Jongerenborrel in SA

Aahh nog 3 maandjes en dan ben ik ook in SA!!
Helaas kom ik maandag de 8e aan, en mis ik de borrel van Februari nog, maar in Maart ben ik er bij!
 
Aahh nog 3 maandjes en dan ben ik ook in SA!!
Helaas kom ik maandag de 8e aan, en mis ik de borrel van Februari nog, maar in Maart ben ik er bij!

Ik hoop er over een dik jaar ook te zijn. Vandaar alvast de vraag: moet je jong zijn of je jong voelen voor die borrel?
huh.gif
 
Ik hoop er over een dik jaar ook te zijn. Vandaar alvast de vraag: moet je jong zijn of je jong voelen voor die borrel?

Op de eerste pagina, eerste bericht staat iets in de trand van: Jongeren is vrij te interpreteren.
Als je je jong voelt ben je net zo welkom lijkt mij zo!
 
BUMMMPPPPP!!

Ook in het nieuwe jaar gaan de borrels van DutchSA gewoon door, dus wie er zin heeft in een gezellige borrel is donderdag 7 januari welkom in Belgian Beer Cafe Oostende!


Ik hoop er over een dik jaar ook te zijn. Vandaar alvast de vraag: moet je jong zijn of je jong voelen voor die borrel?

Op de eerste pagina, eerste bericht staat iets in de trand van: Jongeren is vrij te interpreteren.
Als je je jong voelt ben je net zo welkom lijkt mij zo!

Inderdaad Gwen - je hebt helemaal gelijk. Iedereen die zich jong genoeg voelt om zich aangesproken te voelen is welkom!
 
BUMMMPPPPP!!

Ook in het nieuwe jaar gaan de borrels van DutchSA gewoon door, dus wie er zin heeft in een gezellige borrel is donderdag 7 januari welkom in Belgian Beer Cafe Oostende!

Iedereen die zich jong genoeg voelt om zich aangesproken te voelen is welkom!

En het borrelt rustig door in Adelaide - volgende borrel is aanstaande donderdag 4 februari. Bring a friend and enjoy some great Belgian beers, chips and/or mussels, and meet some nice people! Tot donderdag!
Meer info op www.dutchsa.com.au
 
Heh daar kan ik net niet bij zijn dan!
sad.gif
Wanneer is de keer daarop? Dan noteer ik die alvast in mijn agenda.
 
Voor de allereerste keer in meer dan twee jaar zullen wij er ook bij zijn!!! Het is gewoon nog niet eerder gelukt om op de juiste dag in de city te zijn! We hebben een goed excuus, hoor, het is erg lastig om van Kangaroo Island naar Adelaide te gaan voor avondje, maar deze week gaat het toevalligerwijs lukken!!!

Hmmm, ik ruik de frieten al!
 
Ik gok op 4 maart, als ze elke vier weken blijven hanteren.

De volgende borrel na donderdag a.s. is inderdaad 4 maart - maar niet vanwege een "vier weken logica", maar domweg omdat de borrel elke eerste donderdag van de maand is... :up: - nog gemakkelijker, toch?

Tot gauw op een van onze borrels!
 
Ik gok op 4 maart, als ze elke vier weken blijven hanteren.

De volgende borrel na donderdag a.s. is inderdaad 4 maart - maar niet vanwege een "vier weken logica", maar domweg omdat de borrel elke eerste donderdag van de maand is...
afro.gif
- nog gemakkelijker, toch?

Tot gauw op een van onze borrels!


Zoals mijn geschiedenisleraar vroeger zei: dan had ik het bijna goed, dus totaal fout.
grin.gif
 
Haha - tja, of zoals mijn leraar wiskunde zei: "Aan het antwoord alleen heb ik niks, dat kan een gok zijn. Ik moet ook zien hoe je eraan bent gekomen."

Maar ja, ik ben nooit erg goed geweest in wiskunde...dus maar gewoon borrelen - dat kan ik tenminste wel! :p
 
Hebben een ontzettende leuke avond gehad in het Belgisch bier cafe! Wisten niet dat er zoveel Nederlanders in Adelaide zijn, goed initiatief deze borrel, en wat een mooi cafe ook :up: Hebben ons alleen vergeten voor te stellen aan iedereen, voor we het wisten zaten we namelijk in een grappig gesprek verwikkeld met Manon, Jan, Robert en Martine...en bleven we proosten op feestelijke gebeurtenissen en was de avond ineens weer voorbij....!! :grin:
Seeya next time!
 
ik ben helemaal nieuw hier op het forum ook al woon ik hier nu al ene half jaartje ,
is er binnekort nog eens zon borrel klinkt best leuk,
mischien maar is een kijkje nemen,
 
Hi Kellyy - dat komt goed uit: het is vandaag weer de eerste donderdag van de maand, dus vanavond is er weer een DutchSA borrel in Oostende!

En, om alvast maar even op een wat meer 'officiele' aankondiging vooruit te lopen: DutchSA en de Dutch Club zijn druk bezig om gezamenlijk een Koninginnedag programma op te zetten, met op Vrijdag 30 April een borrel in de bovenzaal van Oostende en Zaterdag 1 Mei een uitgebreid Konginnedag festival bij de Dutch Club.

Meer info hierover zal binnenkort nog volgen in een aparte aankondiging!

Dus, voor de liefhebbers van een babbeltje (al dan niet in het Nederlands;)) met een drankje en een hapje valt er deze maand het een en ander te genieten!
 
Zijn ze heel toevallig ook bezig met het organiseren van samen Holland in het WK te bekijken?
Ik hoop het wel!!
 
Zijn ze heel toevallig ook bezig met het organiseren van samen Holland in het WK te bekijken?
Ik hoop het wel!!

Hi Gwen - daar wordt (voor zover mijn info strekt) aan gewerkt door de Dutch Club. Is meer hun pakkie an dan van DutchSA.

Meer info op de sites:
* Dutch Club: www.dutchclub.com.au
* DutchSA: www.dutchsa.com.au

Ben je nou al 's op een van onze borrels geweest, trouwens? Zo nee, noteer dan gelijk de volgende in je agenda: Donderdag 6 mei. En mocht je 't nog dreigen te vergeten, dan kom je gewoon op 30 April naar Oostende voor onze Koninginnedag borrel :)
 
Jazeker ben ik al een keer op de borrel geweest!
afro.gif

30 April zit ik in Sydney, dus ik kan niet bij de koninginnendag zijn helaas.
Thanks voor de info over het WK.
Cheers
 
De DutchSA borrels op de eerste donderdag van de maand gaan onvermoeibaar door - zo ook aanstaande Donderdag 5 Augustus vanaf een uur of zes in Belgian Beer Cafe Oostende, Ebenezer Place, Adelaide.

Voor wie het nog niet weet (of twijfels heeft): de borrels zijn voor iedereen die maar zin heeft in een gezellige borrel, ongeacht leeftijd, afkomst, of wat dan ook.

Dus, hopelijk tot Donderdagavond!

Groeten,
Mark.

Wie kun je zoal tegenkomen op de borrels?
 
Back
Top