Kookaburra's travel to Bris... with babygirl!!

Hi Cat,

Wat een cutey, dat hebben jullie goed gedaan, CONGRATS!!! :up: :up:
En jij, Miranda en ik kunnen een 'kleine beebies' club starten...hi-hi....mijn beide kindertjes waren bij geboorte ook 2400 kg en 48 cm!!
No worries, beide blakend van gezondheid en allemachtig prachtig (ondertussen respect. bijna 5 en bijna 2 jr. oud)

Geniet, geniet van dit geweldige avontuur!

groeten van Tampet

Hoi,

Ook van ons nog de felicitaties!
Altijd weer super om zo'n mini te zien.

:knit: :knit: :knit: :knit:

Geniet ervan,

Dan en Marie

Hi,

Natuurlijk ook namens ons van harte gefeliciteerd met jullie sterretje.  :baby:

Mariette en Erwin

[quote author=tampet link=topic=6215.msg111796#msg111796 date=1203538969]
En jij, Miranda en ik kunnen een 'kleine beebies' club starten...hi-hi....mijn beide kindertjes waren bij geboorte ook 2400 kg en 48 cm!!
[/quote]

Een beetje late reactie van mij maarre.... 2400 kilogram?????? Auw auw auw...ik weet niet wat het is om zelf een kind op de wereld te zetten en ik zal het ook nooit te weten komen, maar 2400 kg vind ik wel erg veel :-D

Check mate..... :)

Je mag dan geen bruinvis zijn....straks kun je je wel weer lekker als een vis in het water voelen.... DUIKEN :)

[quote author=kookaburra link=topic=6215.msg112493#msg112493 date=1204110169]
:grin: gram, gekkie!! Ben geen bruinvis...
[/quote]

Oeps, nee ik ook niet hoor! :grin:

Van harte van de ene nieuwe ouders voor de andere... :congrats:

Kimberley zag op 8 feb het licht...

Pool-Clubje opzetten voor de nachtvoeding....?  :up::baby: hahaha

Groeten,
Francois, Elsa & Kimberley

Jeetje!! Heb ik jullie topic gemist???  :oops: VAN HARTE MET KIMBERLEY!!!!  :happysun: :happysun: :happysun:

Leuke datum 08-02-08! Doet de kleine het goed? Sterre is een echte kroegtijger: laat op de avond beginnen met drinken en het liefst de hele nacht doorzakken...  :| Er kan geen wallencreme meer tegenop, hahaha..

Geniet van jullie meisje, doen wij ook  :up:

kusje van Sterre voor Kimberley

Dank je, Dankje  :up:

Begin was even schrikken, paar dagen in het ziekenhuis vanwege lage bloedsuiker, maar inmiddels is madam dikke twee weken thuis en zeer aanwezig... :loudcry:
Kim is van de goede eetlust, niet bepaald vies van een midnight snack...  :grin:
Maar eerlijk is eerlijk, als ze huilt is er iets en zodra dat is opgelost gaan de luiken weer dicht :sleep: alleen hebben mama en papa nog wel eens wat moeite met uit te zoeken wat precies aan de hand is... Herkenbaar?

Uiteraard heel veel plezier met jullie kleine meid.  :clap2: :clap2:

Wanneer gaan jullie naar Brissie?

groeten,
Francois & Elsa & Kim

We hebben "onze" Sterre gisteren (eindelijk) IRL kunnen bewonderen.
WAT EEN SCHATTIG MEISJE!  :happysun:

Het is echt een mooi poppetje en ik hoop dat we haar nog vaak mogen knuffelen in de toekomst!

En? Hoe gingen de medicals? Zag in je footer dat jullie op de 25e de medicals hadden. Met de kleine dame ook alles goed? Ben erg benieuwd naar haar :)

We hebben een triple A status!!  :grin: Alledrie goed gekeurd  :up:

Sterre doet het fantastisch: lacht lief naar mamma/pappa/oma/etc. Hardstikke tof!

Dank jullie wel!! We waren erg blij omdat ik de laatste tijd behoorlijk last heb van een (te) hoge bloeddruk... kneep m dus behoorlijk, maaaaar dokter was erg aardig en ik rustig  :smile: dus toch een A!

Back