen laten doen.
Kan naar zulke leuke verhalen van domme beslissingen uren naar luisteren, beter als een goede joke.

Lady Liz, harstikke leuk voor je dochter dat ze dit wil.
En je weet het lady Liz, GO BIG or don't GO. :evil:

Ben benieuwd wat het gaat worden :cool: <_<

o jee marsha voelt zich bijna schuldig dat ze heeft gezegd... GO BIG

voor mij is het wss anders, omdat mijn wereld gewoon al een aantal jaren uit tattoos bestaat

Ik hoop dat mijn dochter verstandige beslissingen zal nemen, en niet te jong aan tattoos begint. ik was bij mijn eerste tattoo 17 (had het al met 16 geprobeerd, maar lukte niet), en dat vind ik achteraf echt te jong. Ben niet een persoon die ergens spijt van zal krijgen, maar wetende wat ik nu weet, had ik gewoon iets anders genomen :D nu staat het in de weg haha

De ene 16 jarige is de ander 16 jarige niet.Ze mag hem nemen, maar ze heeft nog geen afspraak gemaakt.Ben benieuwd.
Als je hard nee roept terwijl je er zelf drie hebt willen ze het ala minute, ik was 42 toen ik mijn eerste kreeg, ben geloof ik met alles een beetje laat :p
d'r vader weer niet die is ook bij de tijd, die trouwde ook met mij toe ie 21 was en ik 31, was op zijn 25e vader van 2 kinderen, ik zie er nog wel van die leeftijd met een scootertje scheuren.

Waar ik mee wil zeggen dat ik een leeftijdsgrens van 16 met toestemming van ouders best wel okay vind, zeker met een ouder als ik :evil:

Andere meiden van haar leeftijd mogen naar Sydney in de avond, dat mag zij nou weer niet, awel, kom goe.

Eh Jack, :thinking: als je mijn faceboekkie goed bekeken had en hier opgelet had,wist je allang dat het een enorm ding is.
Heb hem al eens geplaatst. :blahblah:

9.34pm

babbel al een tijdje met lady Liz.
En steeds voelt ze zich aangevallen als ik haar een beetje "opjen".
Ze weet nog steeds niet of ik dit meen of aan het geinen ben.
Zal ze ook nooit te weten komen, alleen de Skippies weten het een beetje beter nu.

Mij interesseert het weinig of je een tattoo of 20 hebt op je linker bilreet of zes ringen hebt in je rechter tepel.
Dat beinvloed voor mij niet het karakter van mensen en of ik verschil zal maken.
Hoe mensen met andere mensen omgaan is wat voor mij betekent wie je van binnen bent , zeker niet zo'n kleurcartoontje op je lichaam.
Wel lig ik in een deuk als ik van "oudere" mensen hoor dat ze spijt hebben van die absurde tattoo op hun bovenarm of rug.

"Tsja ik ben een beetje meer aangekomen en mijn tattoo is aan het verzakken". :grin: :grin: :grin: ...dat is nu leuke humor.

Heb van veel verschillende soorte mensen in Darwin hun mooie verhalen gehoord en ze zijn allemaal zeer kleurrijk.
Dit is wat het leven zo mooi maakt, meestal hadden ze geen stoel om op te zitten.
Deze mensen zijn niet minder als een ander..vind ik.

Ga effe op je faceboekkie foto's kijke, Lady Liz.

9.39pm.

9.42pm

9.45pm

Oohh COME ON LIZ, 3 roosje op je rug net boven de mest put.
Moeten ze nog een beetje groeien en in bloei komen.

Wat doen die 3 zwarte "haken" erdoorheen. <_<
Volgende keer wel even je rug scheren.

hahahahaha, begrijpen de mensuh nu wel dat je op facebook aan het babbelen was
:roll:

Je hebt helemaal gelijk Jack dat een tattoo niks zegt over wie daar achter schuilt.
(mensen zijn ook altijd heel verbaasd als blijkt dat wat ik op mijn rug heb getekend wat volgens jack niks voorstelt :wink:

had ik nooit van jou verwacht, standaard opmerking.
Nou ik ook niet, eigenlijk,maar hij zit er wel.Hokjesgeest.

In sydney is een restaurant die geen zichtbare tattoos binnen wilt, dus Angelina Joli hoeven ze ook niet meer op te rekenen, gelukkig maar want die heeft 80 kinderen en dat geschreeuw tijdens het eten voor een ander is heel irri :lol:

Het interesseert me allemaal geen zak wat iemand ervan vind , ik zorg goed voor mijn kroost en man en stort voor goeie doelen en verder opzouten met je slappe geouwehoer ,zo.

Morgen komt Granny terug, voorgoed, nou dat is belangrijk en heel erg fijn om verenigd te zijn met haar enige familie.
Daar kan geen tattoo commentaar tegen op.

Vanaf morgen dus de tafel dekken voor 5 personen.

After 5 years in Australia now with my visa, "permanent resident to stay".
Iedereen weet dat je na 5 jaar of je Australian paspoort kan aanvragen of?.....
Right , welke opties zijn er.
Wie heeft er ervaring in... en.
Waar moet ik zijn, of wie moet ik bellen van the godverment goverment.
Zijn er ook addressen available of contact numbers van degene die dit visa of paspoort kan regelen.

Lot of questions, hoor graag de antwoorden ervan.

Cheers me hearties,

After 5 years in Australia now with my visa, "permanent resident to stay".
Iedereen weet dat je na 5 jaar of je Australian paspoort kan aanvragen of?.....
Right , welke opties zijn er.
Wie heeft er ervaring in... en.
Waar moet ik zijn, of wie moet ik bellen van the godverment goverment.
Zijn er ook addressen available of contact numbers van degene die dit visa of paspoort kan regelen.

Lot of questions, hoor graag de antwoorden ervan.

Cheers me hearties,

Gewoon even immi.gov.au raadplegen. Zolang je dit land niet verlaat hoef je helemaal niets te doen. Anders even RRV aanvragen. Ondertussen kan je dan studeren voor de citizen test.

Thanks Slatsr,

Vandaag samen met de "skippies" ..... "martens73" ontmoet in Byron bay on the beach.
Na effe sms om uit te vinden waar ze uithingen elkaar gevonden op het strand van Byron bay.
Marten73 kwam samen aanlopen met de Skippies.
Zeer leuke tijd gehad with these great people.

Leuke verhalen samen met Ro, Rimko and the ladies.

Till the next time in beautiful Byron Bay.

See you again guys. :up:

Australian Citizenship

Telephone: 131 880
Phone this number to:
request application forms for Australian citizenship
obtain information about:
application fees and processes
citizenship ceremonies
Australian citizenship affirmation ceremonies
dual citizenship.
Hours of operation
8.30 am to 4.30 pm Monday to Friday
Note: For Australian passport enquiries please call the Australian Passport Office.
Telephone: 131 232

I am fine...I am okay......All in one peace piece....

Ps; gisteren nog een heel leuk strand dagje in Byron bay samen met Ro and the family.
Wens deze prachtige mensen een fijne vlucht terug naar Nederland.
We wachten op jullie terug komst :up:

Okay mate, all peace, no worries.
Leuk hè, mensen in het echt ontmoeten die je alleen kent van het forum.
Reken maar dat het op het forum verschijnt als wij ons stempeltje hebben!!

Lekker weer hier trouwens, de Martens treffen het wel.

Back