Jippie!!! We hebben "VISA GRANTS"

Siegrick

New Member
Hallo allemaal,

Vorige week (7februari) een brief van onze CO gekregen dat we loonstrookjes en jaaropgaaf moesten opsturen.Zondagavond een mail verstuurd.

Vandaag een week later hebben we ons visum!! :dancing:

Nog onwerkelijk allemaal. Nu streven we ernaar dat we in mei richting Brisbane kunnen. Eerst als lange tussenstop (voor de kinderen en onszelf natuurlijk) een maandje rondtrekken in Maleisië.

Het voelt een beetje raar, aan de ene kant kan je niet helder nadenken en aan de andere kant spookt alles door je hoofd wat je nog moet regelen.

De eerste stap is het huis te koop zetten en natuurlijk regelen dat we naar BERLIJN kunnen.


Vrolijke groeten Sigrid
 
Hee Sigrid

Geweldig ,gefeliciteerd.  :up:

Succes met de verkoop van het huis.

Groet Markus
 
Gefeliciteerd!!!  :happy:
Er zijn er op het ogenblik veel die het visum krijgen.
Succes met de verkoop van het huis en veel plezier in Berlijn.

Groet

Demy
 
Sigrid, gefeliciteerd!
Wat spannend zeg. Hier heb je het voor gedaan!
Succes met je huis.

groetjes, Marie :w00t: :w00t:
 
Hoi Sigrid,

Ben ontzettend blij voor jullie! Wauw, wat geweldig. Geniet er maar van en veel plezier en succes de komende tijd hier en straks in Australie.

Groeten, Flore
 
Hoi Siegrick,

Gefeliciteerd. :up: :grin:
Nu hopen dat jullie je huis snel kwijt zijn. Gaat dat op dit moment snel bij jullie in de buurt?
En even een tripje naar Berlijn plannen is ook even een leuke bekroning op het visumproces.
Veel succes met alle voorbereidingen wn let op het is zo mei.

Groet Gerrit
 
wauw van Harte. das eigenlijk best snel gegaan dus...9 maanden?? Ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat. Eigenlijk een week nadat je wist wie je caseofficer was toch?

Top!

Groetjes van Nel
 
Bedankt voor jullie leuke reacties.


Nel@ Inderdaad een week nadat we wat hadden gehoord van de case officer, die trouwens zijn brief 23 januari had verzonden en pas 7 februari bij ons was!

Gerrit@ We wonen in een gewilt huis in Utrecht, alles wat tot nu toe te koop heeft gestaan was binnen een week weg. We proberen 27 maart naar Berlijn te gaan....

Groetjes Sigrid
 
Hoi Sigrid,

In Utrecht moet dat waarschijnlijk wel snel lukken.
Wel leuk dat we dan redelijk bij elkaar in de buurt wonen want ik werk (nog 2 weken) in Utrecht.
Veel succes met de verkoop.

Groet Gerrit
 
Gefeliciteerd met jullie visum! :up:

Enne dat huis dat komt wel goed hoor! Zelf woon ik in De Bilt (ligt toch bijna tegen Utrecht aan) en was binnen 2 weken mijn apprtement kwijt, is net voor de kerst in de verkoop gegaan en de eerste week van jan. was ik het al kwijt.

Succes met alles, Chantal
 
Hallo allemaal,

Ik moet het even kwijt..... de eerste grote stap is gezet, ons huis is gisteren in de verkoop gegaan via Makelaarsland.nl. Vandaag maar liefst al 5 afspraken met kijkers gemaakt voor komende week! Word een drukke week, maar we willen dan ook de overdracht half mei en eind mei vertrekken, dus het moet in een rap tempo gregeld worden allemaal. Erg spannend!!

Groet Sigrid
 
He wat goed zeg, wij hebben alles in September 2007 ingediend, de aknowledgement kregen wij al na 3 weken, zitten nu op een case officer  te wachten, we hebben wel al onze formulieren goed gedrag aangevraagd, en gaan morgen de keuringsarts bellen voor een afspraak.
We hopen in September richting Brisbane te kunnen gaan verhuizen.
Wij hebben wel 1 vraagje.... wij hebben het via een emmigratiebureua laten lopen, jullie moeten naar Berlijn het visum ophalen,is dat altijd zo ongeacht hoe je het  visum hebt aangevraagd, of is dat in jullie geval omdat jullie het zonder bureau hebben gedaan?

Jullie heel veel succes....jullie gaan toch ook naar Brisbane?

Groetjes,

Mario en Mirjam :up:
 
Back
Top