Kookaburra's travel to Bris... with babygirl!!

Hi Cat,

Misschien een leuk boek voor in het vliegtuig?!

Ik ben ermee gestopt om die conspiracy theories te lezen, ik werd er helemaal achterdochtig van...  :dunno:

Ik bedoel, er is op internet "bewijs" te vinden dat het zapruder-filmpje (van de moord op Kennedy) gemanipuleerd is en dat er frames ontbreken. Als je deze site bekijkt zie je ook echt dat het filmpje niet klopt; het perspectief, de schaduwen etc. Grote vraag: WAAROM DAN?

Dan inderdaad al die 11 september complotten... Hoe dan ook, welke gek wil er verantwoordelijk zijn voor zoveel doden? Maar inderdaad, een dubbele agenda en geld is veel meer waard dan een mensenleven (in ieder geval voor bepaalde mensen dan), dus als je het zo bekijkt zou het inderdaad niet vreemd zijn als een heel andere organisatie deze aanslag had gedaan.

Verhalen over AREA 51 in Arizona; tja.. het is misschien ook wel arrogant om te denken dat wij de enige levende wezens in het hele heelal zijn..

Heb je het boek over J. Edgar Hoover gelezen? Hmmm... complotten en andere nare dingen te over... Totdat je er helemaal paranoia van bent en er van overtuigd bent geraakt dat wij echt niet meer zijn dan de zandkorrel onder de nagel van een of ander ruimtewezen (of misschien toch echt zoals in de film "De Matrix)... Welke pil wil je, de groene of de rode pil? (voor degenen die de film De Matrix hebben gezien :))

Nja... genoeg te gissen, raden en bedenken in ieder geval! Maakt mij allemaal niet uit, zolang wij hier lekker zitten te kletsen en wij uiteindelijk allemaal lekker in Australie belanden wil ik best een zandkorreltje zijn  :up:

Groetjes,
Lela

[quote author=Lela link=topic=6215.msg85291#msg85291 date=1174599415]

Nja... genoeg te gissen, raden en bedenken in ieder geval! Maakt mij allemaal niet uit, zolang wij hier lekker zitten te kletsen en wij uiteindelijk allemaal lekker in Australie belanden wil ik best een zandkorreltje zijn  :up:

Groetjes,
Lela

[/quote]

Precies! Zo denk ik ook.. wil het allemaal wel weten nu, maar strax zit ik lekker als anoniem zandkorreltje in Oz en wil ik mij over dit soort dingen niet (meer) al te druk maken  :| .. maar NANOsjips zal ik nooit kopen  :wink:

Zo, na een lange afwezigheid weer even een updeetje:

We zijn in april naar Oz afgereisd om te kijken waar we ons nu precies willen vestigen. Althans de eerste tijd.. want je weet nooit hoe het leven er echt aan toe gaat als je het niet ondervonden hebt. W.A. en Tasmanie zijn afgevallen. Allebei prachtige staten!! Maar toch voelden we ons in W.A. niet lekker.. Perth is een heerlijke stad, prachtige stranden, Swan River, 4 uur van Singapore, etc. Maar de omgeving vonden we allebei minder. Veel nieuwbouwwijken waar de huizenprijzen op z'n zachts gezegd "flink" zijn. Anyway, van W.A. naar Tas. Supermooi!!! Wel koud.. Hobart is een dorpachtige stad met een leuk centrum en mooie 'oude' panden. Toch vonden we het eiland te rustig...hahaha, ja dat kan dus ook nog voorkomen. Volgens mij is het 's zomers een heerlijke vakantiebestemming, maar in de koudere periode zou ik me al gauw gaan vervelen. Het blijkt dat ik, als provinciaaltje, toch blij ben met wat meer levendigheid om me heen en daarom kiezen we voor BRISBANE!! Of in ieder geval in een straal van 250km rondom deze stad. Lekker weer, leuke stad in de buurt, niet te rustig maar toch gezellige durpkes die min of meer in de prachtige natuur op gaan. Okay, er zijn plaatsen waar de hoogbouw ook tot aan het strand is gevorderd, helaas.. maar goed daar hoeven we dus niet te wonen. Brisbane heeft prachtige suburbs waar de huizenprijzen nog acceptabel zijn. Ook schreeuwen ze hier om paramedics; komt dat goed uit!
We hebben in mei bericht gekregen van de DIAC en ons casenummer ontvangen. Nu wachten we op de medicals: die worden even uitgesteld ivm de komst van ons 1e "bubblemaker" begin volgend jaar! Maar goed, het is wachten wordt "verlicht" door 2 drukke banen, nog gauw even mooi nestje maken en uitzoeken van verhuisbedrijven/containers.. Weer helemaal bijgekletst! Veel gebeurd hier, zeg.. Jet en Erwin al op Tas!!!  :shock: dat ging toch als een speer?? Veel plezier, lieve mensen, we hopen jullie in Oz weer te zien.. X

[quote author=Lela link=topic=6215.msg94868#msg94868 date=1184317314]
Ahum, voordat ik heb verkeerd heb... krijgen jullie een kleine kookaburra?
[/quote]

Ja, Lela.. het wordt een heel gesnater in huize Kookaburra!  :baby:

[move][size=20pt]HOERA!!!![/size][/move]

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!!

Groetjes,
Lela

hahaa :) Tja... je moet wel een beetje verstand hebben van duiken inderdaad wilde je de bubblemaker begrijpen :)

15-10-2005 IELTS Cat
14-12-2006 IELTS John
22-01-2007 + assessment ANMC
20-02-2007 VOG's binnen (frontloading)
26-02-2007 47SK + form 80 op de bus
03-04-2007 Visumaanvraag ontvangen door ASPC
.. pom pom pom

Deze begrijp ik niet helemaal hoor ;) Je hebt je IELTS al meer dan een jaar gedaan voordat je de visumaanvraag hebt verstuurd. Die zijn normaal toch maar een jaar geldig?

Hi

gefeliciteerd met de "bubblemaker" :up:. Leg ff uit als je wilt, nog nooit gedoken. :roll:
De rest komt vanzelf en voor je het weet zijn jullie opweg naar Queensland! We komen langs hoor!

Groetjes Erna

[quote author=Annemiek link=topic=6215.msg94873#msg94873 date=1184320483]
hahaa :) Tja... je moet wel een beetje verstand hebben van duiken inderdaad wilde je de bubblemaker begrijpen :)

15-10-2005 IELTS Cat
14-12-2006 IELTS John
.. pom pom pom

Deze begrijp ik niet helemaal hoor ;) Je hebt je IELTS al meer dan een jaar gedaan voordat je de visumaanvraag hebt verstuurd. Die zijn normaal toch maar een jaar geldig?
[/quote]

Heeeej meiske!! alles goe? Nog leuke duikjes gemaakt??  :dizzy: van jalouzie, hihi.. Ja, IELTS General is 1 jaar geldig maar Academic 2 jaar en dus is Caatje weer op tijd ;-) tenminste zo was de uitleg van BLTC Amsterdam. Groetjes aan Mark!

[quote author=Jan and Erna link=topic=6215.msg94874#msg94874 date=1184320816]
Hi

gefeliciteerd met de "bubblemaker" :up:. Leg ff uit als je wilt, nog nooit gedoken. :roll:
De rest komt vanzelf en voor je het weet zijn jullie opweg naar Queensland! We komen langs hoor!

Groetjes Erna
[/quote]

Bubblemakers zijn de kleine duikertjes (vanaf 12 jaar geloof ik..) die hun eerste PADI brevet hebben gehaald  :smile: John (Kookaburra pappa) = duikinstructeur, ik = rescue 'warm water' duiker. Dus allebei beetje duikgek.. vandaar "Bubblemaker"  :wink:

He gezellig!!!  :up:

[quote author=Lela link=topic=6215.msg94872#msg94872 date=1184320228]
[move][size=20pt]HOERA!!!![/size][/move]

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!!

Groetjes,
Lela
[/quote]

Thnx, honey! Jullie gaan al snel, he? Leuk zeg!!! en ook zo ssssssssssspannnennnnd, hihi...

Wat leuk zeg! Hoe voel je je? Al last van die heerlijke dingetjes waardoor je je echt zwanger voelt?

Ja joh, gaat echt hard, we vertrekken 14 september!! Whoehoe, wel spannend hoor, we zijn nu al echt bezig met afscheid nemen...

[quote author=kookaburra link=topic=6215.msg94877#msg94877 date=1184321772]

15-10-2005 IELTS Cat
14-12-2006 IELTS John
.. pom pom pom

[/quote]

Heeeej meiske!! alles goe? Nog leuke duikjes gemaakt??  :dizzy: van jalouzie, hihi.. Ja, IELTS General is 1 jaar geldig maar Academic 2 jaar en dus is Caatje weer op tijd ;-) tenminste zo was de uitleg van BLTC Amsterdam. Groetjes aan Mark!
[/quote]

Ahaaaa ;) Vandaar! Snapte al helemaal niets van jullie lijstje ;)

Mark heeft meer duikjes gemaakt dan ik sinds de Galderse meren... Vrouwen hebben een paar keer per jaar zo'n moment dat duiken niet echt handig is ;) Afgelopen weekend nog in Lingen DE gedoken. Denk dat we maar een gebaar moeten bedenken voor "niets te zien" zoals je hand voor je masker houden ofzo ;) De week ervoor ging Mark met onze vast divemaster op dezelfde plek duiken. Ik kon toen niet mee door m'n maandelijkse bezoekje, maar dat was een geweldige duik. Zo helder hadden ze het in Lingen nog niet gezien en onwijs veel vis! Ja hoor... Als ik een keer niet mee kan duiken ;) Zul je altijd zien he :)
Deze zondag doet mijn Broer (en misschien ook m'n mams) een introduik en Mark en ik gaan onderwaterfoto's maken :)

Tja... zwangerschappen is iets waar ik gelukkig nog niet over mee kan praten ;) Heb net een heel leuk boek gelezen van Laura Wolf (dagboek van een maffe-moeder-in-spe) en dan denk ik... Neh, nog ff niet voor mij ;)

[quote author=Annemiek link=topic=6215.msg94884#msg94884 date=1184324891]

15-10-2005 IELTS Cat
14-12-2006 IELTS John
.. pom pom pom

[/quote]

[/quote]

Ahaaaa ;) Vandaar! Snapte al helemaal niets van jullie lijstje ;)

Mark heeft meer duikjes gemaakt dan ik sinds de Galderse meren... Vrouwen hebben een paar keer per jaar zo'n moment dat duiken niet echt handig is ;) Afgelopen weekend nog in Lingen DE gedoken. Denk dat we maar een gebaar moeten bedenken voor "niets te zien" zoals je hand voor je masker houden ofzo ;) De week ervoor ging Mark met onze vast divemaster op dezelfde plek duiken. Ik kon toen niet mee door m'n maandelijkse bezoekje, maar dat was een geweldige duik. Zo helder hadden ze het in Lingen nog niet gezien en onwijs veel vis! Ja hoor... Als ik een keer niet mee kan duiken ;) Zul je altijd zien he :)
Deze zondag doet mijn Broer (en misschien ook m'n mams) een introduik en Mark en ik gaan onderwaterfoto's maken :)

Tja... zwangerschappen is iets waar ik gelukkig nog niet over mee kan praten ;) Heb net een heel leuk boek gelezen van Laura Wolf (dagboek van een maffe-moeder-in-spe) en dan denk ik... Neh, nog ff niet voor mij ;) Desalniettemin ben ik natuurlijk enorm blij voor jullie!! Veel plezier met de komende tijd, want het schijnt heel erg mooi te zijn ;)

Groetjes aan Mark!
[/quote]

Hahaha, dank je :) Maar Mark leest hier ook nog steeds mee he :)
Daar ook de groeten aan John natuurlijk....

Hi Cat en John,

:congrats:

Gefeliciteerd met de bubblemaker.  :flowers: :baby:
Gaat alles nu toch weer en beetje langer duren.
Red je het nu nog wel met je IELTS?

Knuffel Jet en Erwin

Thank you all!  :smile: Volgens de berekening kun je nu gedurende de wachttijd van de DIAC een kind maken en ook nog op de wereld zetten!  :grin:

Even iets anders.. hoe ga je nu je kind noemen? Volgende uitdaging.. Ik meen me te herinneren dat er ooit zo'n topic is geweest en dat ik keihard heb beweerd dat de bubblemaker, igv mannelijk geslacht, Scotty zou gaan heten (Scotty venBiem  :roll: ) Maar dat lijkt ons nu toch niet zo'n goed plan. Kortom: HELLUP!! We zijn benieuwd naar jullie namen..

Mooiste inzending wordt beloond met kilo drop! 

groetjes en liefs, John en Cat

ps. San, nu niet komen met M5 -> wordt afgekeurd bij de gemeente  :p

Back