Jongerenborrel in SA

prizmaak

New Member
In tegenstelling tot wat er in een ander topic geschreven is zijn er ook Nederlanders in SA die wel leuk zijn om mee om te gaan, en die het ook nog eens leuk vinden om zo nu en dan 's wat voor de Nederlandse community te organiseren...  

En dus <insert klaroengeschal> :


   
Iedere eerste donderdag vd maand is er een jongerenborrel in Sydney, Melbourne, Brisbane en Perth.  
    Waarom niet in SA?  Geen idee, dus dat gaat snel veranderen!   Vandaar deze open uitnodiging:

    [size=14pt]JONGERENBORREL SA [/size]

    [size=12pt]Wanneer:  iedere 1ste donderdag van de maand

    Waar: Belgian Beer Cafe Oostende
[/size]

    De eerste borrel is [size=14pt]2 JULI [/size] aanstaande, vanaf 6 uur (eerder of later ook goed).

    Zie je daar!

    PS - de definitie van ‘jongere’ is vrij te interpreteren
 
Hoi

Zomaar een vraagje

Waarom een Nederlandse jongeren avond in een Belgische cafe als het in een Nederlandse Club kan?

Ik dacht dat Marco juist jongeren wilde aantrekken.

Sidonia
 
Gezellig prizmaak!
Als ik in februari in Adelaide ben, zal ik zeker eens langskomen.
kun je mss de website van dat cafe, of het adres geven.
groetjes
 
Goede vraag Sidonia - het Belgisch bier cafe Ostende spreekt ons gewoonweg meer aan.

We hebben als locatie het Belgian Beer Cafe gekozen, omdat het cafe de sfeer van een bruine kroeg benadert, een centrale ligging heeft, en we uit ervaring weten dat er veel Nederlanders opaf komen (we hebben er 2 zeer succesvolle Koninginnedag feesten georganiseerd). En ze hebben Leffe van de tap.

Het is zeker niet zo dat we de Dutch Club in het vaarwater willen zitten, maar Ostende past beter bij wat we in gedachten hebben dan de Dutch Club. 
 
LOL - Dat is inderdaad waar. Maar heeft de Dutch Club die dan wel?
En Ostende serveert heerlijke gekookte mosselen voor de liefhebber, met friet in een puntzak. Niet typisch Nederlands, maar wel erg lekker... :)
 
LOL, de draaiorgel heeft de verbouwing in the DutchClub niet overleeft.

Afgelopen Zondag, was het leuk om zo'n 100 Nederlanders en Belgen te zien in de Dutch Club. De XBox'en waren de hele middag in gebruik door 4 kinderen.

Maar, ik vindt het prima dat er een Jongeren borrel is in de CBD. Ik ga er zelf ook zeker naar toe vooral omdat het net 200 meter van mijn werk is.

De Jongeren borrel is perfect for Dual Income No Kids, want je hoeft je geen zorgen te maken over de oppas of de kosten van het bier. De gezinnen zie ik wel graag naar de Dutch club komen. Maar laten we vooral elkaar helpen. Er is al veel te veel eigen kampen gebeuren...

Groeten,
Marco
 
Geweldig initiatief!
Ik kom zeker een keer langs. Ik ben nog nooit in het Belgian Beer cafe geweest, maar ik heb al gehoord de frieten zijn te gek
groetjes Wil
 
Het was echt hartstikke gezellig!!!

De blondjes smaakte heerlijk (Leffe natuurlijk), en er was zo'n 30 man/vrouw.
Alhoewel de uitnodiging aangaf dat je 'Jongeren' vrij kon intepreteren, was zo'n, 24 man/vrouw onder de 40, dus helemaal niet slecht!!!

Het belooft een maandelijks event te worden, en ben zeker 'verkocht' aan dit geweldig initiatief.

Goed gedaan Erik!

Cheers en op de volgende borrel,
Marco
 
Helemaal mee eens! Het was zeker gezellig, en we zullen ons best doen om er de eerste donderdag in Augustus weer bij te zijn - en misschien/hopelijk dan iets eerder dan afgelopen donderdag... :up:
 
[size=20pt]BUMMMP!![/size]

Volgende week [size=16pt]Donderdag 6 Augustus [/size] is de volgende [size=16pt]Jongerenborrel[/size] in [size=16pt]Belgian Beer Cafe Oostende[/size].

Vanaf een uur of 6, voor iedereen die zich jong genoeg voelt voor een gezellige borrel!

Tot dan!!
 
Het was weer erg gezellig afgelopen donderdag in Oostende, met weer een aantal nieuwe (jonge) gezichten op de borrel. De Leffe smaakte weer goed (en naar alle waarschijnlijkheid de Stella ook). We kijken nu al uit naar de volgende borrel op 3 september!
 
Hoi hoi
Gaat de borrel nog door morgen. Wij willen zeker langskomen maar willen dan zeker weten dat de borrel er dan ook is :up:.

Tot morgen
 
Ai, da's jammer - te laat jullie post gelezen. De borrel is zeker doorgegaan, en weer waren er veel (voor ons) nieuwe gezichten. Ik hoop dat jullie er ook bij waren, in welk geval we dus helaas geen kennis hebben gemaakt...

Hoe dan ook: de maandelijkse jongerenborrel mag natuurlijk nauwelijks een maandelijkse borrel heten als 'ie niet iedere maand gehouden wordt. Dus jazeker, iedere eerste donderdag van de maand wordt er geborreld in Belgisch Bier Cafe Oostende (is overigens ook een hele leuke kroeg om 'gewoon' 's heen te gaan).

Hopelijk treffen we elkaar op de volgende borrel, donderdag 1 oktober?
 
hallo wij stappen 28 september in het vliegtuig naar south australia en willen wel komen maar we weten niet waar het is kan het adres mailen misschien

gr jet
 
Voor alle nieuwsgierigen die het nog niet kennen:
Belgian Beer Cafe Oostende (http://www.oostende.com.au/) is te vinden op 27-29 Ebenezer Place, Adelaide SA5000.

Tot ziens op een van de volgende borrels!
 
En....BUMMMP!!

Vanavond is het dus weer zover - de vierde borrel alweer.
Nog steeds in Belgian Beer Cafe Oostende.
 
Back
Top