Klaar

Jeroen_1

Member
We zijn klaar. Vandaag de stikker opgehaald bij de ambassade in Den Haag. Duurde langer dan een kwartier maar dat kan komen omdat we in totaal vier stikkers nodig hadden (de kinderen hebben een eigen paspoort).

Arme man bij de ambassade. Al z'n collega's zijn ontslagen omdat de visa afdeling naar Berlijn is verplaatst. Hij is de enige die nog in Den Haag zit en hij mag eigenlijk alleen stikkertjes in paspoorten plakken (mooi werk hoor, daar niet van :? )

14 november vertrekken we :D
 
Sander said:
Ha Jeroen,

Gefeliciteerd hoor!
Dat moet wel een heel goed gevoel zijn :D

Yep, ik heb zelfs mijn paspoort meegenomen naar mijn werk om de stikker te laten zien (beetje ziek :shock: :?: )
 
:D Nog maar een paar weekjes Jeroen!
Vraagje: we hebben nog geen visum dus ik loop wat vooruit op de zaak, maar mochten we het bemachtigen, haal je dan een sticker voor je paspoort in Den Haag? Of moet je dat tegenwoordig ook in Berlijn halen? Of je paspoort naar Berlijn opsturen???? Weet iemand dat? En hoe lang dat dan kan duren? :?
 
leena said:
:D Nog maar een paar weekjes Jeroen!
Vraagje: we hebben nog geen visum dus ik loop wat vooruit op de zaak, maar mochten we het bemachtigen, haal je dan een sticker voor je paspoort in Den Haag? Of moet je dat tegenwoordig ook in Berlijn halen? Of je paspoort naar Berlijn opsturen???? Weet iemand dat? En hoe lang dat dan kan duren? :?

De sticker wordt in Den Haag geplakt. Op je aanvraag formulier kun je dat aangeven.

Volgens mij heeft de arme man van DIMIA in Den Haag niets beters te doen dan stickers plakken, als zijn collega's zijn naar Berlijn verplaatst (of ontslagen) :? .
 
Back
Top