Je favoriete foto van Australië

Lost said:
Ik enthousiast over Tasmanië? Is me nooit opgevallen :wink:.
Wineglass Bay schijnt op een wijnglas te lijken. Maar ja, ze zeggen ook dat je een gezicht in de maan kunt zien :p.
Ja :p
Niet gezicht, maar maria met baby.
Of vrouw met baby(ik ben niet gelovig) :D :lol:
 
Lost said:
Daar had ik nog nooit van gehoord. :D

Ik ook niet hoor... LOL
Maar misschien moet je een paar wijntjes op hebben voordat je dit kunt zien! :lol: (vandaar ook die wine glass bay natuurlijk, nu snap ik het... :wink: )
 
Gezicht in de maan ken ik idem wel, maar vrouw en kind???????

Tasmanie staat zeker nog op t programma Lost, maar ja eerst ff de centjes om een ticket te kunnen kopen.
 
Is wel moeilijk hoor! Favoriete foto..Dat zijn er zoveel. Australie is zooo mooi..

Hier een poging.

:arrow: Sunset Philip Island

VIC-philipisland1.jpg


:arrow: Sunset Murray River Mildura

VIC-mildura3.jpg


:arrow: Flinders Rangers

SA-flindersrangers1.jpg


:arrow: Camels

SA-camels2.jpg
 
Orbit Bar, Australia Square, Sydney Skyline

110_1031.JPG


Tidal River, Wilsons Promontory National Park, Victoria

109_0980.JPG


Wilsons Promontory National Park

109_0979.JPG


Kookaburra, Grampians

109_0943.JPG
 
Dat zijn inderdaad een paar mooie foto's.

Beschik zelf nog niet over mooie (eigen gemaakte foto's), maar heb er 1 gevonden. Die heb ik al eens gepost op dit forum. Maar misschien de moeite waard om dat nog eens te doen.

360 graden Sydney. http://www.weblogger.nu/xpdite/sydney.jpg

Hij is te groot om het als image te laden in de site. Dat gaat ten kosten van de layout.
 
Mark heeft een paar schitterende foto's van Uluru gemaakt en van de Olga's
Mijn favo foto van hem is en blijft een skyline van Sydney by night. Hij heeft hiervoor een lange sluitertijd genomen. Je ziet de lichten van alle auto's dus als lange slierten licht. Heel gaaf.
Ik zal eens kijken of ik ze in kan scannen, want ze zijn zeker de moeite waard  :)
 
zodra dat mijn website weer in orde is zal ik +/- 350 foto's van onze laatste trip in Oz erop zetten. Ik laat jullie het wel weten, als het eindelijk gelukt is :wall:
 
Back
Top