Sorry, het heeft even geduurd voordat ik tijd kon vrijmaken om er even voor te gaan zitten om te reageren. Ik ben lerares schei- en natuurkunde en heb hier inderdaad de registratie voor teacher doorlopen (bij Queensland College of Teachers) en werk op een high school. Ik kan dus wel iets zinnigs zeggen over het lesgeven hier en het vinden van een baan. Allereerst denk ik dat het niet moeilijk zal zijn om een baan te vinden als physics -, science - of maths teacher, zoals