Kamikazepiloten?

[quote author=Ineke link=topic=2581.msg31631#msg31631 date=1129311779]

Ik betaal me blauw overal waar ik ga kassa.

Gr Ineke
[/quote]
Zolang je gaat valt het wel mee, dan hoef je niet te betalen,
als je stopt dan kost het geld.

PARKEREN, WINKELEN. kost allemaal geld  :x
Straks is het op, kunnen we niet meer naar Oz  :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:

Over de laserguns. Gisteren was er hier op tv dat er een politie agent op de weg stond in burger met een lasergun. Vonden ze niet kunnen! Het was bedrog! :-D een beetje net als met de kliko's in Nederland.

Parkeren in Brisbane is iets van 8 dollar 's avonds in de stad parkeren in een garage. Maar na 7 uur is het gratis in het centrum  :-o. Helemaal fantstisch. Wij gaan meestal met de bus. Ben je goedkoper uit enne kun je allebei wat drinken.

Het hangt echt van de plek af. Ik heb het gevoel dat Brisbane wel wat goedkoper is. En bijvoorbeeld bij Indooroopilly shoppingcentre (een van de grootste in Brisbane dacht ik, met drie lagen winkels, foodcourt en bieb en bios) is het gewoon gratis. Ze hebben giga veel parkeerplek, maar het is soms echt zoeken. Want een bordje vol hebben ze niet. Je hoeft geen poortje door ;-). Het maffe is dat ze voor fietsen welgeteld EEN rekje hebben. Bedoeld voor ongeveer drie of vier fietsen. Hahahahaha, dat tegenover meer dan 1000 (denken we) parkeerplekken :up:

Edit = tiepvaut

Back