Koppelen 176 aan My Immi niet mogelijk?

afterbang

XPdite Sponsor
Aangezien Miss Bang en ik nog een nieuw paspoort gaan krijgen voor vertrek (kunnen we er gelijk weer 10 jaar tegenaan) wilde ik een My Immi account aanmaken en onze PR visa aan koppelen (een 176 uit 2012)

Maar als ik een account aangemaakt heb en het application ID en reference nummer invoer krijg ik de volgende melding:
  • No application matching the data entered has been found. Please check the information and try again. Note that applications submitted at offshore posts are typically not accessible through ImmiAccount.
  • Note that not all applications lodged with the department can currently be displayed in ImmiAccount. See help text for details of the types of applications that can be imported.
De laatste zin suggereert dat bepaalde visa niet win het elektronische systeem zitten en dus niet gekoppeld kunnen worden. Iemand dezelfde (of andere) ervaring met een 176?
 
OK, 1 stap verder. Miss Bang kan ik wel koppelen (zij is de main applicant) maar die van mij lukt nog steeds niet.

Dus een 176 lukt op zich wel.

Op VEVO precies hetzelfde verhaal.
- TRN nummer + Paspoort Miss Bang geeft keurig alle info.
- TRN nummer + Paspoort Afterbang geeft keurig: HELAAS

Gekke is dat ik al twee keer gewoon met dit paspoort naar binnen ben gewandeld in Sydney. Maar elektronisch lukt het mij niet om te koppelen of verifiëren. En als het met de oude niet lukt gaat het zeker niet lukken om mijn nieuwe te koppelen (0x0=0)

Iemand een idee of een aanklop punt. Want op de Immi site loop ik ook een beetje dood.
 
Even met Rob of Marijke bellen wellicht? Na het weekend dan wel hè ;)
is vast een logische verklaring voor te vinden, komt goed.
 
Ik weet dat je van de automatisering bent, maar anders gewoon het ouderwetse formulier insturen (of kan dat niet meer) en zorgen dat je een kopie van je visum bij je hebt. Manlief geen problemen mee gehad, heeft ook paspoort vernieuwd na toekenning van het visum.
 
Ik weet dat je van de automatisering bent, maar anders gewoon het ouderwetse formulier insturen (of kan dat niet meer) en zorgen dat je een kopie van je visum bij je hebt. Manlief geen problemen mee gehad, heeft ook paspoort vernieuwd na toekenning van het visum.

Formulier bestaat nog wellicht zit er niets anders op :( Back to the sixties o_O
 
Even voor de gein de truc met de 0 en de o geprobeerd, werkte helaas niet. Wat wel werkte was mijn Grant nummer gebruiken in VEVO. Toen had ik plots wel een Visa :D
Alleen in My Immi kun je het Grant nummer niet gebruiken :(
 
mmmm. topic duurt nu al 5 dagen, formuliertje was toch echt sneller... die sixties waren zo gek nog niet :-0
 
mmmm. topic duurt nu al 5 dagen, formuliertje was toch echt sneller... die sixties waren zo gek nog niet :-0
Nope formuliertje is niet sneller... Want er dient een certified copy van het paspoort bij het formuliertje zitten vreemdgenoeg. En die kan ik niet thuis maken (en ook niet gratis)
En ik weet nu weer zeker dat ik er voorlopig nog in mag :)
Daarnaast moet ik mijn nieuwe paspoort nog krijgen dus tijd genoeg om te puzzelen :p
 
@Red dust; Ik heb gewonnen hoor :p

Na 3 weken vakantie zie je dingen wellicht wat helderder :rolleyes:

Screenshot%202016-07-20%2011.53.59.png
 
Back
Top